Jump to content

Rehabilitacja


Shido
 Share

Recommended Posts

Część, poszukuje rehabilitacji na kolana dla dziewczyny na skierowanie, wszędzie gdzie szukamy dają strasznie odległe terminy. Ktoś coś?

 

LwGl

 

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

MartaCrystal

nie wiem czy probowales tu:

http://www.multimed-lodz.pl/info/osrodek-rehabilitacji-23

W moim sport klubie tez rehabilitują, moze po prostu warto zadzwonic i gdzies by przekierowali:

Evergym, Sienkiewicza 101, juz paru moich znajomych tam wyprostowali ;)

Edited by MartaCrystal (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No niestety ale sytuacja wyglada jak wyglada i jeśli chodzi o rehabilitację to nie jest zbyt wesoło. Piszę to z doświadczenia mojej rodziny bo mama ostatnio chciała zapisać sie na rehabilitację i nie mogła bo powiedzieli jej, ze terminy są co najmniej na pól roku wprzód. Poza tym są rózne rodzaje skierowań. Do innych ośrodków zapisujesz się na skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne, do innego ośrodka jeśli masz skierowanie do ośrodka dziennego.

Jeśli chodzi o samo kolano to czy próbowaliście opasek kompresyjnych https://www.os1st.pl  ?  Takie opaski zmniejszają obciążenie na kolano i tym samym dolegliwości bólowe podczas chodzenia czy podczas uprawiania sportu. 

Edited by patrick (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 godzinę temu, trst napisał:

A co byście polecili na szybszą regenerację po treningu? 

Mam spory problem z zakwasami. 

Dieta, co najmniej 8h spania - Jeśli masz przewlekłe zakwasy po treningu, to znaczy że za dużo na raz chcesz zrobić.

Link to comment
Share on other sites

MartaCrystal

Rolowanie, mobility i wiecej bialka na odbudowe plus wiecej warzyw zielonych szczegolnie.

Do tego dopasowanie treningu. Kiedy pojawia sie pierwszy bol? Gdzie najczesciej?

Link to comment
Share on other sites

mi na zakwasy pomagało pójść znowu na trening :D 

aż w końcu zakwasy przestały mnie łapać. 
Ale mięśnie podobno mam pospinane. 

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze lepsze dopasowanie treningu do możliwości. Zakwasy nie są niczym złym bo oznaczają, ze trening sie udał jeśli jednak masz je bardzo mocne oraz bardzo często to znaczy, ze narzucasz sobie zbyt mocne treningi.

Po drugie polecam wałki do masażu - sam żałuję, ze nie odkryłem ich wcześniej. W sieci jest opisane jak działają ale

poprawiają regenerację

zmniejszają zakwasy

oraz relaksuja

https://trainingshowroom.com/169-walki Kupisz tutaj

Edited by Pitrx (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...