Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
TPS

Przesiadka z SV650s na ...

Recommended Posts

TPS

Cześć.

Ładnie się przywitałem w przywitalni, to chyba mogę (?) Podjąłem decyzję - po 8 latach zmieniam moto z SV650s, która mi tak dzielnie służyła na ... no właśnie. Miała być CBR1000 ale dupsko coraz to starsze (47 wiosen) i chyba już mi sie nie chce jeździć tak twardym motocyklem. Nowa CBR650R? Za słaba, ale pozycja fajna. XSR900 po tuningu w kierunku Abartha - czyli bycze rogi - fajne moto, podoba mi się jak sie zbiera od dołu. Czeka mnie jeszcze test ride Street Triplem 765 - chociaż nie przepadam za nakedami. Walka z wiatrem powyżej 120 mnie zniechęca. Jeśli zdecyduję się na XSR 900 to z owiewką retro, która jednak coś daje. Komentarze mile widziane.

LwG

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ro6ert

No cóż, albo bierzesz nakeda z urokami tego typu moto (napór powietrza powiedzmy od 140km/h), albo szukasz czegoś z oferty bardziej turystycznej, gdzie producent od razu uzbraja moto w owiewkę (np FZ8). Kupno nakeda i dokładanie akcesoryjnej owiewki, to psucie wyglądu - w mojej ocenie   :)

XSR900 super jedzie (jak i jego bliźniak MT09), ale ta mini owiewka to wiele nie da. Ducati Monstery 821 oraz 1200 choć to nakedy, to mają na tyle dobrą aerodynamikę, że i przy 160km/h nie ma dramatu.

Polecam wszelkie dni otwarte w sklepach z motongami celem własnej weryfikacji. Nie wiem jak w tym roku, ale w latach poprzednich najlepiej dni otwarte wypadały w Liberty Motors (halo Liberty, jak będzie w tym roku?). Można było przejechać się na prawie wszystkich modelach w ich ofercie (włącznie z xDiavelem). W ciągu niecałej godziny można było spróbować się trochę po mieście, trochę w okolicy Della i trochę na A1. Dawało to pewien obraz danej maszyny i tego czy nam pasuje, czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TPS
13 minutes ago, ro6ert said:

No cóż, albo bierzesz nakeda z urokami tego typu moto (napór powietrza powiedzmy od 140km/h), albo szukasz czegoś z oferty bardziej turystycznej, gdzie producent od razu uzbraja moto w owiewkę (np FZ8). Kupno nakeda i dokładanie akcesoryjnej owiewki, to psucie wyglądu - w mojej ocenie   :)

XSR900 super jedzie (jak i jego bliźniak MT09), ale ta mini owiewka to wiele nie da. Ducati Monstery 821 oraz 1200 choć to nakedy, to mają na tyle dobrą aerodynamikę, że i przy 160km/h nie ma dramatu.

Polecam wszelkie dni otwarte w sklepach z motongami celem własnej weryfikacji. Nie wiem jak w tym roku, ale w latach poprzednich najlepiej dni otwarte wypadały w Liberty Motors (halo Liberty, jak będzie w tym roku?). Można było przejechać się na prawie wszystkich modelach w ich ofercie (włącznie z xDiavelem). W ciągu niecałej godziny można było spróbować się trochę po mieście, trochę w okolicy Della i trochę na A1. Dawało to pewien obraz danej maszyny i tego czy nam pasuje, czy nie.

Turystycznie latam wokoło komina. Zawsze jeździłem jakąś odmianą sportowego motocykla, czyli clipony i owiewki góra dół. Szczerze, nie lubię prostej kierownicy,ale to kwestia przyzwyczajenia. Liberty faktycznie robia robotę - fajna obsługa. U nich testowałem XSR900 z byczymi rogami i nie powiem, powrót na siodło SV650s wydawał się dziwny. Rok temu przymierzyłem sie do 636 2016. Mega sprzęt, sam jedzie i skręca, ale na łódzkie nierówne ulice jest zbyt twardy i skacze w zakręcie, co jest lekko niebezpieczne, nawet przy wolnej jeździe. Muszę posadzić tyłek na Street Triplu 765. Z tego co widzę, pozycja jest agresywna, a ja taką lubię. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaszczomb
8 minutes ago, TPS said:

Turystycznie latam wokoło komina. Zawsze jeździłem jakąś odmianą sportowego motocykla, czyli clipony i owiewki góra dół. Szczerze, nie lubię prostej kierownicy,ale to kwestia przyzwyczajenia. Liberty faktycznie robia robotę - fajna obsługa. U nich testowałem XSR900 z byczymi rogami i nie powiem, powrót na siodło SV650s wydawał się dziwny. Rok temu przymierzyłem sie do 636 2016. Mega sprzęt, sam jedzie i skręca, ale na łódzkie nierówne ulice jest zbyt twardy i skacze w zakręcie, co jest lekko niebezpieczne, nawet przy wolnej jeździe. Muszę posadzić tyłek na Street Triplu 765. Z tego co widzę, pozycja jest agresywna, a ja taką lubię. 

Jeśli rozważasz xsr900 abarth, to jego naturalną konkurencją nie jest street triple tylko thruxton r

Share this post


Link to post
Share on other sites
TPS

Abarth.jpg

8 hours ago, jaszczomb said:

Jeśli rozważasz xsr900 abarth, to jego naturalną konkurencją nie jest street triple tylko thruxton r

Rozważam, ponieważ mega mi sie podoba. Widzę jednak pewne ale - bardzo agresywna pozycja i licznik w mordzie ;-) Jesli miałbym się zdecydować na nakeda, to tylko Street Triple. Abarth (limitowany, czy ala tuningowy) nawiązuje do tego, za co lubię sporty. Pozycja, clipony i jakaś tam owiewka. 90% mojego latania to miasto Uć. Czasami coś wokoło Łodzi. 

Edyta - byłem w Liberty. Wsiadłem i wpłaciłem zaliczkę. Czas pokaże, czy dobrze zrobiłem

Edited by TPS
Zdjęcie (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
TPS

Szybka sonda uliczna

XSR Abarth czy Ducati Super Sport 939? Dlaczego?

EDYTA - posadziłem tyłek na Ducati SS. Abarth bardziej pasuje do mojej zbuntowanej duszy. 

Edited by TPS (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×