Skocz do zawartości

Przesiadka z SV650s na ...


TPS

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Ładnie się przywitałem w przywitalni, to chyba mogę (?) Podjąłem decyzję - po 8 latach zmieniam moto z SV650s, która mi tak dzielnie służyła na ... no właśnie. Miała być CBR1000 ale dupsko coraz to starsze (47 wiosen) i chyba już mi sie nie chce jeździć tak twardym motocyklem. Nowa CBR650R? Za słaba, ale pozycja fajna. XSR900 po tuningu w kierunku Abartha - czyli bycze rogi - fajne moto, podoba mi się jak sie zbiera od dołu. Czeka mnie jeszcze test ride Street Triplem 765 - chociaż nie przepadam za nakedami. Walka z wiatrem powyżej 120 mnie zniechęca. Jeśli zdecyduję się na XSR 900 to z owiewką retro, która jednak coś daje. Komentarze mile widziane.

LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, albo bierzesz nakeda z urokami tego typu moto (napór powietrza powiedzmy od 140km/h), albo szukasz czegoś z oferty bardziej turystycznej, gdzie producent od razu uzbraja moto w owiewkę (np FZ8). Kupno nakeda i dokładanie akcesoryjnej owiewki, to psucie wyglądu - w mojej ocenie   :)

XSR900 super jedzie (jak i jego bliźniak MT09), ale ta mini owiewka to wiele nie da. Ducati Monstery 821 oraz 1200 choć to nakedy, to mają na tyle dobrą aerodynamikę, że i przy 160km/h nie ma dramatu.

Polecam wszelkie dni otwarte w sklepach z motongami celem własnej weryfikacji. Nie wiem jak w tym roku, ale w latach poprzednich najlepiej dni otwarte wypadały w Liberty Motors (halo Liberty, jak będzie w tym roku?). Można było przejechać się na prawie wszystkich modelach w ich ofercie (włącznie z xDiavelem). W ciągu niecałej godziny można było spróbować się trochę po mieście, trochę w okolicy Della i trochę na A1. Dawało to pewien obraz danej maszyny i tego czy nam pasuje, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, ro6ert said:

No cóż, albo bierzesz nakeda z urokami tego typu moto (napór powietrza powiedzmy od 140km/h), albo szukasz czegoś z oferty bardziej turystycznej, gdzie producent od razu uzbraja moto w owiewkę (np FZ8). Kupno nakeda i dokładanie akcesoryjnej owiewki, to psucie wyglądu - w mojej ocenie   :)

XSR900 super jedzie (jak i jego bliźniak MT09), ale ta mini owiewka to wiele nie da. Ducati Monstery 821 oraz 1200 choć to nakedy, to mają na tyle dobrą aerodynamikę, że i przy 160km/h nie ma dramatu.

Polecam wszelkie dni otwarte w sklepach z motongami celem własnej weryfikacji. Nie wiem jak w tym roku, ale w latach poprzednich najlepiej dni otwarte wypadały w Liberty Motors (halo Liberty, jak będzie w tym roku?). Można było przejechać się na prawie wszystkich modelach w ich ofercie (włącznie z xDiavelem). W ciągu niecałej godziny można było spróbować się trochę po mieście, trochę w okolicy Della i trochę na A1. Dawało to pewien obraz danej maszyny i tego czy nam pasuje, czy nie.

Turystycznie latam wokoło komina. Zawsze jeździłem jakąś odmianą sportowego motocykla, czyli clipony i owiewki góra dół. Szczerze, nie lubię prostej kierownicy,ale to kwestia przyzwyczajenia. Liberty faktycznie robia robotę - fajna obsługa. U nich testowałem XSR900 z byczymi rogami i nie powiem, powrót na siodło SV650s wydawał się dziwny. Rok temu przymierzyłem sie do 636 2016. Mega sprzęt, sam jedzie i skręca, ale na łódzkie nierówne ulice jest zbyt twardy i skacze w zakręcie, co jest lekko niebezpieczne, nawet przy wolnej jeździe. Muszę posadzić tyłek na Street Triplu 765. Z tego co widzę, pozycja jest agresywna, a ja taką lubię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, TPS said:

Turystycznie latam wokoło komina. Zawsze jeździłem jakąś odmianą sportowego motocykla, czyli clipony i owiewki góra dół. Szczerze, nie lubię prostej kierownicy,ale to kwestia przyzwyczajenia. Liberty faktycznie robia robotę - fajna obsługa. U nich testowałem XSR900 z byczymi rogami i nie powiem, powrót na siodło SV650s wydawał się dziwny. Rok temu przymierzyłem sie do 636 2016. Mega sprzęt, sam jedzie i skręca, ale na łódzkie nierówne ulice jest zbyt twardy i skacze w zakręcie, co jest lekko niebezpieczne, nawet przy wolnej jeździe. Muszę posadzić tyłek na Street Triplu 765. Z tego co widzę, pozycja jest agresywna, a ja taką lubię. 

Jeśli rozważasz xsr900 abarth, to jego naturalną konkurencją nie jest street triple tylko thruxton r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abarth.jpg

8 hours ago, jaszczomb said:

Jeśli rozważasz xsr900 abarth, to jego naturalną konkurencją nie jest street triple tylko thruxton r

Rozważam, ponieważ mega mi sie podoba. Widzę jednak pewne ale - bardzo agresywna pozycja i licznik w mordzie ;-) Jesli miałbym się zdecydować na nakeda, to tylko Street Triple. Abarth (limitowany, czy ala tuningowy) nawiązuje do tego, za co lubię sporty. Pozycja, clipony i jakaś tam owiewka. 90% mojego latania to miasto Uć. Czasami coś wokoło Łodzi. 

Edyta - byłem w Liberty. Wsiadłem i wpłaciłem zaliczkę. Czas pokaże, czy dobrze zrobiłem

Edytowane przez TPS
Zdjęcie (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...