Skocz do zawartości

Suzuki DL


Misiek89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Przymierzam się do zakupu DLa z 2004 roku. Cena super, tylko jest pewien szkopuł.  Obecny właściciel kupił 650 pokradzieżowy motocykl od ubezpieczyciela.  Z racji problemów z rejestracją podzespoły przełożył do ramy od 1000. Kwestie prawne rozwiązane.  Mechanicznie wszystko wydaje się ok, ale że jestem laikiem przed kupnem zabrałbym kogoś to się na tym zna. Przez moje gabaryty większa rama super się sprawdza, a z racji prawie zerowego doświadczenia i powodów ekonomicznych silnik 650 może być stałem w 10.

Moje pytanie jest takie. Czy jeśli wszystko mechanicznie będzie w porządku, to jest sens kupować taką maszynę?  Czy mogą występować jakieś problemy? Czy mogą być problemy z późniejszą sprzedażą takiego moto?

Liczę na Waszą pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłbym wszelkie takie kombinacje. Moto ma cieszyć jazdą i przechodzić przeglądy w każdej stacji diagnostycznej, a nie tylko w takich gdzie nie będą się czepiać. 

DL 650 - piękna sprawa i jeśli lubisz wady i zalety V-ki to idź w ten model ale lepiej poszukaj czegoś czego nikomu nigdy nie ukradziono...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gary ma rację, do tego dochodzi fachowość przekładki, czy prawidłowo przełożono instalację elektryczna i pozostałą elektronikę itd itp, to będzie śliski temat. Tym bardziej że jak piszesz, jesteś laikiem i potem niczego sam w nim nie ogarniesz, będziesz słono płacił za czyjeś cwaniactwo. Lepiej poszukaj innej sztuki 650, nawet z dużym przebiegiem nie będzie ryzykowna, to bym sobie darował.

Pozdrawiam i pochwal się jak coś kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel po złożeniu cały sezon jeździł i trochę dłuższe trasy też robił. No ale wiadomo że może być z tym różnie. 

Dzięki za opinię ;)

Z moim budżetem ciężko będzie znaleźć DLa bo mam do wydania 10 tys., tylko liczę że za 2-3 trzeba by się jeszcze ubrać.