Koza666 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 witam mam problem po szlifie cylindra w moim derbi, założyłem tłok meteora ktory jest spasowany na 0,045 moto bardzo sie grzeje i 2 razy spuchł mi tłok w poniedziałek jade na powiekszenie luzu ale nie iwem o ile.Szlif robiłem w jarmocie podobno gość ma ogromną wiedze i doświadczenie jest w stanie mi ktoś pomóc ? pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktos Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 witam mam problem po szlifie cylindra w moim derbi, założyłem tłok meteora ktory jest spasowany na 0,045 moto bardzo sie grzeje i 2 razy spuchł mi tłok w poniedziałek jade na powiekszenie luzu ale nie iwem o ile.Szlif robiłem w jarmocie podobno gość ma ogromną wiedze i doświadczenie jest w stanie mi ktoś pomóc ? pozdrawiamPo pierwsze, to czy gaznik jest prawidlowo ustawiony?Po drugie,jesli masz rozebrany silnik po raz drugi to zlec ponowny pomiar tloka i cylindra w warsztacie Bernarda Ceglinskiego na ul.KilinskiegoPo trzecie,jaki luz montazowy zaleca konstruktor tego silnika?Z uslug firmy Jarmot jestem bardzo nie zadowoly... 0 Cytuj Modjo Garage-mechanika pojazdowa-507-098-858. Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Tłok Meteor to taki lepszy Chińczyk,jest jeszcze opcja na obróbkę termiczną tłoka (gotowanie w oleju) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulek Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Sobol chyba to gotowanie w oleju to żadko się już wykonuje ja kiedyś w swojej TZR 80 robiłem szlif u gostka co ma warsztat chyba na Jarowej ,uliczka odchodząca od Infladzkiej ,można też od strony Warszawskiej jest szyld nadal że robią motoszlify doradzają z doborem tłoka jak im zaniesiesz cylinder jeśli się nie mylę to miałem podobne do twojej tolerancję i problemów nie było z puchnięciem napisz jaki masz cylinder ??? tunning ,tulejowany itp. zaleca się również dolewanie wiekszej dawki oleju ,bezpośrednio w bak,,mimo że twoje moto posiada dozownik oleju podczas okresu docierania i spokojną jazdę do 1000km 0 Cytuj TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza666 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 dzięki za zainteresowanie ale problem już dawno rozwiązłałem dąłem luz 0,6 i już 1500 km zrobione i wszystko pięłknie i kompresja też dobra po prostu gość dał zamały luz pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszZR7 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 W silniku Minarelli Am6 zalecany luz montażowy wynosi 0,05 lub 0,06. Podczas docierania faktycznie możesz dolać oleju do baku aby mieszanka była bogatsza w oliwę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.