Jump to content

Lubicie Sushi?


Michu
 Share

Recommended Posts

Zapraszam wszystkich do sushi baru Take Away przy ul. Tuszyńskiej 86, dla każdego kto przyjedzie na moturze miła niespodzianka:))Czynne od wt-nd w godź 12-20 jak trzeba będzie to i dłużej.

Link to comment
Share on other sites

toż to rzut kaskiem ode mnie. dalej mam do garażu po moto ;)ale na niespodziankę powiniennem wpaść :smile: chociaż za sushi nie przepadam..może po drodze, jak po piwko wskoczę do Twoich sąsiadów na róg tuszyńskiej/antenowej ;)

Link to comment
Share on other sites

No jak tak ladnie zapraszaja to trzeba bedzie stestowac :)Wtedy okaze sie czy lubie suszi :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nigdy nie próbowałem, choć kilka razy okazja była. Ryby lubię chyba pod każdą postacią więc powinno podejść. Kiedyś na spróbę się wybiorę, daj znać Irek jak będziesz miał się wybierać :smile:

Link to comment
Share on other sites

przechodziłem dziś tamtędy, biorąc piwko z oazy ;) faktycznie, widnieje kartka Już otwarte :smile: i jakiś kolega coś z szyldami chyba robił na drabinie ;)Nie wszedłem, bo.. miało być z motocyklem :biggrin: (zresztą do roboty był czas...) next time.

Link to comment
Share on other sites

Nie nie !Mialo byc "Na motocyklu"Rozumiem ze wjezdzamy do srodka :biggrin:

Jak nie trawię sushi to do takiego baru bym podjechał/wjechał :biggrin:
Link to comment
Share on other sites

przechodziłem dziś tamtędy, biorąc piwko z oazy faktycznie, widnieje kartka Już otwarte i jakiś kolega coś z szyldami chyba robił na drabinie

Ten na drabinie to ja:) trzeba było zaczepić o drabinę:smile:
Link to comment
Share on other sites

Sushi dobre trza sprobowac. Jest jeszcze jedno sushi JAPA po alkoholu to jest nie fajne he he he:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Byliśmy wczoraj z kolega piżmakiem na sushi.. fajny lokal sushi smaczne ;) trzeba kiedyś większym gronie wpaść jedyny minus to brak miejsc parkingowych ;))

Link to comment
Share on other sites

Na sushi wpadnę, jak razem z motÓrem przygotujemy się do jeżdżenia. ;) A tym, co lubią sushi, polecam chałupnictwo - zrobione samodzielnie krążki smakują najlepiej. ;)

Link to comment
Share on other sites

o ja dzej moze siwą zabiore tylko co masz oprucz suchy jakies tortile dla mnie?

Link to comment
Share on other sites

o ja dzej moze siwą zabiore tylko co masz oprucz suchy jakies tortile dla mnie?

niestety jakubko dla ciebie nie ma nic ani tortille ani alkoholu, musisz przezucic sie na sushi z aloesem ;) Możmy lecieć jak oddasz mi moto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...