Ar3ek Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witam,Kupiłem Honde CBR F4 wyjechałem na miasto i sie zagrzała, grzała sie cały czas wybebeszyłem termostat zupełnie. Sprawdzałem olej czy nie jest mleko i jest w porządku sprawdzałem płyn chłodniczy, zdjąłem chłodnice i ją przepłukałem i zastanawiam sie czy nie oddać jej do firmy która sie zajmuje płukaniem chłodnic. Proszę o jakieś jeszcze pomysły może wam się też coś przytrafiło.Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Może opisz dokładnie w czym tkwi problem...dokładnie szczegóły..pomoże na pewno,,, 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 a sprawdzałeś, czy wentylator działa? 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar3ek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 sprawdzalem czy dziala wentylator, zalacza sie po przekroczeniu polowy skali ale nie wystudza go tylko grzeje sie do wrzenia, wydaje mi sie ze kreci sie on nie w ta strone i nie wyciaga z chlodnicy. Zastanawialem sie nad korkiem czy nie przepuszcza powietrza ale nie wycieka nic z pod niego. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 no dobrze - to sprawdź cztery rzeczy, zanim zdemolujesz chłodnicę ;)primo - czy wiatrak ciągnie powietrze w kierunku od przodu do tyłu motocykla - czyli ma przeciągać powietrze przez chłodnicę i dmuchać w Twoje kolanajeśli jest odwrotnie, to sprawdź biegunowość podłączenia wentylatora, bo samego wiatraka zdaje się nie da się odwrotnie zamontować w obudowę (o ile dobrze pamiętam)secundo - sprawdź, czy masz korek ciśnieniowy na chłodnicy - jeśli tak, będzie on miał zaworek, który musi być drożnytertio - wreszcie zobacz czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia, jeśli tak jest - odpowietrz goquarto - skoro chłodnicę masz w rękach popatrz przez nią jakby "na wylot" powinieneś widzieć przez lamelki wyraźnie światło - czyli zobacz czy jest drożna pod kątem przepustowości powietrza przez nią i zobacz dokładnie lamelki - czy nie są pogięte, poukruszane, powgniatane kamykami itp...no i na koniec mało prawdopodobne, ale możliwe, choć nie obstawiam - niedrożny przepływ cieczy w układzie silnik - chłodnica - zbiornik wyrównawczy (zatkane przewody, ewentualnie niedrożne kanały płynu chłodzącego) i drugie - niesprawna pompa wody - ale sprawdzanie tychże zostaw sobie na koniec. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 swoją drogą, jeśli ma wiatrak podłączony na odwrót, może to być dobre rozwiązanie na gorące dni - zabierając gorące powietrze z jajek 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 no super pomysł ... i podniesie "czapkę"... albo w najlepszym razie rozpynknie mu się głowica albo wypalą gniazda zaworowe http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... albo najwyżej przegrzeje cylindry i zatrze pierścienie... ale czego się nie robi dla zimnych jajek 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zlej stary płyn, nalej nowego, odpowietrz układ, podmień korek z kimś kto też ma F4. Bez tego szukanie przyczyny jest wróżeniem z fusów... Masz tam elektroniczny wskaźnik temp? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 a jak się kręci śmigło ?może nie tak (winnąstronę) 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwutek Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 a jak się kręci śmigło ?może nie tak (winnąstronę)Hehe Kuba - śmigło kręci się tak by zawsze był zakręcony http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif .Jako domorosły mechanik takie samo mam zdanie. 0 Cytuj Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 a jak się kręci śmigło ?może nie tak (winnąstronę)śmigło kręci się tak -> a może nawet w poprzek http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar3ek Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Z tego co sprawdzałem witrak dmucha nie w kolana a w przednie koło i wiem ze to nie jest poprawne jego działanie ale to sciągne chłodnice i zobacze co sie da zrobic czy zmienic biegunowość czy po prostu zabawic sie z wiatrakiem. Co do korka jest na chłodnicy i to mnie zastanawia, spróbuje wziąćod kogoś korek i to sprawdzic.Jezeli chodzi o układ i o jego odpowietrzenie to z tego co wiem to chodzi o predkość zalewania chłodniczy bo termostatu juz nie ma w obecnej chwili wiec jest na całym obiegum chyba ze są jakieś sposoby zeby ją odpowietrzyć.a jeżeli chdzi o chłodnice od zewnątrz jest ona czysta miedzy lamelkami nie ma nic. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 bo termostatu juz nie ma w obecnej chwiliNie wiem jak w f4 lecz jak w nsr wyjąłem termostat to się w chwilę zatarła ( Zagrzała się). Nie wiem jak tu jak coś to niech mnie ktoś poprawi, lecz jednak jak jakiś japoński skośno oki inż tak zrobił, to chyba tak powinno być. chyba że się myle. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/confused.gif 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar3ek Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 pół sukcesu jest osiągnięte obrociłem biegunowość wiatraka jak silnik osiągnie temperature w kotrej załacza sie silnik to załącza sie wiatrak i po chwili sie wyłacza czyli tak jak powinno być, tylko czy nawet jak jest tak zimno w nocy to powinien silnik dojsc do takiej temperatury na postoju ze az załacza wiatrak? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Raczej nie powinien. u mnie w cbr rzadko się załancza wentylator i na ostatnio mi się włączył się jak wracałem z łodzi i stałem na przejeździe klejowym ale to na chwilę się włączył a jak ruszyłem temperatura spadła. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 W mojej się włącza tylko i wyłącznie na postoju w korku. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktos Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 A jak myslicie po co projektant lub kontruktor montuje wentylator w chlodnicy?Po to aby wymusil przeplyw powietrza przez chlodnice kiedy temperatura silnika tego wymaga.Skoro jest, to ma sie wlaczac przy okreslonej temp plynu chlodzacego! 0 Cytuj Modjo Garage-mechanika pojazdowa-507-098-858. Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar3ek Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 tylko jest taki problem czemu dochodzi do tej teperatury silnik w nie upalne dni, normalnie powinien trzymać temperature w polowie a ona rosnie jak tylko stanie sie na skrzyzowaniu, rozumiem jak by tak sie dzialo powyrzej 30 stopni ciepła na dworzu ale nie w normalną pogode. Nie wiem co moze byc tego przyczyna? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 tak z ciekawości zapytam co nowego w temacie coś wiadomo ?dzisiaj kondziu był z podobnym problemem z tym że u niego jest pozatykana chłodnica w południe aż pikał z przegrzania może to przez te dziewczyny z domu dziecka pikał z przegrzania 0 Cytuj www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.