Jerry Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Ducati Monster z 1998 roku, został sprowadzony z Anglii w 2009 roku, obecny przebieg 13000 mil 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Ciekawa konstrukcja, ciekawe jak to lata 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomi Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Przepiękny, cudowny, ach i och... Może też będę mieć Ducati (Bimota DB6 Delirio) w przyszłości 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted July 29, 2011 Author Report Share Posted July 29, 2011 Zakochałem się w tej konstrukcji Jak to lata? Jak na 56KM nawet fajnie i ten dźwięk silnika V Tylko muszę założyć wkłady do wydechów bo poprzedni właściciel je wyjął 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ffojtus Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 piękny sprzęt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Gdzie serwisujesz? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 Gdzie serwisujesz?Na razie serwisuję sam... szukam czegoś, podobno w Warszawie i Poznaniu jest dobry serwis, więc na koniec sezonu będę musiał się tam przejechać. Planuję wymienić oponę tylną ale to w serwisie Rut Mar bo inne nie chcą zdejmować koła z moto. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ffojtus Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 to nie to że nie chcą zdejmować koła z moto, tylko chcą za to dodatkowe bandyckie ceny, nie? Pamiętam że jak brat wymieniał opony w bandicie, to zdjęlismy mu koła przed domem na parkingu strzeżonym i podstawiliśmy stołki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleft-style Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 kumpel chce taka kupic ale tez zastanawiał sie jak z serwisem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 kumpel chce taka kupic ale tez zastanawiał sie jak z serwisem Wypowiem się za rok Teraz to jedynie wierzę w bezawaryjność Chociaż już mi padł jakiś czas temu rozrusznik, co wiązało się ze zdjęciem osłony alternatora (cały olej wylał mi się na nogi ), wymontowaniu rozrusznika, naprawy jego (szczotki się spiekły bo miałem problem ze świecami i kręciłem go za dużo, tj. kręciłem z 5-8 sekund, nastepnie znowu bez wymaganej przerwy 20 sekundowej wg instrukcji w celu ostygnięcia), zamontowaniu rozrusznika, nałożeniu silikonu i założeniu osłonki oraz wlaniu oleju. Niestety zauważyłem, że ma charakterek... dwie śruby musiałem rozwiercać oraz mam problemy z odkręceniem korka od oleju z powodu przekręconego otwory pod imbus i nie wiem jak sobie z tym poradzić, bo korka spustowego nigdzie dostać nie mogę. I to tyle. Operacja w sumie łatwa była ale czasochłonna i nerwowa jak dla mnie. Zawsze można wsiąść na moto i jechać do Poznania bądź W-wy albo zapakować do BUSa bądź na przyczepkę. P.S. Jest jedno forum poświęcone DUCATI ale... niestety nikt oficjalnie nie daje porad związanych jak coś naprawić... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 No to Potworek zapadł w zimowy sen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas_01 Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 ooo pokrowiec oxforda tez juz go nałozyłem ;( generalnie bardzo fajny monsterek, jak szukałem moto to był na liście trzeba się kiedyś umówić i porównać 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecha Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 mam problemy z odkręceniem korka od oleju z powodu przekręconego otwory pod imbus i nie wiem jak sobie z tym poradzić, bo korka spustowego nigdzie dostać nie mogę. I to tyle. Operacja w sumie łatwa była ale czasochłonna i nerwowa jak dla mnie.moze wykrec przynastepnej zmianie oleju korek i przyspawaj do niego nakretke jakas, w ten sposon bedziesz mial korek pod np 12mm klucz 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted November 12, 2011 Author Report Share Posted November 12, 2011 Boję się, że to żeliwo i mi pęknie. Będę próbował wykręcić kluczem żabką, powinno dać radę, a jak nie to użyję dremelka i zrobie lekkie nacięcia, żeby żabka lepiej złapała. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gutek Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Monster ma w sobie to coś, co powoduje, że się podoba Zapewne to sprawka konstrukcji. Gratuluję motonga 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 No to Potworek zapadł w zimowy sen I ktoś mi buchnął w piątek ten pokrowiec mimo, iż był przypięty ale dobrze, że sam pokrowiec Ale dzięki temu rozpocząłem sezon Po godzinie odpalania (moja wina, źle wyregulowane ssanie) potwór wyruszył ze mną na przejażdżkę Tak więc do zobaczenia na drodze, a złodziejowi życzę, żeby go spotkał ten sam los! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwutek Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 zawsze mi się podobał 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Planuję wymienić oponę tylną ale to w serwisie Rut Mar bo inne nie chcą zdejmować koła z moto.Ja się tam serwisuję w ramach gwarancji i chłopaki sobie radzą, ale ciśnij ich o czas. Mnie dziś zbyli jak zajechałem z rana (a nie miałem czasu ani ochoty się kłócić). Poza tym wiem, że są zawaleni robotą :)A co do samego Monstera mam ciekawy artykuł w Motormanii, więc jak ktoś chce trochę zabawnego opisu i fotek to mogę zeskanować. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ska Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 co do serwisu.. ja kupowałem Cienia w Brzezinach od właściciela serwisu moto, który, jak mówił, jest osobiście fanem Ducati. Jakby co służę numerem telefonu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 8, 2012 Author Report Share Posted March 8, 2012 co do serwisu.. ja kupowałem Cienia w Brzezinach od właściciela serwisu moto, który, jak mówił, jest osobiście fanem Ducati. Jakby co służę numerem telefonu.Super! Mógłbym prosić numer na PW?Co do artykułu też z miłą chęcią bym się zapoznał.W sobotę godzinę go odpalałem Troche zwątpiłem, że da radę ale dał :)Jeśli chodzi o serwis Ducati w Łodzi to myślę, że Rut Mar jest najlepszym wyjściem, jak byłem tam ostatnio trochę tego stało, więc konstrukcja jest im znana.Teraz chce wykonać serwis przed sezonowy, tj. olej, regulacje, czyszczenie gaźników i co tam jeszcze producent zaleca. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Jeśli chodzi o serwis Ducati w Łodzi to myślę, że Rut Mar jest najlepszym wyjściemRobią dobrze, ale potrafią próbować naciągnąć więc się nie daj. I nie daj się zbyć, bo roboty mają po pachy i zawsze przekładają :DCo do artykułu - właśnie znalazłem i to jest jednak Ducati Monster 1100S - wrażenia z jazdy testowej więc niestety nie twój model, ale jeśli chcesz to mów - wrzucę na skaner 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztofor Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Bardzo przyjemny ten potworek Elegancko wyglada 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaquzie Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 fajny Ducat 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Na Twoim miejscu serwisował bym Ducati w Poznaniu. Dalej to chyba tylko opłaca się latać do Berlina. Czemu? Bo ta marka ma swoje upodobania i powinna być właściwie serwisowana. Błędy na tym etapie mogą rodzić dużo większe konsekwencje niż w motocyklach innych marek. A czy Rut-mar ma kompetencje aby zajmować się tę marką? Na pewno wspomniany serwis w Poznaniu miliard razy większe. Reszta to kwestia loterii i szczęścia. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted May 3, 2012 Author Report Share Posted May 3, 2012 Proste sprawy takie jak wymiana uszczelniaczy, pasków rozrządu, itp. potrafi większość mechaników, do tego forum zarówno polskie jaki i zagraniczne... nie jest źle! Jesli chodzi o Monstery to konstrukcja nie jest skomplikowana i tak naprawdę większość samemu można robić.... jedyne co mi w tym przeszkadza to brak odpowiedniego garażu i czasem narzędzi. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.