benkenobi1111 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Siemka, Mam problem ze swoim fazerkiem. Po oddaniu na serwis ( regulacja zaworów, czyszczenie i regulacja gaźników z wymiana zaworków iglicowych i wymiana świec ) moto zaczęło się krzusić powyżej 7-8 tys obrotów, nie przyspiesza powyżej nich. Na dolnych biegach (do 3/4 ) nie wytraca mocy i idzie do odciny, chociaz slychac ze silnik marudzi. Na 5 i 6 moto nie idzie do końca, max robi 9 tys ( okolo 180/h ). W serwisie nie umieją tego naprawić Przed oddaniem moto chodziło jak burza tylko sporo paliło. A teraz sporo pali i i nie lata. Jak ktoś ma jakieś rady, chętnie wysłucham. Jak ktoś wpadnie na rozwiązanie problemu , stawiam jakiś dobry trunek 😧 Lewa Benio 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Wymienić filtr powietrza 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Synchro gaźników. Regulacja mieszanki.Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Sprawdź krućce przy gaźnikach. Lubią pękać w tym modelu. Może łapie powietrze lewe.Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Boję się , że to nie jest tak oczywiste. Gaźniki są teraz ustawione według serwisówki, w różnych kombinacjach stosunku powietrza do paliwa jest podobnie. Filtr powietrza jest czysty, ale dzisiaj poszedł to wymiany ( boje sie ze to jednak nie to, dzisiaj przelecialem 15 km po S8 i była minimalna poprawa szedł do 9.5 ... ) . Króćce są w dobrym stanie. niespekane, zaciski trzymaja Nie mamy już pomysłów z chłopakami co może być nie tak. Moto przed wymianą chodziło jak w zegarku w kwestii mocy. Gdzie można się doszukiwać takich objawów jeszcze ? Zapomniałem dodać , że wstawili szersze zaworki iglicowe niż powinny być ( maja być 0.9 a są 1.1 bodajże, ale większe zaworki powinny chyba szybciej napełniać komore plywakowa jak już ? ). Jakieś inne pomysły ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktos Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Jak wyglada sprawa z zapalaniem? Na cieplo i na zimno? 0 Cytuj Modjo Garage-mechanika pojazdowa-507-098-858. Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 na cieplo pali od strzala , na zimno tez, ale przy temperaturze +15 musze ostatnio zalaczac min pol ssanie albo go dogazowac, bo podgasa ( wczesniej ssanie zalaczalem tylko w marcu przy 3 stopniach na plusie ) . Czy stary akumulator może tak wplywac na obroty? Bo ma juz 10 lat, ale trzyma napiecie normalnie i pali normalnie , więc nie podejrzewałem zeby cos sie działo od tego 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 I zastanawia mnie i serwisantów najbardziej jedna rzecz... Czemu moto wkreca sie do odciny na niskich biegach, a na wysokich nie ? Przeciez dla silnika praca przy 11 tys obrotow na 3 a na 6 jest wzglednie taka sama 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 A wkręca się od razu na max obroty? Czy tak jakby z oporem,? Schodzi z obrotów od razu, czy mam moment zatrzymuje się np na 2000 i potem spada?Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 I zastanawia mnie i serwisantów najbardziej jedna rzecz... Czemu moto wkreca sie do odciny na niskich biegach, a na wysokich nie ? Przeciez dla silnika praca przy 11 tys obrotow na 3 a na 6 jest wzglednie taka sama Praca na różnych biegach to różne obciążenie=różne zużycie paliwa.Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Na luzie odcina sie bez problemu, bez potykania sie. Schodzi z obrotów normalnie. Od 2-4 tez ma moc , do odciny ( ale w tle słychac jakby sie dusil, ma moc i ciagnie , ale slychac jakby sie podduszal ) , schodzi z obrotow normalnie. 5-6 do 8k idzie normalnie powyzej zaczyna sie dusic i nie ciagnac ( wczoraj na odcinku 3 km na chwile wyciagnal 11k i 200 km/h ale nie wiem co sie stalo bo nie udalo sie powtorzyc - bylo z gorki, manetka full open i te 3km byly potrzebne ). Ale schodzi z obrotow normalnie... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) coś go dławi najwyraźniej. szukaj w gaźnikach niestety. Jeżeli tam było grzebane, to tylko tam jest przyczyna. Wyjąć, wyczyścić, wyregulować i musi działać. U mnie przy czyszczeniu wpadł paproch w zaworek iglicowy i się zalewał jeden cylinder. Może poziom paliwa w komorach za niski? Przy wymianie zaworków mogły się zmienić nastawy Edytowane 29 Czerwca 2018 przez Slavo-s (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejcior Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 może się nie znam, ale u mnie w moim fazerze miałam podobnie - ładnie wbijał się na obroty a około 8t miał problem (jakby się dławił) Przyczyną okazał się zwykły kranik paliwa - został naprawiony i wszystko śmiga elegancko. 0 Cytuj Serdecznie zapraszam : Sklep Metro Wrocławska 1 91-052 Łódź 42 654 29 68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spowiednik Opublikowano 30 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 15 godzin temu, Kejcior napisał: ... kranik paliwa .... Wbrew pozorom w 99% stawiam na kranik. Jeśli się zdziwisz to napisz. Ostatnio w CBR XX u znajomego zdjagnozowaliśmy kranik, a miał takie same objawy jak Ty. Nie chcę narzekać nie znając ludzi, ale jeśli masz serwisantów, którzy po zrobieniu czegoś nie potrafią znaleźć przyczyny swoich zmian - po prostu się zastanów czy przypadkiem dajesz motocykl do roboty profesjonalistom. Moim zdaniem to nie przelewki, tylko Twoje bezpieczeństwo. Jeśli to nie kranik to w kolejności od najmniej prawdopodobnego : Pytanie czy mechanik ustawił zawory według serwisówki, czy według swoich wytycznych? 1. Świece - przy urąbanej świecy motocykl raczej zachowuje się mocno inaczej niż normalnie. 2. Jeśli zachowuje się wyraźnie inaczej przy rozgrzanym silniku lub silnik jest głośniejszy ( masz zmieniony dźwięk lub charakterystykę pracy silnika) to może zawory są źle ustawione. 3 Po kraniku najbardziej prawdopodobne jest to, że masz źle wyregulowane gaźniki - sprawdź w inny m serwisie jak Ci ustawią i czy będzie zmiana. Może po prostu są źle wystrojone. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 2 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Może byc tez zle ustawiony rozrzad,wystarczy ze bedzie na wałku wydechowym przestawiony np.o dwa zęby.Rownie dobrze moga sie przepustnice nie otwierac do konca ,moze byc tez uszkodzona membrama/my w gaznikach.Po koleji sukcesywnie eliminować możlwe usterki i znajdziecie przyczyne. 1 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Kolejna wskazówka, dzisiaj sprawdzai na centralce wszystkie biegi, i moto na stopce kręci się prawidłowo bez problemu, każdy bieg do odciny. Ktoś jakieś pomysły ? Z góry dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 4 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 (edytowane) Kłopot z paliwem, tak jak pisałem ja i spowiednik i kejcior i jeszcze ktoś. Bez obciążenia będzie chodził, pod obciążeniem nie. Sam zdiagnozowałeś Przyczyna jest zapewne banalna...może przewód paliwowy zagięty jest gdzieś? Edytowane 4 Lipca 2018 przez Slavo-s (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrass Opublikowano 4 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Mnie zastanawia zmiana zaworków iglicowych... cy ich zmian nie zmieni mieszanki paliwowo powietrznej? Jeśli tak jest, to moto na jałowym ( brak obciążenia silnika) może wkręcać się na obroty normalnie, a pod obciążeniem już nie...(takie moje przemyślenia :)) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkenobi1111 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Problem rozwiązany, coś z gaźnikami ( rzekomo ) było. Ale ni poziomy paliwa. Dzięki wszystkim za pomoc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrass Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 A zapytałeś co? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Dnia 29.06.2018 o 09:44, Slavo-s napisał: coś go dławi najwyraźniej. szukaj w gaźnikach niestety. Jeżeli tam było grzebane, to tylko tam jest przyczyna. Wyjąć, wyczyścić, wyregulować i musi działać. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavo-s Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 11 godzin temu, pietrass napisał: Mnie zastanawia zmiana zaworków iglicowych... cy ich zmian nie zmieni mieszanki paliwowo powietrznej? Jeśli tak jest, to moto na jałowym ( brak obciążenia silnika) może wkręcać się na obroty normalnie, a pod obciążeniem już nie...(takie moje przemyślenia :)) Zaworki nie mają wpływy na skład mieszanki, jedynie na szybkość napełniania komór pływakowych. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrass Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Dzięki za wyjaśnienie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 27 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Cześć. Mam taki sam problem z fzs 1000 . Ktoś znalazl rozwiązanie i jest mi w stanie pomóc? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.