Jump to content

Kawasaki ZZR1400 Special Performance Edition


Rogal
 Share

Recommended Posts

no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Piuriel napisał:

Mega sprzęt. Gratuluję zakupu. Nagraj filmik jak to dudni :rock:

Dzięki! Próbowałem nagrać, ale nagranie nie oddaje dźwięku. Choć spróbuje raz jeszcze :D

 

1 godzinę temu, kosmaty napisał:

no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna

Ten motocykl jest wart swoich pieniędzy. Szybki i  MEGA wygodny. Jedziesz 120 i on się męczy! Z pasażerem minimum 150 samemu spokojnie 200 i ikonka eco cały czas się świeci. Polecam.

Link to comment
Share on other sites

Super zakup, gratulacje !. Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go,  ale chyba tak miało być :) 

Edited by MaDDoggY (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, MaDDoggY napisał:

Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go,  ale chyba tak miało być :)

Taaaak... Tak ma być :D:D:D

IMG_0552.jpg

IMG_0550.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje.....z tymi kominami wyglada kozacko :biggrin:

Oprócz kominów w tej wersji coś jeszcze jest pozmieniane/dołożone ?

Link to comment
Share on other sites

Konkretna maszyna do okiełznania, jak dla mnie potwór do którego bym się nie zbliżał ;). Tysięcy bezawaryjnie nawiniętych kilometrów życzę, w końcu do tego takie motocykle służą. Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. Mają na celu poprawiać aerodynamikę, zmniejszyć naprężenia przy olbrzymich prędkościach, czy może pomóc poczuć wiatr we włosach jadąc w pełnym złożeniu :P?

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Pajmon napisał:

Gratulacje.....z tymi kominami wyglada kozacko :biggrin:

Oprócz kominów w tej wersji coś jeszcze jest pozmieniane/dołożone ?

Ogólnie dodatek to akcesoria. W tym przypadku kominy i szyba.

 

3 godziny temu, PeZet napisał:

. Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. 

Zmiejszyć napór powietrza na szybę. Nie ma ona żadnego stelarza, wiec dali dziury. Ale wiatru nie czuć, bo pod spodem, poniżej dziur jest jakby półeczka i wyrzuca ona powietrze po szybie do góry. 

Żaden potwór! Raczej oswojony gwlaciciel i pedofil prędkości 😛 A tak poważnie, za***iste hamulce i kontrola trakcji bardzo pomagają. Zupełnie do oswojenia i w zakrętach zwinny jak 600... Dzięki PeZet ;) 

Link to comment
Share on other sites

Twoja deklaracja "w pierwszych słowach mojego listu" jest dla mnie absolutnie zrozumiała i czytelna. W końcu moto kupuje się właśnie dla frajdy i jeżeli możesz i Cię na to stać, to przy wyborze motocykla szkoda "nafty" na tzw. rozsądny zakup, czy ekonomię - ważne, żeby było bezpiecznie i ważne to, co kręci, a jeżeli jeszcze moto jeździ jak na filmiku i jest wygodny, to tylko zazdrościć!

Szerokości w tych przejazdach między miastami Europy!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

No więc, jeśli ktoś kiedyś doczyta do tego momentu, to robię mały update :D
Zygzak jest zemną już 2,5 miesiąca. Zrobione 2300 km.
Moc/Przyspieszanie
Nadal nie mogę się przyzwyczaić do mocy. Ten motocykl nie zwalnia. Jedynie migająca żółta kontrolka, ustawiona na miganie przy 10 500 obrotów mówi mi, żeby zmienić bieg.
Szok...
Droga do Brukseli... Pasażerka z tyłu + sakwy + tankbag. Nie robi wrażenia na tym moto. Nawet przy 120 na 6 biegu kiedy odkręcasz od razu przyspiesza i po kilku sekundach masz 220.
Spalanie
Cykl mieszany (dzidowanie i spokojne dojazdy do świateł) spalanie na poziomie 6,5-7
Trasa Londyn-Bruksela, autostrady z prędkością 120-150 (fotka z Francji zasłużona) + trochę miasta i ku mojemu zdziwieniu 5,2 litra! Tak, 5,2!
Pasażerka i bagaże!
Prowadzenie
Rewelacja. Zakręty zbiera jakbym jechał na 600. Bardzo pewnie trzyma się drogi, w ogóle nie czuć masy.
Tak jak prędkości czy przyspieszania spodziewałem się po tym motocyklu, ale hamulce zaskoczyły mnie najbardziej. Mam wyuczone, że zawsze trzymam dwa palce na heblach. Tu potrzebuję tylko jednego i to z użyciem 1/3 siły względem zx6r aby motocykl zaczął hamować.
Na nie :(
Pozycja jednak przy dłuższej trasie nie jest tak wygodna. Mało tego, względem sześć setki mniej komfortowa! Tak tak, problem jest taki, że siedzi się wyżej, co nie pozwala mi pochylić się, tak jak w poprzedniku, by położyć ręce na kolanach i w ten sposób długo podróżować odciążając plecy. Kanapa jakoś szybciej się ugniata. Jest szersza niż w szóstce, ale tyłek czuję znacznie szybciej. Moja partnerka akurat ma wszystko na odwrót, pozycja dużo wygodniejsza, kanapa bardziej miękka :P 
Brak miejsca na portfel i dwa browary w zadupku :( Dostęp do akumulatora... tragedia. Pół boku trzeba rozkręcić, w tym ściągnąć owiewki z jednej strony i odkręcić sporo śrubek... Strach o połamanie plastików. 

Parę fotek i jeden filmik na potwierdzenie słów powyżej :D 

 

IMG_1080.jpg

IMG_1111.jpg

Edited by Rogal (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...