Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR1400 Special Performance Edition


Rogal

Rekomendowane odpowiedzi

Mega sprzęt. Gratuluję zakupu. Nagraj filmik jak to dudni :rock:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piuriel napisał:

Mega sprzęt. Gratuluję zakupu. Nagraj filmik jak to dudni :rock:

Dzięki! Próbowałem nagrać, ale nagranie nie oddaje dźwięku. Choć spróbuje raz jeszcze :D

 

1 godzinę temu, kosmaty napisał:

no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna

Ten motocykl jest wart swoich pieniędzy. Szybki i  MEGA wygodny. Jedziesz 120 i on się męczy! Z pasażerem minimum 150 samemu spokojnie 200 i ikonka eco cały czas się świeci. Polecam.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zakup, gratulacje !. Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go,  ale chyba tak miało być :) 

Edytowane przez MaDDoggY (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MaDDoggY napisał:

Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go,  ale chyba tak miało być :)

Taaaak... Tak ma być :D:D:D

IMG_0552.jpg

IMG_0550.jpg

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretna maszyna do okiełznania, jak dla mnie potwór do którego bym się nie zbliżał ;). Tysięcy bezawaryjnie nawiniętych kilometrów życzę, w końcu do tego takie motocykle służą. Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. Mają na celu poprawiać aerodynamikę, zmniejszyć naprężenia przy olbrzymich prędkościach, czy może pomóc poczuć wiatr we włosach jadąc w pełnym złożeniu :P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pajmon napisał:

Gratulacje.....z tymi kominami wyglada kozacko :biggrin:

Oprócz kominów w tej wersji coś jeszcze jest pozmieniane/dołożone ?

Ogólnie dodatek to akcesoria. W tym przypadku kominy i szyba.

 

3 godziny temu, PeZet napisał:

. Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. 

Zmiejszyć napór powietrza na szybę. Nie ma ona żadnego stelarza, wiec dali dziury. Ale wiatru nie czuć, bo pod spodem, poniżej dziur jest jakby półeczka i wyrzuca ona powietrze po szybie do góry. 

Żaden potwór! Raczej oswojony gwlaciciel i pedofil prędkości 😛 A tak poważnie, za***iste hamulce i kontrola trakcji bardzo pomagają. Zupełnie do oswojenia i w zakrętach zwinny jak 600... Dzięki PeZet ;) 

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja deklaracja "w pierwszych słowach mojego listu" jest dla mnie absolutnie zrozumiała i czytelna. W końcu moto kupuje się właśnie dla frajdy i jeżeli możesz i Cię na to stać, to przy wyborze motocykla szkoda "nafty" na tzw. rozsądny zakup, czy ekonomię - ważne, żeby było bezpiecznie i ważne to, co kręci, a jeżeli jeszcze moto jeździ jak na filmiku i jest wygodny, to tylko zazdrościć!

Szerokości w tych przejazdach między miastami Europy!

"Be yourself, no matter what they say!"

Sting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No więc, jeśli ktoś kiedyś doczyta do tego momentu, to robię mały update :D
Zygzak jest zemną już 2,5 miesiąca. Zrobione 2300 km.
Moc/Przyspieszanie
Nadal nie mogę się przyzwyczaić do mocy. Ten motocykl nie zwalnia. Jedynie migająca żółta kontrolka, ustawiona na miganie przy 10 500 obrotów mówi mi, żeby zmienić bieg.
Szok...
Droga do Brukseli... Pasażerka z tyłu + sakwy + tankbag. Nie robi wrażenia na tym moto. Nawet przy 120 na 6 biegu kiedy odkręcasz od razu przyspiesza i po kilku sekundach masz 220.
Spalanie
Cykl mieszany (dzidowanie i spokojne dojazdy do świateł) spalanie na poziomie 6,5-7
Trasa Londyn-Bruksela, autostrady z prędkością 120-150 (fotka z Francji zasłużona) + trochę miasta i ku mojemu zdziwieniu 5,2 litra! Tak, 5,2!
Pasażerka i bagaże!
Prowadzenie
Rewelacja. Zakręty zbiera jakbym jechał na 600. Bardzo pewnie trzyma się drogi, w ogóle nie czuć masy.
Tak jak prędkości czy przyspieszania spodziewałem się po tym motocyklu, ale hamulce zaskoczyły mnie najbardziej. Mam wyuczone, że zawsze trzymam dwa palce na heblach. Tu potrzebuję tylko jednego i to z użyciem 1/3 siły względem zx6r aby motocykl zaczął hamować.
Na nie :(
Pozycja jednak przy dłuższej trasie nie jest tak wygodna. Mało tego, względem sześć setki mniej komfortowa! Tak tak, problem jest taki, że siedzi się wyżej, co nie pozwala mi pochylić się, tak jak w poprzedniku, by położyć ręce na kolanach i w ten sposób długo podróżować odciążając plecy. Kanapa jakoś szybciej się ugniata. Jest szersza niż w szóstce, ale tyłek czuję znacznie szybciej. Moja partnerka akurat ma wszystko na odwrót, pozycja dużo wygodniejsza, kanapa bardziej miękka :P 
Brak miejsca na portfel i dwa browary w zadupku :( Dostęp do akumulatora... tragedia. Pół boku trzeba rozkręcić, w tym ściągnąć owiewki z jednej strony i odkręcić sporo śrubek... Strach o połamanie plastików. 

Parę fotek i jeden filmik na potwierdzenie słów powyżej :D 

 

IMG_1080.jpg

IMG_1111.jpg

Edytowane przez Rogal (wyświetl historię edycji)

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...