Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Rogal Opublikowano 25 Czerwca 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) No i tak... Właśnie stałem się BARDZO zadowolonym posiadaczem największego madafaka na dzielni. Chce Wam przedstawić Kawasaki, w Europie znane jako ZZR1400 a w USA ZX14R Ninja z 2013 rok. Wersja, która mnie wyłącznie interesowała to Special Preformace Edition. Wersja ta ma dwa mega pięknie dudniące kominy Dual Titanium Akrapovica. No, robią robotę! Nie brzmią jak beta z lat 90, której ktoś śrubokrętem zrobił dziurę w tłumiku, a subtelnie niskim basowym bulgotkiem! Co tam jeszcze... 200 koni z aktywnym systemem doładowania. W skrócie, jak pałujesz, dopala Ci kolejne 10 koni Wszystko to pod kontrola 4-ro stopniowej kontroli trakcji (KTRC). Gdzie, 0 - Roz****dolę Cie szybciej niż wskazówka pokaże 200. 1 - Dam Ci oderwać przednie kolo, nawet mnie nie poczujesz ale jestem. 2 - Wszystko pod kontrola, dziduj a ja robię resztę. 3 - No to jedziemy z plecaczkiem nawet w deszczu. Można wybrać dwie mapy paliwowe. Pierwsza F - Czyli wszystko co dala fabryka i L - ogranicza moc do 75% co i tak daje 150 kucy... To wszystko sterowane jednym przełącznikiem umiejscowionym pod lewym kciukiem. ABS... No wiadomka.Jestem zwolennikiem oryginalności, wiec żadnych modyfikacji nie planuje. Co do wrażeń... No prze kozackie uczucie. Motocykl duży ale i stabilny! Pewny w prowadzeniu. Intuicyjny. Nie czuć prędkości a i zakręty zbiera ochoczo. Przesiadka z ZX6R nie jest taka trudna ale różnica w osiągach jest kolosalna. Zdecydowanie widać to po reakcji na gaz z samego dołu. Mocy jest sporo na każdym biegu. Ale to oczywiste, wiec nie mam co się rozpisywać. No i tak bardziej w kwestii wytłumaczenia dlaczego takie moto?Chciałem znaleźć kompromis miedzy sportowym a turystycznym motocyklem. Bardzo spodobała mi się turystyka autostradowa. Podróżowanie z jednego Europejskiego miasta do drugiego. Dodatkowo motocykl musiał być wygodny dla mnie jak i mojej pasażerki. Ale chciałem tez pielęgnować wykiełkowany we mnie wiele lat temu zapal do typowo sportowych maszyn. Do czerpania przyjemności z jazdy samemu i szukania swoich limitów, podnoszenia umiejętności i adrenaliny jaka daje jazda sportowa maszyna. Nie chciałem wybrać mądrze. Nie miał to być rozsądny motocykl. I taki nie jest. Jest totalnie abstrakcyjny, ale daje to, co każdy motocykl powinien dawać swojemu właścicielowi. Dużo radości, adrenaliny i podniecenia. Wybrałem ten motocykl, bo chciałem i mogłem. A teraz... dużo pracy przede mną aby w pełni korzystać z jego możliwości.Do zobaczenia na drodze! LWG. Edytowane 25 Czerwca 2018 przez Rogal (wyświetl historię edycji) 5 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 25 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Mega sprzęt. Gratuluję zakupu. Nagraj filmik jak to dudni 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 25 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 2 godziny temu, Piuriel napisał: Mega sprzęt. Gratuluję zakupu. Nagraj filmik jak to dudni Dzięki! Próbowałem nagrać, ale nagranie nie oddaje dźwięku. Choć spróbuje raz jeszcze 1 godzinę temu, kosmaty napisał: no powiem Ci że też mega mocno interesuję się tym sprzętem, szybka zapierdalaczka turystyczna Ten motocykl jest wart swoich pieniędzy. Szybki i MEGA wygodny. Jedziesz 120 i on się męczy! Z pasażerem minimum 150 samemu spokojnie 200 i ikonka eco cały czas się świeci. Polecam. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaDDoggY Opublikowano 25 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) Super zakup, gratulacje !. Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go, ale chyba tak miało być Edytowane 25 Czerwca 2018 przez MaDDoggY (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 3 godziny temu, MaDDoggY napisał: Od przodu(ostatnia fota) wygląda trochę na wkur***go, ale chyba tak miało być Taaaak... Tak ma być 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajmon Opublikowano 26 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Gratulacje.....z tymi kominami wyglada kozacko Oprócz kominów w tej wersji coś jeszcze jest pozmieniane/dołożone ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeZet Opublikowano 26 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Konkretna maszyna do okiełznania, jak dla mnie potwór do którego bym się nie zbliżał . Tysięcy bezawaryjnie nawiniętych kilometrów życzę, w końcu do tego takie motocykle służą. Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. Mają na celu poprawiać aerodynamikę, zmniejszyć naprężenia przy olbrzymich prędkościach, czy może pomóc poczuć wiatr we włosach jadąc w pełnym złożeniu ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 6 godzin temu, Pajmon napisał: Gratulacje.....z tymi kominami wyglada kozacko Oprócz kominów w tej wersji coś jeszcze jest pozmieniane/dołożone ? Ogólnie dodatek to akcesoria. W tym przypadku kominy i szyba. 3 godziny temu, PeZet napisał: . Zastanawiają mnie te dwie dziurki w przedniej szybie. Zmiejszyć napór powietrza na szybę. Nie ma ona żadnego stelarza, wiec dali dziury. Ale wiatru nie czuć, bo pod spodem, poniżej dziur jest jakby półeczka i wyrzuca ona powietrze po szybie do góry. Żaden potwór! Raczej oswojony gwlaciciel i pedofil prędkości 😛 A tak poważnie, za***iste hamulce i kontrola trakcji bardzo pomagają. Zupełnie do oswojenia i w zakrętach zwinny jak 600... Dzięki PeZet 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 27 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Twoja deklaracja "w pierwszych słowach mojego listu" jest dla mnie absolutnie zrozumiała i czytelna. W końcu moto kupuje się właśnie dla frajdy i jeżeli możesz i Cię na to stać, to przy wyborze motocykla szkoda "nafty" na tzw. rozsądny zakup, czy ekonomię - ważne, żeby było bezpiecznie i ważne to, co kręci, a jeżeli jeszcze moto jeździ jak na filmiku i jest wygodny, to tylko zazdrościć! Szerokości w tych przejazdach między miastami Europy! 1 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Fajny sprzęt!Gratuluję:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 2 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) No więc, jeśli ktoś kiedyś doczyta do tego momentu, to robię mały update Zygzak jest zemną już 2,5 miesiąca. Zrobione 2300 km.Moc/Przyspieszanie Nadal nie mogę się przyzwyczaić do mocy. Ten motocykl nie zwalnia. Jedynie migająca żółta kontrolka, ustawiona na miganie przy 10 500 obrotów mówi mi, żeby zmienić bieg. Szok... Droga do Brukseli... Pasażerka z tyłu + sakwy + tankbag. Nie robi wrażenia na tym moto. Nawet przy 120 na 6 biegu kiedy odkręcasz od razu przyspiesza i po kilku sekundach masz 220.Spalanie Cykl mieszany (dzidowanie i spokojne dojazdy do świateł) spalanie na poziomie 6,5-7 Trasa Londyn-Bruksela, autostrady z prędkością 120-150 (fotka z Francji zasłużona) + trochę miasta i ku mojemu zdziwieniu 5,2 litra! Tak, 5,2! Pasażerka i bagaże!Prowadzenie Rewelacja. Zakręty zbiera jakbym jechał na 600. Bardzo pewnie trzyma się drogi, w ogóle nie czuć masy. Tak jak prędkości czy przyspieszania spodziewałem się po tym motocyklu, ale hamulce zaskoczyły mnie najbardziej. Mam wyuczone, że zawsze trzymam dwa palce na heblach. Tu potrzebuję tylko jednego i to z użyciem 1/3 siły względem zx6r aby motocykl zaczął hamować.Na nie Pozycja jednak przy dłuższej trasie nie jest tak wygodna. Mało tego, względem sześć setki mniej komfortowa! Tak tak, problem jest taki, że siedzi się wyżej, co nie pozwala mi pochylić się, tak jak w poprzedniku, by położyć ręce na kolanach i w ten sposób długo podróżować odciążając plecy. Kanapa jakoś szybciej się ugniata. Jest szersza niż w szóstce, ale tyłek czuję znacznie szybciej. Moja partnerka akurat ma wszystko na odwrót, pozycja dużo wygodniejsza, kanapa bardziej miękka Brak miejsca na portfel i dwa browary w zadupku Dostęp do akumulatora... tragedia. Pół boku trzeba rozkręcić, w tym ściągnąć owiewki z jednej strony i odkręcić sporo śrubek... Strach o połamanie plastików. Parę fotek i jeden filmik na potwierdzenie słów powyżej Edytowane 2 Września 2018 przez Rogal (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółwik Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 No ładne cacko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.