Jump to content

Honda CRF1000 Africa Twin


Broda
 Share

Recommended Posts

Po GS1200 przyszedł czas na zmiany ;) BMW okazało się dla mnie hmm, zbyt stateczne i tatusiowate. Potrzebowałem czegoś z większym zacięciem terenowym ale też z możliwością robienia długich tras. Czegoś do miasta i w las, do codziennej jazdy i dalekich wypraw. Jednym słowem - uniwersalnego. 

No i padło na nową Afrykę. 

Tak wyglądała jak ją odebrałem, docieranie, czyli pierwsze weekendowe 1500km:

1.thumb.jpg.808b05d35988e207cc19d1a605c35c31.jpg

Sprzęt bardzo fajny, ale zdecydowanie wymagała pewnych poprawek ;)

W trakcie modyfikacji:

2.thumb.jpg.597dcbf29acc2d9f3db45779d869ca48.jpg

No i ostatecznie już po skończeniu prac:

3.thumb.jpg.bffc530217776bdb6f9f38024a6a82e4.jpg

Nareszcie zyskała godne brzmienie :biggrin: 

Maszyna sprawuje się genialnie, dopiero co wróciłem z 8 dniowego wypadu offroadem po Hiszpanii gdzie nie było miękkiej gry ;) Temperatury czasem spadały do -10, śnieg, rozmoknięta glina, głazy, strome techniczne podjazdy. Jednym słowem - bosko :biggrin:  

Motocykl dał radę idealnie, na równi z KTM i lekkimi Husqvarnami.

4.thumb.jpg.2a97602295bf470d7e09dfdbcef2ee17.jpg

Co do hiszpańskich temperatur :biggrin:

5.jpg.818f5d87e47093f4cb0556d5b8fd0219.jpg 

Edited by Broda (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bardzo mi się podoba ten sprzęt.
Jak bym kupował adv to myślę, że właśnie honda.
Napisz jeśli możesz jakie tam modyfikacje robiłeś, bo na fotach nie każdy może wyłapać ;)

Brzmi trochę jak mój KTM na tym filmiku :whip:

Edited by Piuriel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Niezły sprzęt legenda.....gratulacje. Jak widać nie będzie miał z Tobą lekko :smile:

Nie zastanawiałeś się na Triumph Tiger Explorer? Ostatnio czytałem jakieś porównanie do Afryki....wypadł bardzo dobrze.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Piuriel napisał:

Napisz jeśli możesz jakie tam modyfikacje robiłeś, bo na fotach nie każdy może wyłapać ;)

- Zawieszenie przód/tył Hyper Pro

- Pełen układ wydechowy Termignoni

- Zmiana węży chłodniczych na SAMCO

- Pełne gmole HEED 

- Gniazdko USB

- Halogeny LED

- Osłony rąk Barkbusters

- I mnóstwo pierdół jak opony, podnóżki, fork seals, płyta bagażowa, wzmocnienie układu wydechowego, osłonki, krótkie klamki, scotoiler itd... 

1 godzinę temu, Piuriel napisał:

Brzmi trochę jak mój KTM na tym filmiku :whip:

Gada tak bo jest wykorbiony na Vkę :smile: No i układ termo swoje robi!

1 godzinę temu, Pajmon napisał:

Nie zastanawiałeś się na Triumph Tiger Explorer

Miałem już kiedyś Tiumpha. Jeździłem tez Tigerem, iiii to nie to. Za mało agresji, za mało pazura. To jest sprzęt zdecydowanie bardziej szosowy od Afryki, a ja szukałem bandziora co sobie poradzi na glinie, w górach i na asfaltowym torze. Tiger bardziej pasuje do dużego GS w porównaniach. Afryce najbliżej do KTM 1090.

Edited by Broda (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Broda napisał:

- Zawieszenie przód/tył Hyper Pro

Co było nie tak z serią?
Domyślam się, że seria jest pod wagę ok 80kg a Ty dołożyłeś jeszcze parę kg. Wymiana sprężyn nie wystarczyłaby?
Reszta modów jest zrozumiała, ale zaciekawił mnie powód wymiany zawiasu.
 

Link to comment
Share on other sites

@Piuriel w sumie zawias to duże słowo, zmieniłem sprężyny na progresywne. Utwardziłem w ten sposób zawieszenie. Oryginalne było dla mnie zdecydowanie za miękkie. Szczególnie przy agresywnej jeździe w offie. Na hopach itd dobijałem do półki. Teraz jest idealnie ;) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...