Jump to content

Chrysler 300M???


kosmaty
 Share

Recommended Posts

siema, czy ktoś z Was miał, posiadał, posiada takowe autko, ciekaw jestem opinii z pierwszej ręki bo w necie to chust wie kto pisze, zawsze strasznie mi się podobał ten model a że zmieniam auto to teraz się nim poważnie interesuję, chodzi o wersję tylko 3,5l

Link to comment
Share on other sites

Mega wygodne auto i ogromne strasznie. Może tego ne widać zewnątrz, ale jest. Serwis amerykańskich jest tańszy niż europejskich.
Będziesz zadowolony. Szukaj nie topionego, bo tam sporo elektryki.
Kolega miał i był zadowolony.
Powodzenia.
 

Link to comment
Share on other sites

Niestety,ale po za iloscia miejsca i wygladem,ten samochod nie ma wiecej plusow.

Kiepskie zawieszenia,czesto wybijajace sie tuleje metalowo-gumowe,sworzenie,koncowki kierownicze. Czesto przepalajace sie zarowki,gdzie do mijania trzeba wymontowac zderzak przod i lampe. Instalacje elektryczne tez nie naleza do najtrwalszych.

Silniki 3.5l V6 cierpialy na obracajace sie panewki korbowodowe a 4.0lV6 braly tyle oleju co paliwa.

Link to comment
Share on other sites

@ktos tyle że obracające się panewki byly w 2,7 a 4l w ogóle nie było w 300m ;)  kwestia zawieszenia też pojęcie względne bo to nie jest jego wina tylko ch*jowych dróg, zobaczymy, cały czas szukam jakiegoś fajnego następcy borewicza :biggrin: 

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, ktos napisał:

Kiepskie zawieszenia,czesto wybijajace sie tuleje metalowo-gumowe,sworzenie,koncowki kierownicze.

A możesz zdefiniować "często" ?

Link to comment
Share on other sites

Jesli samochod przyjezdza co roku na przeglad okresowy i trzeba wymienic tuleje metalowo-gumowe,to chyba jest czesto.

W 3.5l tez sie obracaly panewki korbowodowe,sam wymienilem 3 takie silniki.

Edited by ktos (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, ktos napisał:

Jesli samochod przyjezdza co roku na przeglad okresowy i trzeba wymienic tuleje metalowo-gumowe,to chyba jest czesto.

Jeżeli ten samochód zrobił w trakcie roku 10tysiecy po Ukrainie lub 30tysiecy po Polsce to rzadko.

 

28 minut temu, ktos napisał:

W 3.5l tez sie obracaly panewki korbowodowe,sam wymienilem 3 takie silniki.

Jakie miały przebiegi? Czy na panewkach były ślady przegrzania czy przytarcia? Był gaz? Jaka diagnoza?

Kolego, konkrety tu są potrzebne. Ja w rowerze opony zmieniałem 4 razy czy to znaczy, że opony w rowerach padają i mam je odradzać?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dokładnie, temat nie aktualny, ostatecznie padło (i dobrze) na A6

20180301_170102_HDR.jpg

Edited by kosmaty (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...