Skocz do zawartości

KTM 1290 Super Duke R 2.0


Piuriel

Rekomendowane odpowiedzi

ja pier**le, jakaś masakra, kupujesz NOWY sprzęt za w ch*j klopsu z nadzieją że przelatasz te 40-50tyś bez żadnych przygód a tu taki ch*j, począwszy od fakapu z lampą po teraz piec, znając podejście i profi to wy***ią na ciebie cyce i tyle. A poważnie zastanawiałem się nad superduke GT na przyszły sezon, już się wyleczyłem. Trzymam kciuki za pozytywne załatwienie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profi tu nie macza rąk na szczęście. Serwis ktm, który jest za Profi się tym zajmuję i od jakiegoś czasu spokojnie można powiedzieć, że nie powinno się tych dwóch łączyć ze sobą niczym innym jak tym, że są obok siebie.
Nowy właściciel, osobna firma zupełnie.
Będę dawał znać.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Update:
KTM oficjalnie dziś potwierdził, że pokryje 100% kosztów część :)

Sprawa się długo ciągnęła, ale nie wynikało to z czyjejkolwiek opieszałości a z badania tematu przez KTM, ponieważ konstrukcja nie pozwalała na tego typu usterkę. Były robione ciągle nowe zdjęcia kolejnych części i wysyłane zgodnie z protokołem.
Nowy sezon zacznę od docierania

9b7109d84f6b16fc1c990d7101c77141.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku pisałeś, że jeździłeś na różnych motocyklach. Czy po ponad półtora roku z KTM wybrałbyś teraz inną markę?
Nie wiem czy tu Ci nie zaśmiecę tematu, ale zastanawiam się właśnie nad Super Duke i MT10. Jeżdżę 70% dla zabawy i 30% do podróżowania.
W KTM zmieniałeś olej tylko tak jak serwis zaleca czy częściej?
Ile to pali średnio na codzień i na torze? W mojej MT09 skrajności jakie osiągnąłem to 4-9l/100km na odcinkach 30-50km za jednym podejściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jak bym zmienił to tylko z ciekawości i pewnie z tego powodu z czasem go zmienię. Poza opisanymi w temacie "przygodami" motocykl jest spoko. Olej zmieniałem co ok 5kkm. Akurat taki mam nawyk. Czy serwis każe zmieniać co 10 czy 20kkm to ja zmieniam co ok 5kkm w moto.
Średnio pali ok 7+. Na torze nie wiem, ale z 15 lekko. Na trasie ok 5.
Bardzo uniwersalne moto i baaardzo mocne. Mi odpowiada i nie widzę wad póki co. Jak nie kupujesz nowego to warto sprawdzić historię w aso.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony to drugi tył dopiero. Klocki drugie. Napęd oryginalny i w sumie to nie widać po nim.

Mt10 spoko też. Sam się musisz przejechać i to ocenić, który mocniejszy, ale moim zdaniem to akurat ostatnia rzecz na jaką powinno się zwrócić uwagę przy zakupie tym bardziej, że te informacje są w danych technicznych. Raczej powinieneś się przejechać moto, którym się interesujesz i wtedy zdecydować. Ja testowałem wszystkie jakie miałem na liście i taki był mój wybór.

 

 

 

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, przejażdżka i test to będzie już ostateczna decyzja.
Wcześniej miałem Duke 390 i to była super zabawka, teraz Yamaha też fajna, mocna i zupełnie bezawaryjna jak na razie, ale jednak KTM ma w sobie to coś...
Jedyne co powoduje u mnie zastanowienie to trwałość, a teraz jak przeczytałem Twój temat, że klęknął silnik po 14kkm to trochę strach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Dziwna sytuacja z tym silnikiem. Nigdzie na necie nie znalazłem takiej sytuacji a nie szukałem na polskich forach. KTM też był zdziwiony na tyle, że postanowił wziąć to na klatę i nie poniosę kosztów mimo to, że jest już po gwarancji. Przejażdzki bym nie zostawiał jako ostatecznej sprawy a jako pierwszą.
Powodzenia w zakupie.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już trochę nie da rady potestować, dopiero na wiosnę niestety.
Jeszcze ostatnie pytanie. Zauważyłeś jakieś znaczne spożycie oleju przy jeździe na torze? Ile musisz dolewać od wymiany do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niczego nie dolewam. Niczego nie ubywa a przynajmniej nie w zauważalnym tempie. Może jak bym wymieniał co 15kkm to bym coś zauważył.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Siemanko,
Dziś wrócił do domu. Nie miałem okazji się przejechać, bo zimno w cholerę, ale posłuchać się dało. Generalnie sprawa awarii załatwiona pomyślnie. @Kastomek zrobił wszystko abym był zadowolony. Od rozmów z KTM o "good will" czyli pokrycie kosztów naprawy pomimo wygaśnięcia gwarancji po dostawę do garażu dziś :) Polecam. 

IMG_20200331_181650.thumb.jpg.ed38ed1e33a9807112c34d75d3011bce.jpgIMG_20200331_181416.thumb.jpg.b5740edca4a943c4582f398e1bbd94b6.jpg

 

Dobrze go znowu mieć z powrotem.

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

KTM przez zimę poza serwisem płynów wszelakich, klocków oraz opon dostał nowe manetki Domino. Taniej niż oryginał a trzymają o niebo lepiej. Szybko schodzą już widzę. Mamy nowy wieszak wydechu z osłoną koszyka elektroniki z Evotech Performance. Naciąłem się na cło, ponieważ towar z UK a gentelmenowie opuścili akurat miesiąc wcześniej unię. Wieć Uwaga i zapamiętać. Ja zapamiętam  
Zaliczyliśmy jedno torowanie z Paramoto. Odczucia na nowych oponach super. Dużo czasu straciłem jeżdżąc na kolejnych kompletach opon fabrycznie montowanych Metzelera (są notabene super, ale moje umiejętności rosły z latami i okazało się, że potrzebowałem szybszych). Po Paramoto pojechał na serwis zawieszenia i porządnego ustawienia SAGu pode mnie. Są przyjemniejsze odczucia,wiem co się dzieje z przodem, ale nie byłem jeszcze na torze.
-Żeby nie było kolorowo i ja zawsze szczerze i otwarcie mówię.. Po torze łódź głównie latam na drugim biegu. Po mieście raczej się wlekę. Ale dziś zauważyłem, że motocykl z niskich prędkości obrotowych się dusi. Nie strzela, przerywa i zdecydowanie słabnie. Obstawiam układ paliwowy jeżeli wykluczyć świece -mają 20.000km. Jak nie jadę pełną łychą to się napędza. Na WOT ma syndrom zalania, ale nie strzela w wydech.

Edit:
Serwis w poniedziałęk. Zobaczymy. 

IMG_20210514_192701229_HDR.jpgIMG_20210515_113819886_HDR.jpgFB_IMG_1621327536852.jpg

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gnojek ze mnie i goowno się znam ale pierwszy raz widzę tak wypalone świece. Trochę to zastanawiające? Jest jakaś przyczyna? Bo przebieg to nie wytłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałeś ten sam model świecy czy zmieniłeś? KTM przewiduje różne modele świec w tym modelu? Dawniej dobierało się ciepłotę świec w zależności od jakości spalania, teraz teoretycznie powinien ogarnąć to sterownik silnika.

GS500 icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie moto traktuje na torze głównie więc świece miały więcej pracy niż się wydaje. Założyłem póki co oryginalne.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...