Skocz do zawartości

KTM 1290 Super Duke R 2.0


Piuriel

Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę ceramika np. na baku dużo wam nie da ,bo mimo iż ta powłoka jest twarda to na zbiorniku po prostu ją wytrzecie... Na bak jedynym dobrym rozwiązaniem jest folia ochronna , w ogóle folia jest najlepszą możliwą opcją... Na moto często już od producentów są przygotowane gotowe zestawy folii już wyciętej pod każdy element. Według mnie jak już płacić to lepiej za folie ,bo tu się ona sprawdza. 

Oczwiście moje wywody są poparte faktami rzeczywistymi itp. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bak trafią Stompgripy. To znacznie lepsze od folii. Ceramika na wszystko pozostałe w tym bak.  To byłoby straszną bzdurą nałożyć ceramikę na bak w miejsca gdzie się trzeba zapierać kolanami :biggrin:
To jak naoliwić klocki hamulcowe.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ,ale ręce i tak trzymasz na baku , a tak samo się na nim kładziesz ,więc tak samo wycierasz lakier mimo ,że masz np. jakiś tankpad to i tak całej powierzchni styku kombi z bakiem nie ochroni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To naked. Tu konstrukcja nie pozwala się kłaść na baku a rękoma dotykasz delikatnie baku przy w sumie pełnych złożeniach tylko. Jestem pewnie, że nic się nie wytrze.
Wszystko jest bardzo dobrze przemyślane tutaj, ale dzięki za troskę i rady.
Szkoda, że śniegu najebało :hammer:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matthewspl napisał:

Ja mam folie karbon naklejona w miejscach gdzie najbardziej tre kolanami. Potrafie wytrzec do golej blachy:) wiec musze cos takiego miec

Folie pewnie, że można przetrzeć. Na Stompgripach prędzej kombinezon zetrzesz niż je. Polecam, miałem i już zawsze będę stosował.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Motocykl dostał i ma już zamontowane Stompgripy, slider osi oraz osłony dekli R&G Racing. Zdjąłem paski pomarańczowe z felg oraz odblaski z przedniego błotnika.
Można powiedzieć, że zrobiony. Myślę jeszcze na lusterkami, bo te wibrują i gówno widać przy pewnych prędkościach.
dcc85b9359366a802b181006187af3f1.jpg

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż można pozazdrościć :biggrin: a jak odczucia jeśli chodzi o przesiadkę z 600tki? Nie czujesz "za dużo mocy"?Wiem, że niby mocy nigdy nie za dużo ale też wiem, że na torze dobrze jeżdząca osoba na 300 potrafi objechać kierownika na litrze, dlatego jestem ciekaw jakie odczucia z przesiadki ze "spokojnej" cebry na potwora:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłem honda na dużym torze więc nie mam porównania.
Oczywiście są tu kozacy na 300ccm, którzy w szybkich zakrętach robić mnie po zewnętrznej. Jeżdżę w miarę w środku stawki w grupie jeśli chodzi o czasy. Staram się dawać ogień :smile:
Myślę generalnie, że wstydu nie ma a moto chyba najcięższe.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super ale Wam zazdroszczę. Nastepny raz napewno jade z Wami. 

Godna reprezentacja forum 👏 brawo! 

Kolega Mateusz przysypia. 

Widzę że nawet dziewczyny całkiem nieźle dawały radę...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bravo Lukas !!! Odważnie do tematu podszedłeś, nowe moto ledwo wsiadłeś i takie wyniki, szacunek kolego! gratulacje 🏆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to prawie torówka :D

Torówka

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę sztuk z majówki.
Generalnie to pięknie widać, że muszę być niżej i spokojnie mogę się bardziej zwieszać z moto.
Lesson learned :news:

fb5.jpg

fb4.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Duży jest zapas złożenia jeszcze i to na tej samej oponie co mam z 10* spokojnie. Co do odprostowania moto to już było rok temu szkolone z @OSK TURBO Pabianice na Bydgoszczy w kwietniu więc to odhaczone ( w tym roku na Bydgoszczy również powtórka była). Szanowny Tomek Kulik mówi chyba antyprzeciwskręt na ten manewr :D
Zdjęcia są dobre. Pokazują braki. Bez nich miałem pewną świadomość co poprawiać, a teraz wiem dobrze.
Nic tylko jeździć, jeździć i jeździć kolego i się nie bać :)
Super majówka była dzięki :cheers:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, matthewspl napisał:

Na Paramoto uslyszysz to samo na bank bo juz zwrocili mi na to uwage w tamtym roku.

 

 

Źle się wyraziłem. Jechać szybciej i złożyć bardziej. Nie jechać tak samo i składać bardziej. Widzę, że mogę zdecydowanie zwiększyć prędkość w zakręcie, ponieważ mam zapas w oponie i kącie złożenia. Wyprzedzany byłem na zakręcie jedynie przez mocniej złożonych nie bardziej zwisających czy odprostowanych. Pewnie chłopaki nie byli na Paramoto, ale obstawiam, że wiedzą co robią :D


Nie dyskutujmy również w temacie o moim motocyklu na temat techniki jazdy :ot:. To za duży temat. Lepiej to zostawić do pogadania na torze czy przy piwku.
 

fb6.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Szkoła Motocyklowa Turbo
Dnia 9.05.2018 o 21:09, Piuriel napisał:

Nie zgodzę się. Duży jest zapas złożenia jeszcze i to na tej samej oponie co mam z 10* spokojnie. Co do odprostowania moto to już było rok temu szkolone z @OSK TURBO Pabianice na Bydgoszczy w kwietniu więc to odhaczone ( w tym roku na Bydgoszczy również powtórka była). Szanowny Tomek Kulik mówi chyba antyprzeciwskręt na ten manewr :D
Zdjęcia są dobre. Pokazują braki. Bez nich miałem pewną świadomość co poprawiać, a teraz wiem dobrze.
Nic tylko jeździć, jeździć i jeździć kolego i się nie bać :)
Super majówka była dzięki :cheers:

Antyprzeciwskręt na wyjściu w celu wyprostowania motocykla, a nie w zakręcie :D

Ma spowodować szybsze wyprostowanie motocykla bo najczęściej motocykliści używają gazu do tego celu a to może spowodować uślizg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak oglądałem. Szkoda, że testowali rocznik 2014-2015.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W tym roku, po standardowym przeglądzie w kwietniu pojechałem dwa razy w Bieszczady na weekend z bratem i z ziomeczkiem.
Z jeżdżeniem wyszło ze 2000km. 1352065259_PrzystaMotocyklowa.thumb.jpg.c85a5491384a18a9873b9ad16ddbde4e.jpg1590424715_otarz.thumb.jpg.d08a908f1f6f1ff9f50f80f6afea4ae3.jpg

 

Fajnie poza sezonem. W maju jak byliśmy jeździło się super. Za drugim razem w lipcu już korki w górach jak w mieście. #Nie polecam
Moto spisywało się super.


Aż dzisiaj po drodze do firmy do Warszawy, na 452km 900m Autostrady A2 jebło w piecu!
Przy przebiegu 14005KM podczas jazdy na tempomacie ustawionym na 145km/h. Ot tak. IMG-20190830-WA0000.thumb.jpeg.6cc56baa3ac71770e45ea1d64ab7da04.jpeg

Lawetą do domu.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Update:
Silnik na stole. Pękła prowadnica zaworowa i sprężyna zaworowa. Silnik zablokowany.

Gwarancja wygasła 10 kwietnia -liczymy na good will ze strony ktm i pokrycie przez nich kosztów za części do wymiany z uwagi na ledwo co zakończoną gwarancję oraz bardzo dobrą historie serwisową motocykla.

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...