Skocz do zawartości

KTM 1290 Super Duke R 2.0


Piuriel

Rekomendowane odpowiedzi

Golas, nie golas - swój POWER ma i prezentuje się zarąbiście. Ten srebrny Akrap źle nie wygląda, dla mnie OK - "zazdraszczam", gratuluję i życzę samych "ostrych" tras. Należy Wam się!

"Be yourself, no matter what they say!"

Sting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już u mnie w garażu. Przepraszam sąsiadów za hałas, bo nie mogłem się opanować i przepalałem.

 

IMG_20180220_162128.jpg

IMG_20180220_161557.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwornie zimno. Przywieźli po 16. Niestety pogody na najbliższe dni nie są rewelacyjne. Mamy luty. Zdążę się przejechać jeszcze.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda typowo syberyjska nadciąga.
Zamówiłem dziś parę kolejnych rzeczy dbających o bezpieczeństwo moto w przypadku odpoczynku na asfalcie ;)

O przód zadba slider przedniej osi R&G Racing
FP0138BK.jpg

Osłony silnika lewa i prawa również R&G Racing.

RG_Racing_ECS0033BK_KTM_1290_Super_Adven

Dzieje się ciągle :whip:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl, który podbija tętno! Jedna z 3 maszyn, przed którymi czuje ogromny respekt. Miałem okazję dosiadać i moment obrotowy zmiażdżył moje oczekiwania. Szkoda tylko, że KTM stawiając na nowoczesność rezygnuje z jakości użytych materiałów. Do zobaczenia na drodze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matthewspl napisał:

A gdzie tam w tym motocyklu jest cos zrobione bez jakosci? 

Materiały eksploatacyjne są z najwyższej półki. Osprzęt, hamulce itp.

Plastiki jak np. kierunkowskazy, osłona na baku tam gdzie z reguły jest stacyjka, jakość ułożenia elektryki w zadupku... są średnie. Zgadzam się jako właściciel tegoż motocykla z przedmówcą. Znam marki, które lepiej pod tym wypadają.
Jak plastiki mogę wymienić na karbony i kierunkowskazy na np. Rizome czy inne to kable, które są pod siedzeniem i nie są widoczne nie przeszkadzają mi.

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kastomek napisał:

KTM stawiając na nowoczesność rezygnuje z jakości użytych materiałów

Powiedz mi na co muszę zwrócić szczególną uwagę podczas eksploatacji jeżeli masz taką wiedzę. 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że markę ktm znam dość dobrze. Nie chcę robić antyreklamy ale mam kilka zdjęć z prac przy ktm, które świadczą o nie najlepszych materiałach. Przede wszystkim o braku obróbki cieplnej czy innej mającej na celu utwardzenie. Denerwujące też mogą być łatwo rysujące się powłoki lakiernicze czy popuszczające się od drgań śruby. Motocykl masz na gwarancji. Przed jej upływem sprawdz, czy np z przedniego gara po jego lewej stronie nie sączy się olej. Warto mieć dobry kontakt z ASO bo te motocykle miały kilka kampanii gwarancyjnych. Problem pojawiał się ze złączką zbiornika czy filtrem paliwa. Warto również obserwować wskaźnik paliwa bo miały miejsce awarie czujnika poziomu. Największą uwagę podczas eksploatacji musisz zwrócić na to aby Cie nie poniósł :P bo to diabeł! Hayabusa przy nim jest spokojna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kastomek napisał:

Przyznam szczerze, że markę ktm znam dość dobrze. Nie chcę robić antyreklamy ale mam kilka zdjęć z prac przy ktm, które świadczą o nie najlepszych materiałach...

Chętnie się złapię z Tobą i na spokojnie pogadamy o ewentualnych opcjach ogarnięcia niedoróbek. Pogoda się zacznie klarować to się odezwę.

12 minut temu, Kastomek napisał:

Denerwujące też mogą być łatwo rysujące się powłoki lakiernicze

Napisałem akurat zapytanie do SNB Łódź w kwestii pokrycia tego w ceramiką. Fakty jest taki, że teraz każdy nowy lakier rysuje się od patrzenia.

10 minut temu, Kastomek napisał:

Największą uwagę podczas eksploatacji musisz zwrócić na to aby Cie nie poniósł :P bo to diabeł! Hayabusa przy nim jest spokojna.

Zawsze podchodzę do maszyn z respektem. Postaram się nie dać zabić :smile:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może w Profi pojawi się pojazd testowy, więc nie będziesz musiał browarów nosić :smile:  macie sprzęty dla nie do konca normalny ludzi (w pozytywnym sensie). Ale żeby moto podrywać do góry z 3b przy 140 to musi byc konkretny diabeł... Na pewno plusem ktm są części, ich dostępność i przyzwoita cena (nie mówię o akcesoriach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, matthewspl napisał:

Moj ma 2.8-3.0 do setki ( ale tylko ok 165 -170KM i 135-140 Nm) to ten pewnie osiagnie z 2.6-2.7s

Życie jednak nas kara w tej materii dosyć dotkliwie Mateusz.
Ani Ty ani nikt nie zbliży się do takich czasów do 100km\h. Fizyki nie oszukasz. 4.0s. byłoby dobry wynikiem, ponieważ:
- elektronika tnie moc aby utrzymać koło w miarę blisko ziemi
- trzeba zmienić bieg

Czasy poniżej 3s są zwyczajnie nierealne w maszynie ulicznej zwłaszcza jak przepinamy biegi.
200km\h natomiast robi poniżej 8s :biggrin:  więc pierwsza setka ok4s i druga również :biggrin:


 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, matthewspl napisał:

Lukasz masz najbardziej zawadiackie moto;) ( zaraz po moim) zartuje ale juz sie nie moge doczekac jak moc ponad 190KM i moment prawie 150 Nm przy wadze 200 kg beda wspolgrac ze soba!  Nie ma na ta chwile motocykla ktory dorowna mu pewnie przyspieszeniami. Moj ma 2.8-3.0 do setki ( ale tylko ok 165 -170KM i 135-140 Nm) to ten pewnie osiagnie z 2.6-2.7s. Tak jak pisalem wczesniej na papierze jest mega kozak ale musimy zobaczyc jak jezdzi. Moge Ci torby nosic ze sklepu z browarami ale dasz sie karnac;)?

 

 Moze bmw 1300R moglby ale jest znowu za ciezki wiec nie sadze.

Tak czy inaczej sprzet swietny i jeden z tej trojki, ktora wzbudza u mnie najwieksze emocje.:)

 

 

oj , mysle ze bmw s1000rr raczej pocisnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, LAFAY napisał:

oj , mysle ze bmw s1000rr raczej pocisnie....

Myślę, że do 100km\h to każdy ponad 100 konny ścigacz pociśnie. Nie musi zmieniać biegów.
Litrowy superbike na elastyczność nie ma szans, ale jakby ciąć opór każdym jak bozia przykazała to superbike zaora KTMa z każdej prędkości.
Mnie co zauroczyło w tym moto to łatwość prowadzenia i przyjazność obsługi. Prowadzi się jak większe supermoto ze względu na wąską talie siedzi się jak na 250ccm i dzięki temu łatwo manewruje.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matthewspl napisał:

tez tak myslalem:) zobaczymy co powiesz jak nim troche pojezdzisz:)

Nie mówię, że jest słaby. Ale to fizyka, tego nie oszukasz.
 

Jednak elastycznością silnika robi wiatrak z każdego.
 

Edit:
Trochę to wygląda jakbym Cie chciał przekonać, że mój KTM jest powolny:laugh2:


Pojeździłbym :unsure:

 

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kto okiełzna te sprzęty w konfiguracjach track... Kiedyś klient wspomniał, że wybrał się na tor, to jeździł na konf deszczowej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kastomek napisał:

Tylko kto okiełzna te sprzęty w konfiguracjach track

Kto okiełzna 125 konną r6 na torze a co dopiero takiego byka :biggrin: ze świeczką trzeba szukać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rooland napisał:

Kto okiełzna 125 konną r6 na torze a co dopiero takiego byka :biggrin: ze świeczką trzeba szukać :P

Dokładnie. Tdma mam juz tyle lat i uważam, że wykorzystuje około 60% jego możliwości, a juz zmieniłem podnóżki, pościerałem wydechy, jazda na gumie też mu nie jest obca, jak również i w terenie. Ale są ludzie na świecie, który siadają i zrobią wszystko na dzien dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest. Odkąd jeżdżę na moto staram się ciagle uczyć. Szkolenia w ciagu roku na torze, jazdy indywidualne... Ciągle się uczę.

Postaram się nie robić wstydu na nim:moto:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, matthewspl napisał:

Nie ma prawa byc wolny ale zanim przywykniesz ze trzeba szybciej zmieniac biegi a nie ciagnac do 140 na pierwszym jak w twoim poprzednim moto

Może i tak być na tyle nie miałem okazji pojeździć na testach.

Póki co zamówiłem sobie kolejne pierdoły do Duka :P
Będą skarpetki/frotki na zbiorniczki hamulcowe Brembo i Akrapovic :decayed:
Jak się bawić to bez trzymanki :gitara:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matthewspl napisał:

te motocykle do jazdy w dwojke slabo sie nadaja zreszta sa przeznaczone do innych celow

Kupiłem go, bo Aga chciała ze mną czasem się móc przejechać :biggrin: Nie mów jej tego, chociaż po CBR i tak będzie jej dużo wygodniej.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...