Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Sign in to follow this  
Ewelina

Dylematy kobiety :P czyli zmiana moto: Suzuki GSX-s 1000, Kawasaki z900.

Recommended Posts

Jastrząb

Kiedyś rozmawiałem z mechanikiem który "siedzi" w motocyklach juz dobre ponad 20 lat i powiedział mi jedno  ...Trzymaj sie z daleka od włochów i brytyjczyków a  w ogóle to daj sobie spokój z europejskimi maszynami jezeli nie chcesz pójśc z torbami podczas serwisowania.Powiedział to obiektywnie bo znam go kupę lat  .

A teraz coś ode mnie ...jak bardzo musicie nie lubić koleżanki zachwalając i polecając jej takie gówno jak Ducati. Włoska to jest dobra pizza ,kawa i makaron:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jastrząb

Sezon w Polsce jest na tyle krótki że nie warto kupować europejskich maszyn i przejażdzki,podróże, kończyć u mechanika albo na lawecie .Jeżeli ktoś planuje dłuższe wypady to maszyny japońskie są jedynym słusznym wyborem.No chyba że jak koledzy jeździsz po mieście ...to w ostateczności  Ducati,Ktm-a mozesz nabyć bo laweta będzie tania:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
karwoj25
7 godzin temu, Jastrząb napisał:

Trzymaj sie z daleka od włochów i brytyjczyków a  w ogóle to daj sobie spokój z europejskimi maszynami

jak czytam takie mądrości, to śmiech mnie ogarnia :smile: jeden 'mądry' coś takiego wymyśli, reszta znawców powtarza jak prawdę objawioną.

Może pan mechanik, który już 20 lat siedzi w motocyklach po prostu nie potrafi serwisować nic innego niż japończyk?

  • Lubię to 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marttino

Kolego jastrząb coś ty brał że taki głupoty opowiadasz 

 

  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewelina

Chłopaki wyluzujcie... :smile: każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo!  Ja jeździłam  różnymi markami motocykli ale większość z nich w terenie. Każdy z nich inny i każdy miał plusy i minusy.

Co do motocykli moim zdaniem wiele zależy od kierownika.... można mieć  motocykl najlepszy w testach ale co to da... jak maszyna śwista jak z kierowcy piz...  (nie obrażam kobiet).

Wolę  szlifować technikę jazdy na "gorszym sprzęcie" choć  niby mając kiepską Er6n bez Abs,  bez kontroli trakcji itd.... obejechałam na torze  maszyny które  były mocniejsze, i droższe i z dodatkowymi bajerami... tak wiec tu moim zdaniem sie liczy technika :P  :moto:

Ja chce wybrać najlepszy motocykl z tych na który mnie stać;). Nie będę brać kredytu na moto bo "musze mieć ten najlepszy z rankingów" bo nie o to chodzi! 

  Co do Ducati, Ktm, Triumph itd.... Każdy ocenia te marki bo ktoś, coś słyszał że awaryjne, drogie części itd...  co do tego mam swoje zdanie na ten temat ale zachowam je dla siebie bo zostane zlinczowana...

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piuriel

:hihi:

Co tu się od dzieje Teletubisie??

Mechanik doradca w zakupach? Chyba części.

@Jastrząb wszystko może być prawdą co Twój mechanik mówi. Chodzi o to, że jak stać na konia to i stać na owies. Jeżeli kogoś nie było stać na konia i kupił po tajności a potem daje tani owies to oczywiste, że w końcu pojawi się u Twojego znajomego psiocząc, że Ktm/Ducati/Triumph to są do bani, bo drogie części i się psują. Natomiast w śród moich znajomych nie spotkałem się opiniami pokrywającymi się z tym co piszesz.

Jakbym zapytał mojego pradziadka to by powiedział, że niema nic lepszego niż konie a nie te piekielne maszyny auta, które się psują ;)

 

Wszystko się zmienia :smile:

Obecnie nie ma złych marek motocykli. Wszystkie są naprawdę na najwyższym poziomie jakości. A wiecie po czym to można poznać?


-nadal istnieją i ich słupki sprzedażowe pną się w górę.

Lwg

Edited by Piuriel (see edit history)
  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jastrząb

Na mnie nie działa ten "prestiż"marki jaka niby jest ducati.Włosi jako ludzie w kulturze pracy nigdy nie będa japończykami.Kazy może miec swoje zdanie ja mam takie a nie inne i.Ale prosze nie wmawiajcie ludziom że szambo to perfumeria:)parafrazując klasyka z Torunia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piuriel

No Panowie.
Trochę zjechaliśmy z tematu. Zaraz tu wpadnie @jaquzie i pozamiata off-topic ;)
Swoją drogą ciekawe jak mógłby nazywać się temat gdzie by się można wymieniać takimi "opiniami". Jak ktoś wymyśli to niech zakłada :biggrin:

@Ewelina jak znajdziesz gdzieś GSXS do testu to daj mi znać.

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaquzie

wpadł i prawie zamiata ;) do tematu do tematu!

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewelina
43 minuty temu, jaquzie napisał:

wpadł i prawie zamiata ;) do tematu do tematu!

Taaaa normalne! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jastrząb

"Metju "nie będę pisał w tym temacie który zalozyles gdyż ja ze swojej strony nie mam nic więcej do dodania. Nie pojadę na tor (jak to zaproponowales) gdyż ja motocykla używam do wycieczek krótszych i dalszych. Ze ścigania już wyroslem :)Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piuriel

Przyznać trzeba, że swojej teorii nie poparłeś niczym Michale vel @Jastrząb. Nie możesz więc mieć za złe, że zostałeś poproszony o rozwinięcie tematu i podanie konkretów.
Na szczęście okazało się to tylko urban legend i motocykle europejskie obecnie produkowane się jednak nie psują. Uff :smile:

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jastrząb

Argumenty są ,ale każdy argument można podważyć w ten czy inny sposób , ja zostaje przy swoim zdaniu a do tych co dotarło to wiedzą o co chodzi:)Nie chce mi sie przekonywać.Zmęczyłem się :biggrin: Jak dorośniecie to zrozumiecie...moze:)

Ps.Jak czas pozwoli to udam sie na rozpoczecie sezonu i z chęcia porozmawiam z Wami na ten temat:)

 

Edited by Jastrząb (see edit history)
  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piuriel

W końcu na jaki temat mogą rozmawiać motocykliści :smile:

Lwg

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewelina

Wrrrr dosyć....:whip: Ogarnijcie się!  

Ja tu poważny temat dałam!:whistling:

A nie temat przepychanek!!!! Usiadzcie przy  :cheers: i sobie debatujcie.

 @matthewspl masz swój temat?! To tam działaj! 

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
piyok

kup to co Ci serce i namiętność do motocykli podpowiada, olej parametry i opinie innych :smile:

matthewspl będzie polecał ducata bo tym jeździ, ja będę polecał triumpha bo ja nim jeżdżę, inni podobnie, jest coś takiego jak jakieś tam przywiązanie do marki, 

odkąd zobaczyłem na żywo, na moto weteran bazarze triumpha street triple serce podpowiadało kup sobie właśnie coś takiego, no i później kupiłem taki model, jeżdżę nim już 5 lat i będę jeździł dalej,

powodzenia w wyborze i zakupie

 

PS. rozsądkiem to się kupuje lodówkę, pralkę albo BMW GS do wypraw do Afryki, ale nie moto do codziennej zabawy nim ;)

Edited by piyok (see edit history)
  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewelina
10 minut temu, matthewspl napisał:

Sek w tym ze tym razem wcale nie polecam Ducata:)

Właśnie ciekawe dlaczego??:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jastrząb

Metju ja tez kupiłem nowe z salonu żebys czasem nie myslał jak to pisałes ze mówimy o starych gniotach.I własnie dlatego jeżdząc Hondą wiem że tylko japońskie wchodza w gre.Swoją drogą jestem ciekaw co kupi kolezanka bo ta Suzuki tez mi chodzi po głowie :smile:

Edited by Jastrząb (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
LAFAY

o shit, a ja mam kata.... ma pol roku , pewnie zaraz sie posypie:P, moglem sie wstrzymac troche, dobra walic , wstawiam do dzialu sprzedam , moze ktos sie nabierze i kupi na nieswiadomke:blink:

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LAFAY

a nie przeciez to z australii:laugh2:..... a to nie w europie chyba , juz sam ne wiem

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piuriel

KTM jest z Austrii ziom :P 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LAFAY

a nie z australii, ma kangura o logo, oszukalii mnie , ale thx ,  gzie ta austria w europie? bo  tak to lipa

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×