Skocz do zawartości

Szlifowanie Opon


Micek1968

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dotyczące nowych opon. Są one pokryte jakimś śliskim "czymś" które prawdopodobnie nie pozwala przyklejać się oponom do formy. Po zakupie ostrzegano mnie żeby uważać i faktycznie przy zakrętach d*pa ucieka na boki. Podobno można przeszlifować papierem ścierny (100) oponę lub pojeździć trochę po drogach szutrowych i się wytrze... Czy jest jakiś inny sposób? Może jakimś siuwaksem można to zmyć?

pozdrawiam
Micek

-----------
Yamaha Virago XV 750 ' 1993
----------------------
Nice to Be Important, But More Important to Be Nice
MOTOCYKLE-ZGIERZ.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest jakiś przyjemniejszy sposób niż dotarcie poprzez pojeżdżenie? ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest jakiś przyjemniejszy sposób niż dotarcie poprzez pojeżdżenie? ;)

Tylko o to chodzi że po środku mi się już wytarło a na bokach jest nadal sporo "czegoś tam" co powoduje że moto lata na zakrętach... Tyle ile moge to wycieram a bardziej się boję składać, żeby gleby nie zaliczyć...

pozdrawiam
Micek

-----------
Yamaha Virago XV 750 ' 1993
----------------------
Nice to Be Important, But More Important to Be Nice
MOTOCYKLE-ZGIERZ.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na piasek i zrób "palenie" gumy, albo jak mi poradzili w warsztacie, mocniejsze hamowanie na piachu. :biggrin: Ja tak dotarłam moją nową z tyłu, pojechałam do Rosanowa pokopać się w piasku. :P Tylko, że mój jest lekki, to się z tego piachu wygrzebałam :biggrin:

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najleprzy sposób to spokojnie polatać. Trochę sie poskładać coraz to mocniej po asfalcie najlepiej chropowatym . Ja docierałem pod leclerkiem na teofilowie. Nie scieraj niczym bo to sie mija z celem. Warstwa tego specyfiku potrafi być dość gruba. palenie gumy na piachu wydaje się być sensowne ale:dotyczy tylko tylnej opony a przecież przód ważniejszy to razpoza tym łańcuch w piachu to zły pomysł dla tych którzy go mają ale ciebie z tego co wiem nie dotyczy.A i terpentyna też nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednią to wycierałam normalnie, w czasie jazdy. Z tyłem było tak jak Micek pisał, środek ok, a boki nie chciały. Bo może ja też aż tak bardzo się nie składam przy zakrętach :P A chciałam rozwiązać problem jak najszybciej, bo gdy zmieniałam przód, to akurat w drodze powrotnej było niefajnie, bo zaczął niezapowiedziany deszcz padać, więc wolałam uniknąć kolejnych takich niespodzianek ze śliskim tyłem. ;)

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem za "naturalnym" pozbywaniu się wierzchniej warstwy, po przez jazdę.. :)W moim przypadku na zakrętach też tył zarzucało, ale kilka takich zakrętów i szybkie proste = problem się rozwiązał :riding:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...