bartek4026e Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Jaki powinien być poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym?U mnie jest tak,że na zimnym silniku zbiorniczek jest pusty.Stąd pytanie dolewać czy nie?Boje się, ze jak doleje to potem gdzieś na trasie zacznie go wypluwać. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/pout.png 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Na zimnym silniku powinien być minimum...ja zawsze leje miedzy minimum a maks na zimnym silniku... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Dokładnie między minimum a maksimum jest najlepiej, na ciepłym silniku poziom może być trochę wyższy. Ale musi miescic się w tym zakresie. Jak nie wiesz jaki masz płyn to najlepiej wymienic na nowy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwutek Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 A pytanie laika- czy można walić płyn od auta?? albo koncentrat?? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek4026e Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 A pytanie laika- czy można walić płyn od auta?? albo koncentrat?? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gifMożna.To taki sam płyn.Natomiast samego koncentratu nie lej ani do puszki ani do moto.Dokładnie między minimum a maksimum jest najlepiej, na ciepłym silniku poziom może być trochę wyższy. Ale musi miescic się w tym zakresie. Jak nie wiesz jaki masz płyn to najlepiej wymienic na nowy.Tylko,że u mnie na zbiorniczku nie ma żadnych wskaźników.Nalałem do pełna, odpaliłem moto i jest git.(w moim moto płyn wlewa się bezpośrednio do chłodnicy a nie do zbiorniczka.Nie wiem jak jest w innych maszynach. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 ten zbiorniczek o ktorym mowa zwie się "wyrównawczym" plyn sie wlewa do chlodnicy a w zbiorniczku trzeba pilnowac zeby tylko nie bylo za malo/duzo. w chlodnicy zabraknie plynu to powiera ze zbiorniczka, jak za duzo w chlodnicy to splywa do zbiorniczka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek4026e Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 ten zbiorniczek o ktorym mowa zwie się "wyrównawczym" plyn sie wlewa do chlodnicy a w zbiorniczku trzeba pilnowac zeby tylko nie bylo za malo/duzo. w chlodnicy zabraknie plynu to powiera ze zbiorniczka, jak za duzo w chlodnicy to splywa do zbiorniczkaJasna sprawa.Tylko, że u mnie zbiorniczek wyrównawczy jest najwyżej położonym elementem układu chłodzenia.Żeby wlać do niego płyn musiałbym chyba go wpompować w układ. Zalałem chłodnice do pełna, odpaliłem moto a w zbiorniczku dalej pusto.Moto się nie grzeje-jest ok.Może ma on za zadanie odebrać płyn gdy moto nagrzeje się za bardzo? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 to do zbiorniczka tez dolej 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek4026e Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 to do zbiorniczka tez dolej Nie ma do niego dostępu http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Może ma on za zadanie odebrać płyn gdy moto nagrzeje się za bardzo? Nie ma do niego dostępuwiec widocznie jest tak jak mowisz - do zbiorniczka dostaje sie nadmiar 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.