Skocz do zawartości

Croos,enduro czy ścigacz


pemek1998

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego nikt za ciebie nie będzie decytowal czym chcesz jeździć jak chcesz latać po lasach i polach to wiadomo że ściga nie kupisz tylko crossa. I na odwrót. Matorki które wymieniłeś każdy dobry na początek który bardziej ci się podoba to kup.

Edytowane przez Marttino (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do sklepu BlackJack na Limanowskiego. Tam mają chyba parę fajnych 125ccm. Przysiądź się i zobaczysz.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim rozrzucie najlepsze było by chyba małe Varadero. co prawda to nie sport, ale solidny uniwersalny motocykl. Poszukaj kogoś, kto takie ma, bo 170 cm, to może być trochę maławo.

No i wrodzona intuicja podpowiada mi, że masz 19 lat, więc żeby jeździć jakimkolwiek motorem 125 ccm, potrzebujesz co najmniej prawko A1.

Edytowane przez julian85 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem zaproponować dodanie do listy małego wiaderka, czyli Varadero 125. Wygląda całkiem rozsądnie, jest dość odporne na upadki (jak się jakiegoś gmola dorzuci) i wydaje się być najlepszym rozwiązaniem na takie początki. Daje radę i na czarnym i na szuterku, od biedy nawet w dwie osoby można tym pojechać. "Scigacz" niesie ze soba wieksze ryzyko uszkodzeń w przypadku jakiegos paciaka, bo to od razu plajstiki polamane itd. Taka DT125 albo chocby wiaderko z gmolami lepiej zniosa ew. glebe parkingową ;)

Zdrowko

KLOSZ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™

Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przy takim budżecie rozważyłbym dołożenie tych 3500 i AJP PR3 enduro- 125 jest silnikiem na bazie silnika Hondy, na dzień dobry wg mojej wiedzy jest w pełni regulowany zawias przód i tył, masa to niecałe 100kg, a jej rozłożenie i zbiornik paliwa pod kanapą powodują, że prowadzi się jak rower. Sam jeżdżę na PR3 w wersji supermoto z silnikiem 240 i taki rowerek prowadzi się bajecznie prosto.

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...