Jump to content

Architekt poszukiwany

Suchy-wolk
 Share

Recommended Posts

Potrzebuję kontakt do doświadczonego architekta, który ogarnie temat rozbudowy budynku o ok. 60m2 na terenie Łodzi. Głównie zależy mi na osobach, które potrafią nie tylko nanieść odpowiednią kreskę na papier, ale również sporządzą wizualizację 3D według mojej koncepcji.

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Jak znajdziesz to podaj namiary proszę i ewentualnie opinię po wszystkim, bo też powoli szukam do podobnego projektu a wiadomo, że najlepiej sprawdzonych ludzi :smile:

...You can be better than that..

╭〔︶︵︶〕

• 11 months later...

Hej,

O ile można, to się zareklamuję - jestem architektem, pracuję w branży naście lat, własna firma od 5, zatrudniam obecnie 4 osoby.

Wykonuję projekty koncepcyjne, budowlane, ale i wykonawcze na terenie kraju, ale dużą część portfolio również do Niemiec.

Pracujemy przy domach, mieszkaniówce wielorodzinnej, halach. Mamy naprawdę duże doświadczenie.

Współpracuję ściśle z moim wspólnikiem - razem projektujemy, ale firmy mamy oddzielne.

Projekty i kontakt można zobaczyć u mnie na stronie - www.planform.pl . Niestety na stronę mam wrzucone kilka procent wykonanych projektów bo nie mam czasu ich dodawać, ludzie przychodzą z polecenia i w momencie gdy widzą, że nasze projekty się budują, a jeszcze inna kwestia, że miałem przez chwilę stronę gdzie na szybko wrzuciłem sporo swoich projektów i zamiast pracować odbierałem telefony bo ludzie dzwonili i dopytywali, a de facto nie było przełożenia na pracę ( uroki internetu).

Druga strona na której są moje projekty to www. newform.com.pl ( strona wspólnika, przy wszystkich projektach działamy razem).