Jump to content

Opony do off-road


Marttino
 Share

Recommended Posts

Planuję kupić opony  MICHELIN ANAKEE WILD lub CONTINENTAL TKC 80 TWINDURO  czy ktoś z was lata na tych oponach i mógłby coś powiedzieć na ich temat, a może macie inne propozycje do 1000zł.  1.zdjęcie anakee   2.zdjęcie tkc 80 

 

Znalezione obrazy dla zapytania opony anakee wild

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania opony continental tkc 80

 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Piuriel napisał:

Do Tigera?

tak , zachciało mi się trochę po łąkach polatać na wiosnę oczywiście bo teraz jeszcze noga za słaba 

Link to comment
Share on other sites



Tu masz info jak z oponami w ciężkich sprzętach. Podobno Pirelli Scorpio są miodne.

Edited by Piuriel (see edit history)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

Są miodne ale modeli scorpion jest jak widać dużo :smile: Akurat na enduraku mam Extra X i powiem, że na błocie, kamieniach, szutrach, łakach czy w przerawach wodnych radzą sobie pięknie (przód jak i tył) trzymają obłędnie ale jak się wjedzie na głęboki piasek to już trzeba trochę powalczyć. Wielu zawodników ma własnie tą oponę ze względu na jej uniwersalność i wytrzymałość. 

 

Einsatzempfehlung_m.jpg

Link to comment
Share on other sites

tu bym się skłaniał ku XC MID SOFT- przeznaczenie ziemia,trawa,piach. i to wystarczy . Tylko czy ktoś na tym lata i jak to sie zachowuje na asfalcie bo to też ważna rzecz.

Link to comment
Share on other sites

Na asfalcie jest tragedia. Opona znika w oczach, nie trzyma, wibruje i hałasuje. Nie polecam chyba, że musisz przejechać ze 2-3km do lasu i tyle. Jak chcesz używać na codzień też to szkoda kasy.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Piuriel mówi. Na asfalt to tylko na chwilę by dojechać gdzieś i koniec. Bo tak to co tydzień będziesz musiał nową brać :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

te opony tkc 80 są logowane w bmw ,a sam wiesz ze latają po asfalcie i nawet nieźle"kleją" nie będę używał na co dzień bo kupiłem drugi komplet kół właśnie przyszły szprychowe:riding: i jak będę leciał w teren to tylko przekładka 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Marttino napisał:

nie będę używał na co dzień bo kupiłem drugi komplet kół

No to nie cackaj się tylko bierz typową kostkę terenową.

 

opona-duro-90100-14-cross.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

kostki na pewno nie chcę, znajomy ma w bmw 1150 i nie chwali sobie też się  przymierza do zmiany

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Marttino napisał:

kostki na pewno nie chcę, znajomy ma w bmw 1150 i nie chwali sobie też się  przymierza do zmiany

W terenie nic lepiej nie trzyma. Reszta to namiastka enduro. Wyłączyć wspomagacze i absy i bawisz się. Obejrzyj filmik, ktory wstawiłem i zobacz o czym mówi wieloletni zawodnik enduro.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

wybrałem opony tkc 80!! jedna chyba z lepszych dla początkujących w offroad. i trzyma na asfalcie ostatnie zdanie przemawia do mnie.:riding: wiosną się okaże czy dobry wybór. 

Sprawdzona opona zarówno na drogę jak i w teren.

Wypróbowana i przetestowana w dalekich podróżach i w off-road'zie.

Samoczyszczący wzór bieżnika. 

Wysoki poziom bocznej stabilności na miękkich powierzchniach. 

Bardzo dobre prowadzenie i przebiegi na szosie. 

Oryginalne wyposażenie BMW 1200 GS Adventure i KTM 690 Enduro R. Główną zaletą TKC 80 Twinduro jest świetna przyczepność na szosie. W suchych warunkach TKC nie ustępuje oponom szosowym, na mokrej nawierzchni oczywiście nie dorównuje oponom bardziej szosowym, ale dzięki zastosowaniu miękkiej mieszanki zapewnia bardzo duży margines bezpieczeństwa, a utrata przyczepności jest bardzo łatwo wyczuwalna. Polecamy ją zatem amatorom offroad'u, którzy dopiero zaczynają przygodę z motocyklem i opona musi wybaczać im wiele błędów.

 

Link to comment
Share on other sites

Jak już je zjedziesz kup męską kostkę a potem napisz koniecznie -Piuriel miałeś rację :biggrin: Kostka w terenie to kostka a nie jakieś popierdułki.
Najważniejsze jednak przy początkach to spróbować wszystkiego, bo wiedze i doświadczenie buduje się popełniając błędy.
Ps. Pamiętaj też poprawić nastawy zawieszenia, bo się tylko będziesz wkurzał.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, squar napisał:

A nie wiecie może, czy Pirelli ma swojej ofercie coś off road?

Serio pytasz?

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

Łukasz dziś trafiłem na gościa co jeździ na Tiger taki jak mój ma założone tkc 80 przód a tył Pirelli skorpion 

Więc miałeś rację . :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Opony zamówione przyjdą w wtorek:riding:

Continental Tkc 80 na przód

Pirelli skorpion na tył.

I czekamy do wiosny.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Marttino napisał:

I czekamy do wiosny.

Z tymi oponami to chyba nie musisz. Dawaj do lasu tylko się cieplej ubierz i tyle.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...