スティグ Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Witam,Po wymianie wydechu motocykl oczywiście trafił na regulację i synchro gaźników i... pracuje równituko, pali ciut mniej, od dołu do 5 000 obr idzie bez zająknięcia. Potem pojawia się dołek, początkowo był 5-7 tys obrotów. Motocykl wrócił na doregulowanie i zająknięcie było tylko w małym zakresie 5000-5500 obr. W weekend został rozjeżdżony - ok. 800 km, i na trasie dziura jest na wyższych biegach w zakresie 5000 - 6000 obr - co mega wkur***.Nie pozostaje chyba nic innego, jak wrzucić większe dysze? I tu pytanie, czy ktoś ma z tym doświadczenie, może podpowiedzieć coś mądrego?Wszelkie rady mile widziane.dziękuję,pozdr! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvelinus Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Ja mam " Duże jajko" i zmieniłem wydech na przelot MIVV. Po zmianie pojawiła się dziura w zakresie 6-7 tys. PO zrobieniu synchro - oczywiście samemu żadnej dziury nie ma 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.