Jump to content

Wymiana Dysz Po Wymianie Tłumika


スティグ
 Share

Recommended Posts

スティグ

Witam,Po wymianie wydechu motocykl oczywiście trafił na regulację i synchro gaźników i... pracuje równituko, pali ciut mniej, od dołu do 5 000 obr idzie bez zająknięcia. Potem pojawia się dołek, początkowo był 5-7 tys obrotów. Motocykl wrócił na doregulowanie i zająknięcie było tylko w małym zakresie 5000-5500 obr. W weekend został rozjeżdżony - ok. 800 km, i na trasie dziura jest na wyższych biegach w zakresie 5000 - 6000 obr - co mega wkur***.Nie pozostaje chyba nic innego, jak wrzucić większe dysze? I tu pytanie, czy ktoś ma z tym doświadczenie, może podpowiedzieć coś mądrego?Wszelkie rady mile widziane.dziękuję,pozdr!

Link to comment
Share on other sites

Salvelinus

Ja mam " Duże jajko" i zmieniłem wydech na przelot MIVV. Po zmianie pojawiła się dziura w zakresie 6-7 tys. PO zrobieniu synchro - oczywiście samemu żadnej dziury nie ma

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...