スティグ Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Witam,Po wymianie wydechu motocykl oczywiście trafił na regulację i synchro gaźników i... pracuje równituko, pali ciut mniej, od dołu do 5 000 obr idzie bez zająknięcia. Potem pojawia się dołek, początkowo był 5-7 tys obrotów. Motocykl wrócił na doregulowanie i zająknięcie było tylko w małym zakresie 5000-5500 obr. W weekend został rozjeżdżony - ok. 800 km, i na trasie dziura jest na wyższych biegach w zakresie 5000 - 6000 obr - co mega wkur***.Nie pozostaje chyba nic innego, jak wrzucić większe dysze? I tu pytanie, czy ktoś ma z tym doświadczenie, może podpowiedzieć coś mądrego?Wszelkie rady mile widziane.dziękuję,pozdr! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salvelinus Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Ja mam " Duże jajko" i zmieniłem wydech na przelot MIVV. Po zmianie pojawiła się dziura w zakresie 6-7 tys. PO zrobieniu synchro - oczywiście samemu żadnej dziury nie ma 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.