Jump to content

Dziwny temat chińczyka 125cc


Steelo
 Share

Recommended Posts

Ja wiem że chinole to dla was shyt.

Wiem że każdy zwróci uwagę że to przy mojej wadze tak powinno jeździć.

Ale miałem sporo 50cc które jeździły taka samą prędkością jak ta 125cc.

 

Od jakiegoś czasu posiadam Zipp pro XT z silnikiem 125cc (154fmi).

Przejechane na ok 10k km. Mam problem bo jedzie na 4 biegu ok 75km/h przy max 5 tys obrotów. Niestety na wyższe obroty na 4 biegu nie wchodzi.

Na jałowym biegu wchodzi na 7-8 tys. Ale bez filtra powietrza. Jak założę filtr i odkręce manetkę dziwnie faluje przy wchodzeniu na obroty. Starałem się wyregulować gaźnik lecz bezskutecznie. Założyłem kranik podciśnieniowy. Lecz nic nie dało. 

Gaźnik pz26, dysza 92

Króciec 26mm

Moduł odblokowany.

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Steelo napisał:

Starałem się wyregulować gaźnik lecz bezskutecznie.

Zapewne tu masz rozwiązanie. Daj to komuś, kto wie co robi.

GS500 icon3.png

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, karwoj25 napisał:

Zapewne tu masz rozwiązanie. Daj to komuś, kto wie co robi.

Ale to aż tak by go zmalało przez to ?

Tylko jeden problem w okolicy nie ma ludzia od chińskich motorów. A do dolko nie bardzo mi się pali tam oddać. Bo koledze skuter zj***li ;) poza tym u nich każda naprawa na miesiąc robiona żeby wrócić xd 

 

Edited by Steelo (see edit history)

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gaźnik to raz, druga sprawa to kable WN i fajka - polecam wymienić na NGK. Czy przełożenia zębatek (ilość zębów) masz fabryczne ?

Link to comment
Share on other sites

To ja inaczej, a rozrząd dobrze złożony ???? Machnięcie o jeden żabek i problem gotowy

Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dla mnie gaźnik, ale może też być jak panowie powyżej piszą. Może dusi, go bo powietrza brakuje, z reguły większość problemów z obrotami, to albo kwestia zapłonu, albo układu paliwowego. Pamiętam jak w starym moto nie raz grzebałem przy gaźniku i zawsze go coś bolało.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...