Skocz do zawartości

Dziwny temat chińczyka 125cc


Steelo

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wiem że chinole to dla was shyt.

Wiem że każdy zwróci uwagę że to przy mojej wadze tak powinno jeździć.

Ale miałem sporo 50cc które jeździły taka samą prędkością jak ta 125cc.

 

Od jakiegoś czasu posiadam Zipp pro XT z silnikiem 125cc (154fmi).

Przejechane na ok 10k km. Mam problem bo jedzie na 4 biegu ok 75km/h przy max 5 tys obrotów. Niestety na wyższe obroty na 4 biegu nie wchodzi.

Na jałowym biegu wchodzi na 7-8 tys. Ale bez filtra powietrza. Jak założę filtr i odkręce manetkę dziwnie faluje przy wchodzeniu na obroty. Starałem się wyregulować gaźnik lecz bezskutecznie. Założyłem kranik podciśnieniowy. Lecz nic nie dało. 

Gaźnik pz26, dysza 92

Króciec 26mm

Moduł odblokowany.

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, karwoj25 napisał:

Zapewne tu masz rozwiązanie. Daj to komuś, kto wie co robi.

Ale to aż tak by go zmalało przez to ?

Tylko jeden problem w okolicy nie ma ludzia od chińskich motorów. A do dolko nie bardzo mi się pali tam oddać. Bo koledze skuter zj***li ;) poza tym u nich każda naprawa na miesiąc robiona żeby wrócić xd 

 

Edytowane przez Steelo (wyświetl historię edycji)

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To ja inaczej, a rozrząd dobrze złożony ???? Machnięcie o jeden żabek i problem gotowy

Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dla mnie gaźnik, ale może też być jak panowie powyżej piszą. Może dusi, go bo powietrza brakuje, z reguły większość problemów z obrotami, to albo kwestia zapłonu, albo układu paliwowego. Pamiętam jak w starym moto nie raz grzebałem przy gaźniku i zawsze go coś bolało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...