Steelo Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ja wiem że chinole to dla was shyt. Wiem że każdy zwróci uwagę że to przy mojej wadze tak powinno jeździć. Ale miałem sporo 50cc które jeździły taka samą prędkością jak ta 125cc. Od jakiegoś czasu posiadam Zipp pro XT z silnikiem 125cc (154fmi). Przejechane na ok 10k km. Mam problem bo jedzie na 4 biegu ok 75km/h przy max 5 tys obrotów. Niestety na wyższe obroty na 4 biegu nie wchodzi. Na jałowym biegu wchodzi na 7-8 tys. Ale bez filtra powietrza. Jak założę filtr i odkręce manetkę dziwnie faluje przy wchodzeniu na obroty. Starałem się wyregulować gaźnik lecz bezskutecznie. Założyłem kranik podciśnieniowy. Lecz nic nie dało. Gaźnik pz26, dysza 92 Króciec 26mm Moduł odblokowany. 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwoj25 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 20 minut temu, Steelo napisał: Starałem się wyregulować gaźnik lecz bezskutecznie. Zapewne tu masz rozwiązanie. Daj to komuś, kto wie co robi. 1 Cytuj GS500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) 20 godzin temu, karwoj25 napisał: Zapewne tu masz rozwiązanie. Daj to komuś, kto wie co robi. Ale to aż tak by go zmalało przez to ? Tylko jeden problem w okolicy nie ma ludzia od chińskich motorów. A do dolko nie bardzo mi się pali tam oddać. Bo koledze skuter zj***li poza tym u nich każda naprawa na miesiąc robiona żeby wrócić xd Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Steelo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNgine Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Gaźnik to raz, druga sprawa to kable WN i fajka - polecam wymienić na NGK. Czy przełożenia zębatek (ilość zębów) masz fabryczne ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 To ja inaczej, a rozrząd dobrze złożony ???? Machnięcie o jeden żabek i problem gotowy 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meksyk Opublikowano 18 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Dla mnie gaźnik, ale może też być jak panowie powyżej piszą. Może dusi, go bo powietrza brakuje, z reguły większość problemów z obrotami, to albo kwestia zapłonu, albo układu paliwowego. Pamiętam jak w starym moto nie raz grzebałem przy gaźniku i zawsze go coś bolało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.