Skocz do zawartości

Z1000sx decat a reszta


B3DNAR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent to Kawasaki z1000sx z 2013 roku. Sprawa jest złożona. Otóż zakupiłem końcówki wydechu (slip on) Leo Vince. Po założeniu i wyjęciu db killerów końcowy efekt mnie totalnie nie zadowala. W tym miejscu zaczynają się schody. Całę piękno akustyki blokuje się na katalizatorze, który w tym modelu jest dość znaczny. Nawet przy odpaleniu bez końcówek szału nie było.

Opcja z kompletnym wydechem nie przemawia do mnie, bo ceny są kosmos. Jak dla mnie zostaje opcja jakiegoś decata. Widziałęm na razie tylko na stronie Dominatora, że mają coś takiego. To niesię za sobą kolejne kosekwencje. Czy po takim zabiegu niezbędna będzie hamownia i remapping? Jeśli tak, to błagam o dobrą hamownie i namiary.

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u ciebie czasem katalizator nie jest razem z kolektorem ? Jesli tak to z decatem bedzie problem .My w Z1000 2015 mamy skrócony katalizator i oczywiscie wybebeszony,dzwiek jest w sam raz ,nic nie bylo remapowane, moto chodzi jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...