Jump to content

Z1000sx decat a reszta


B3DNAR
 Share

Recommended Posts

Witam. Pacjent to Kawasaki z1000sx z 2013 roku. Sprawa jest złożona. Otóż zakupiłem końcówki wydechu (slip on) Leo Vince. Po założeniu i wyjęciu db killerów końcowy efekt mnie totalnie nie zadowala. W tym miejscu zaczynają się schody. Całę piękno akustyki blokuje się na katalizatorze, który w tym modelu jest dość znaczny. Nawet przy odpaleniu bez końcówek szału nie było.

Opcja z kompletnym wydechem nie przemawia do mnie, bo ceny są kosmos. Jak dla mnie zostaje opcja jakiegoś decata. Widziałęm na razie tylko na stronie Dominatora, że mają coś takiego. To niesię za sobą kolejne kosekwencje. Czy po takim zabiegu niezbędna będzie hamownia i remapping? Jeśli tak, to błagam o dobrą hamownie i namiary.

Dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

A u ciebie czasem katalizator nie jest razem z kolektorem ? Jesli tak to z decatem bedzie problem .My w Z1000 2015 mamy skrócony katalizator i oczywiscie wybebeszony,dzwiek jest w sam raz ,nic nie bylo remapowane, moto chodzi jak trzeba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...