Jump to content

Fazer 600 Potrzebuje oceny :)


benkenobi1111
 Share

Recommended Posts

benkenobi1111

Witam, proszę o jakąś opinię do tego ogłoszenia. Na zdjęciach mało widać trochę. 

Cena adekwatna do Fazerów 2001r ? 

Podobno Francja słynie z padaków. A sprzedawca sprowadził go jeszcze w tym roku.

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-fazer-600-kat-a2-polecam-CID5-IDlqM0e.html

 

Za opinie dzięki wielkie :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

cena adekwatna do rocznika raczej. a padakami z francji to roznie jest, po prostu tam sezon trwa i trwa i moto nie sa oszczedzane (haha tak jakby u nas byly). raczej sprawdzenie czy nie sa po przygodach.

 

co do samego moto - nie mam bladego pojecia co to za malowanie, kogos poniosla fantazja szczegolnie z tym super paskiem niczym w sebixowej szpachlibrze :smile: ogólnie cały malowany.

 

ogolnie gruba szpachle tu wyczuwam bo z tego co kojarzę to taka czacha wpadła w fazerach od 2002 roku, 2001 miały jeszcze "kwadratowe" oczy. licznik wydaje się być natomiast z moto z kwadratowymi lampami.

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

jeśli jednak zdecydujesz się to oglądać to zwróć uwagę na parę rzeczy, z takich co pamiętam :

-odległości czacha-rama, spasowanie - w fazerach po dzwonie jest to mega trudne by to spasować (choć lampa i tak przyrzeźbiona z nowszego poliftowego modelu jest)

-króćce, lubią pękać w tym modelu

-2 bieg, lubi wypadać, jakiekolwiek oznaki zmęczenia 2 mogą oznaczać potrzebę zrobienia skrzyni niedługo

+ standardowe przejrzenie moto, jak sobie przypomne co jeszcze te moto "boli" to dam znać

Edited by krzychoslav (see edit history)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

benkenobi1111

Właśnie dziwna sprawa, bo licznik jest z nowszego modelu ( od 2002 dzienny licznik kilometrów pod obrotami jest, do 2002 był tylko ogólny) na zdjęciu widać jak się przyjrzeć. 

 

Jeżeli moto byłoby walnięte, ale technicznie sprawne wszystko? Jeżei lagi proste i rama niespawana? Warto się bawić ?

Blisko do sprzedawcy, no i ma papiery na A2 od razu, dla mnie duży plus.

 

Malowanie mi nie przeszkadza :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

az tak sie nie przyjrzałem, moze faktycznie zegay też od nowszej sztuni :P jak masz niedaleko jedz co Ci szkodzi? nie musisz kupowac od tazu. generalnieto  ty bedziesz tym jezdzil, nie ja :smile: ja bym sie nawet nie fatygował :P

 

ale jak masz jechac to obejrzyj bardzo dokladnie bo widać że trochę rzeźbiony był ;)

Edited by krzychoslav (see edit history)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

benkenobi1111

Znalazłem jeszcze jedno fajne ogłoszenie pod domem bliziutko :smile: 

 

https://www.olx.pl/oferta/motocykl-yamaha-fazer-fzs-600-poliftowy-zamiana-CID5-IDmN9XO.html

 

rocznik 2003, więc bez dylematów.

 

Jak to wygląda ;) ?

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

kurna to ciekawe jaki to ma przebieg jak on w ciągu 8 lat przejechał 1500 km. i skoro bez wypadku skąd te uszkodzenia typu "ryski" itp. takie rzeczy pojawiają się najczęściej podczas eksploatacji której tu ponoć nie było. wiesz po zdjęciach ciężko mi coś powiedzieć tu, poza tym ze oklejony cały, i lusterka  tez nieoryginalne (ori są dłuższe jeśli mnie pamięć nie myli, takie ja są tutaj były montowane w starszych modelach "kwadratowe" oczy). 

 

może ktoś bardziej doświadczony dojrzy coś więcej :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

a tak od siebie jeszcze dodam.. coo on plakiem te opony traktował czy co :biggrin::biggrin: 

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

benkenobi1111

Oponki mają rzekomo 9 lat ( także gumy do zmiany od razu), mogło się coś kiepskiego porobić jeżeli rzeczywiście tyle stał, rzadko jeżdżony ?

Link to comment
Share on other sites

Ja swoje moto kupiłem z przebiegiem 4tyś. km rocznik 2001 :P Jeśli stał to może ale nie musi wystąpić problem z samymi zaciskami ( chyba że był przepychany i od czasu do czasu ktoś przyhamował), ja u siebie po długi postoju musiałem rozebrać i wyczyścić hamowniki, uszczelnienie lag też może puścić. Z układem paliwowym nie powinno być problemu ( jeśli się nie mylę to wtrysk). Ciekawe czy ma dużo szpachli na baku :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

krzychoslav

to gaźnik, w które też trzeba byłoby zajrzeć jeśli moto faktycznie stało 7 lat. w zasadzie wszędzie zdałoby sie zajrzeć :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...