• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Michał Augustyniak

Honda mtx 125

5 postów w tym temacie

Witam wszystkich 

Mój problem z tym moto polega na tym że, na biegach 1,2,3 ma fajną moc i super się zbiera jak na ten motorek po wbiciu 4 biegu jak i 5 wgl nie ma mocy jedzie taka prędkością jaka uzyskał na 3 biegu. Nie raz uda mu się na 4 biegu ciągnąć prędkość ale znów po wbiciu 5 traci moc i jak by lekko spadała moc. Zauważyłem że jak mam manetki przekrecona na max to lekko ucieka z prędkości, ale jak mu dam połowę manetki to moc nie spada ale delikatnie rośnie,. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Dodam że tłok, szlif, sprzęgło, moduł, cewka. Były wymienione. Filtr powietrza nasmarowany olejem i gaźnik też wyregulowany. Mechanik który robił mi moto nie mógł się określić co mu jest. Zasłanial się dotarciem tłoku ale to już kawał czasy temu bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być trochę - zacząłbym od najprostszych czyli
sprawdził czy moduł zapłonowy jest odblokowany czy nie skoro był wymieniany, następnie czy zawór wydechowy otwiera się w 100% oraz czy jest dobrze wyregulowany (według serwisówki) a jeśli te czynności nic nie dadzą to stawiałbym źle wyregulowany gaźnik.
Jeszcze pytanie czy sam robisz miksturę w baku czy masz może dozownik oleju ? możliwe że przy wysokich biegach daje mniejszą dawkę oleju ( ale to bardzo bardzo mało prawdopodobne bo gdyby tak było istniałoby prawdopodobieństwo zatarcia silnika).

Dodatkowo pytanie: jak reaguje na wolnych obrotach tzn czy faluje czy nie, jak się wkręca/ schodzi z obrotów - czy ma przycinki. Jak reaguje na gaz gdy na wolnych obrotach odkręcimy mu szybko manetke z 0 na 1 że tak to ujmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieszankę sam robię. Co do zaworu mocy to nie wiem czy był regulowany. Był w nim skrzywiony ten drążek ale go wyprostowalem i skręciłem ponownie i jak sprawdzałem to ładnie chodzi i się otwiera. Na wolnych obrotach jest różnie raz bywa że są takie same ale przeważnie rosna szybko do 4tys. I jeszcze po wymianie tego modułu i cefki zauważyłem że podczas dodawania gazu obroty spadają mi na 0 a jak jak puszczę gaz wskakuje na takie jakie powinny być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jak dam gaz do Maxa na luzie to dobrze wchodzi. Ale znów jak jadę na 1 i gaz do Maxa to ma chwilowe zamulenie na starcie i za chwilę już ma swoją moc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust zawór wydechowy. Tutaj bym szukał przyczyny najpierw z serwisówką później zaprowadziłbym moto do lepszego magika :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0