Skocz do zawartości

Potrzebuje wypożyczyć motocykl na 16 czerwca.


rook

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze, potrzebuję pożyczyć z wypożyczalni lub od kogoś motocykl na jeden dzień (piątek 16 czerwca) Sprawa jest mega pilna ponieważ sprzedałem swój motocykl a żona wcześniej kupiła mi kurs doszkalający. Wiem, że najlepiej na taki kurs jechać swoim, ale nie mam wyjścia bo nie chce kupować czegoś na szybko. Żona chce mi urwać jajka bo się nawymyślała i stwierdziła, że prezent będzie super, a tu mężusiowi zachciało się zmian i sprzedał maszynę (oczywiście żeby kupić nową). Jeździłem CBR'ką 600 nie zależy mi na nie wiadomo czym, ale wolałbym żeby była to "sześćsetka". Macie jakiś pomysł dla mnie ? Oczywiście płace gotówką i wdzięcznością. Dodam jeszcze, że nie jestem początkującym motocyklistą, żeby nie było :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety nie są w stanie mi wypożyczyć na jeden dzień bo nie mają go w Łodzi i nie opłaca się im go sprowadzać.

Czy jest ktoś w stanie pożyczyć mi na piątek jakiś motocykl ??? Od ok 10 do 19.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykla i kobiety się nie pożycza :ph34r:

 

Myślę, że zostaje Tobie tylko jakaś wypożyczalnia - może w Liberty pogadaj, ale tam $ mogą Cię zjeść.

 

ps. na olx masz yamaszkę FZ6 - może zagadaj..
https://www.olx.pl/oferta/wypozyczalnia-motocykli-wynajem-lodz-zwiedzaj-polske-motocyklem-CID619-IDkPHH8.html#7b256d385f

 

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może warto spróbować przełożyć kurs może pójdą Ci na rękę? 

Szczerze wątpię aby ktoś byl taki miły i użyczył Ci maszyny...jak to napisał Jaquzie:moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaquzie napisał:

Spoko, dzięki, właśnie napisałem bo niestety nie ma numeru telefonu na olx.

2 godziny temu, szerszung napisał: