Skocz do zawartości

Jeans na moto I do pracy


LukaszDrago

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

Forumowicze poszukuję spodni jeans na moto i do pracy. Jestem informatykiem więc potrzebuję w miarę prostych spodni bez żadnych udziwnień.  W ogóle znajdzie się coś takiego do 600 zł? Pytam bo nie mam weny codziennie przebierać się z pełnego tekstylu. Myślę nad motowear albo bullit chyba że macie coś innego do polecenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Ryżu said:

W tej cenie z łatwością znajdziesz coś dla siebie. W necie jest tego pełno ;)

I właśnie przez to pełno nie wiem co wziąć :biggrin: jedni polecają Rebelhorn inni zaś mówią że porażka i tak już sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2012 roku jeździłem w jeansach firmy Red Line i byłem mega zadowolony, ze względu na stosunek jakości do ceny jaki wtedy oferował łódzki rynek. Przez pierwszy rok 80% wylotów na czwartkowe spoty, to właśnie były w tych galotach bo nie chciałem się przebierać w tekstylia. Natomiast w kolejnym sezonie już głównie cały kombinezon skórzany gościł u mnie w każdym wylocie z garażu na moto, jednak znowu powróciłem do jeansów niecały miesiąc temu i postanowiłem zaktualizować szafę. Ubrałem SPIDI i uważam, że są bezkonkurencyjne jeśli chodzi o kwestie wizualne i tzw. krój. Mają węższe nogawki niż w moich pierwszych jeansach, przez co lepiej są dopasowane zarówno do sportowych butów z zawiasem TCX, jak i krótkich miejskich butów Alpinestars, w tej kwocie nie zastanawiałbym się zbyt długo nad przymierzeniem ich = wygoda, design, bezpieczeństwo masz gwarantowane.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach