LukaszDrago Opublikowano 4 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Hej, Forumowicze poszukuję spodni jeans na moto i do pracy. Jestem informatykiem więc potrzebuję w miarę prostych spodni bez żadnych udziwnień. W ogóle znajdzie się coś takiego do 600 zł? Pytam bo nie mam weny codziennie przebierać się z pełnego tekstylu. Myślę nad motowear albo bullit chyba że macie coś innego do polecenia. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryżu Opublikowano 4 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 W tej cenie z łatwością znajdziesz coś dla siebie. W necie jest tego pełno 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszDrago Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 1 hour ago, Ryżu said: W tej cenie z łatwością znajdziesz coś dla siebie. W necie jest tego pełno I właśnie przez to pełno nie wiem co wziąć jedni polecają Rebelhorn inni zaś mówią że porażka i tak już sam nie wiem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...