Mottle Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 Witam, Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną ? guma (już druga po reklamacji) wygląda jak na zdjęciu, gotuje się jak smoła 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Daj opaskę metalową i będzie po kłopocie. LWG 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Tam jest opaska metalowa, guma jest pod nią by amortyzować drgania. Mam taki sam i u mnie po 2 latach jest wszystko ok. wydaje mi się, że masz jakiś problem ze zbyt duża temp spalin (może złe spalanie?). I żadna guma tu nie pomoże, tylko faktycznie podłożenie czegoś nie gumowego... 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 chyba że pod gumą coś było np pasek tereszpanu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Mario dokładnie rozmawialiśmy o tym na szkoleniu suzuki, miałem dość dokładny przegląda moto i wszystko jest ok. Wystąpiłem z problemem do sprzedawcy i po dwóch dniach dostałem nowa gumę, efekt jak widać. Za cholerę nie wiem gdzie jest problem i strasznie mnie to irytuje. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Za cholerę nie wiem gdzie jest problem i strasznie mnie to irytuje. Prosta sprawa, zrób zdjęcie świecy i wszystko się wyjaśni. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Prosta sprawa, zrób zdjęcie świecy i wszystko się wyjaśni. Dokładnie tak, są 3 opcje: - źle dobrany wydech do silnika, zbyt ograniczający przepływ spalin, przez co mocniej nagrzewa się tłumik - ale to można wykluczyć, bo mam identyczny silnik - złe spalanie - po zdjęciu świecy powinno być to widać (może sonda lambda wariuje, albo zapchany filtr powietrza, itd.) - zaczęli robić gumy nieodporne na temp. jak możesz to zrób to zdjęcie, można będzie wykluczyć punkt 2 i zostanie złej jakości guma... 1 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Jak zjadę do domu zajmę się tematem, dzisiaj dowiedziałem się, że być może potrzebna jest synchronizacja przepustnicy co może mieć wpływ na temp spalin ? Nie wiem nie znam się Co o tym myśicie ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzery Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Guma to najmniejszy problem. Wydech się już przepala.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 uuu, jeśli wydech przepala to na 100 % coś nie tak Jak zjadę do domu zajmę się tematem, dzisiaj dowiedziałem się, że być może potrzebna jest synchronizacja przepustnicy co może mieć wpływ na temp spalin ? Nie wiem nie znam się Co o tym myśicie ? wątpię, tam masz wtrysk, a jeśli byłaby taka potrzeba regulacji, to u mnie też by coś się działo, a niezależnie od obciążenia, czy z wyjętym czy z założonym dbkillerem nigdy się nie przegrzewał tłumik. jeśli będzie coś nie tak ze spalaniem i paliwo nie będzie wypalać się w silniku, to będzie szło do tłumika i tam spalało, wtedy tłumik może szybko polecieć... 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Czy to możliwe przy nowym wydechu i po przejechanych 500 km ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Jak będzie Ci się tłumik do czerwoności grzał to może i po 100 km ale to mało prawdopodobne... A spalanie jakie masz? u mnie średnie 5,5-6 wychodzi, najmniejsze jakie miałem to na autostradzie: 4l nie przekraczając 90, a największe 8l przy 2,2-2,5 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 24, 2017 Author Report Share Posted May 24, 2017 Spalanie dokładnie takie jak piszesz, patrząc na tłumik to troszkę przyciemnia ale wydaje mi sie ze to normalne ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 A jeszcze jedno, na poprzednim tłumiku było wszystko ok. ? I czy to był oryginalny czy już zmieniany ? 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 24, 2017 Author Report Share Posted May 24, 2017 Był oryginał, a ten ma mocowanie bez obejm. Fakt jest taki, że w zasadzie nie widzę różnicy w nagrzewaniu się fabrycznej puchy od tego ixila. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Oryginalny jest mocno wyciszony, czyli spaliny w nim wytracając energię mocno go nagrzewają. Ten co założyłeś powinien dużo mniej się nagrzewać (co nie znaczy że nie da się oparzyć) , ale gumy nie powinien topić. Więc coś na pewno jest nie tak: 1) albo po stronie silnika (np. złe spalanie - i wcześniej też było, ale tego nie było widać) 2) albo po stronie tłumika (jakaś wada, np. w środku zapchany...) a skutkiem tego jest mocniejsze nagrzewanie tłumika i topienie się gumy. Niestety przyczyn może być dużo i nie ma co zgadywać, zacznij od sprawdzenia świec. 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mottle Posted May 25, 2017 Author Report Share Posted May 25, 2017 Zrobiłem dzisiaj testy temperatury i przyznam że wyniki są dla mnie mocno zastanawiające. Pomiary zrobione zaraz po dobrym lataniu i wyglądają następująco: rura przed tłumikiem jakieś 80 stopni początek tłumika 88,6 środek dokładnie w środku obejmy 159 !!! końcowa część za obejmą 73,3 ale najlepsze jest to że guma od wewnętrznej strony jest jak nowa ! Zgłupiałem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Zgłupiałem Hę, rzeczywiście dziwne. Może jakby Mario pomierzył, wtedy jednoznacznie można byłoby stwierdzić że wina tłumika. Coś w środku, a może się mylę ale konfrontacja z innym sprzętem byłaby najlepsza. LWG 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Dziwne z tymi temperaturami i faktycznie wygląda jakby coś nie tak było w środku tłumika. Sprawdzimy u mnie, tak jak rozmawialiśmy, to trochę rozjaśni sytuację... 0 Quote Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
eramus Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 dajcie znać jak będzie wiadomo co było przyczyną 0 Quote " Lepiej 30 minut później niż 30 lat za wcześnie " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.