Mottle Opublikowano 22 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Witam, Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną ? guma (już druga po reklamacji) wygląda jak na zdjęciu, gotuje się jak smoła 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Daj opaskę metalową i będzie po kłopocie. LWG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Tam jest opaska metalowa, guma jest pod nią by amortyzować drgania. Mam taki sam i u mnie po 2 latach jest wszystko ok. wydaje mi się, że masz jakiś problem ze zbyt duża temp spalin (może złe spalanie?). I żadna guma tu nie pomoże, tylko faktycznie podłożenie czegoś nie gumowego... 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 chyba że pod gumą coś było np pasek tereszpanu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Mario dokładnie rozmawialiśmy o tym na szkoleniu suzuki, miałem dość dokładny przegląda moto i wszystko jest ok. Wystąpiłem z problemem do sprzedawcy i po dwóch dniach dostałem nowa gumę, efekt jak widać. Za cholerę nie wiem gdzie jest problem i strasznie mnie to irytuje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Za cholerę nie wiem gdzie jest problem i strasznie mnie to irytuje. Prosta sprawa, zrób zdjęcie świecy i wszystko się wyjaśni. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Prosta sprawa, zrób zdjęcie świecy i wszystko się wyjaśni. Dokładnie tak, są 3 opcje: - źle dobrany wydech do silnika, zbyt ograniczający przepływ spalin, przez co mocniej nagrzewa się tłumik - ale to można wykluczyć, bo mam identyczny silnik - złe spalanie - po zdjęciu świecy powinno być to widać (może sonda lambda wariuje, albo zapchany filtr powietrza, itd.) - zaczęli robić gumy nieodporne na temp. jak możesz to zrób to zdjęcie, można będzie wykluczyć punkt 2 i zostanie złej jakości guma... 1 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Jak zjadę do domu zajmę się tematem, dzisiaj dowiedziałem się, że być może potrzebna jest synchronizacja przepustnicy co może mieć wpływ na temp spalin ? Nie wiem nie znam się Co o tym myśicie ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzery Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Guma to najmniejszy problem. Wydech się już przepala.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 uuu, jeśli wydech przepala to na 100 % coś nie tak Jak zjadę do domu zajmę się tematem, dzisiaj dowiedziałem się, że być może potrzebna jest synchronizacja przepustnicy co może mieć wpływ na temp spalin ? Nie wiem nie znam się Co o tym myśicie ? wątpię, tam masz wtrysk, a jeśli byłaby taka potrzeba regulacji, to u mnie też by coś się działo, a niezależnie od obciążenia, czy z wyjętym czy z założonym dbkillerem nigdy się nie przegrzewał tłumik. jeśli będzie coś nie tak ze spalaniem i paliwo nie będzie wypalać się w silniku, to będzie szło do tłumika i tam spalało, wtedy tłumik może szybko polecieć... 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Czy to możliwe przy nowym wydechu i po przejechanych 500 km ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Jak będzie Ci się tłumik do czerwoności grzał to może i po 100 km ale to mało prawdopodobne... A spalanie jakie masz? u mnie średnie 5,5-6 wychodzi, najmniejsze jakie miałem to na autostradzie: 4l nie przekraczając 90, a największe 8l przy 2,2-2,5 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Spalanie dokładnie takie jak piszesz, patrząc na tłumik to troszkę przyciemnia ale wydaje mi sie ze to normalne ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 A jeszcze jedno, na poprzednim tłumiku było wszystko ok. ? I czy to był oryginalny czy już zmieniany ? 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Był oryginał, a ten ma mocowanie bez obejm. Fakt jest taki, że w zasadzie nie widzę różnicy w nagrzewaniu się fabrycznej puchy od tego ixila. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Oryginalny jest mocno wyciszony, czyli spaliny w nim wytracając energię mocno go nagrzewają. Ten co założyłeś powinien dużo mniej się nagrzewać (co nie znaczy że nie da się oparzyć) , ale gumy nie powinien topić. Więc coś na pewno jest nie tak: 1) albo po stronie silnika (np. złe spalanie - i wcześniej też było, ale tego nie było widać) 2) albo po stronie tłumika (jakaś wada, np. w środku zapchany...) a skutkiem tego jest mocniejsze nagrzewanie tłumika i topienie się gumy. Niestety przyczyn może być dużo i nie ma co zgadywać, zacznij od sprawdzenia świec. 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mottle Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Zrobiłem dzisiaj testy temperatury i przyznam że wyniki są dla mnie mocno zastanawiające. Pomiary zrobione zaraz po dobrym lataniu i wyglądają następująco: rura przed tłumikiem jakieś 80 stopni początek tłumika 88,6 środek dokładnie w środku obejmy 159 !!! końcowa część za obejmą 73,3 ale najlepsze jest to że guma od wewnętrznej strony jest jak nowa ! Zgłupiałem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłupiałem Hę, rzeczywiście dziwne. Może jakby Mario pomierzył, wtedy jednoznacznie można byłoby stwierdzić że wina tłumika. Coś w środku, a może się mylę ale konfrontacja z innym sprzętem byłaby najlepsza. LWG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Dziwne z tymi temperaturami i faktycznie wygląda jakby coś nie tak było w środku tłumika. Sprawdzimy u mnie, tak jak rozmawialiśmy, to trochę rozjaśni sytuację... 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eramus Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 dajcie znać jak będzie wiadomo co było przyczyną 0 Cytuj " Lepiej 30 minut później niż 30 lat za wcześnie " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.