Skocz do zawartości

Motur Dla Brzuchacza


MaxStone

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak w przypadku VTXa ale mój HD Road King ważący 350 kg po drodze leśnej z lekkim piaseczkiem idzie lepiej niż sie spodziewałem, masa robi swoje. Natomiast faktycznie jak się przypadkiem taki kloc przechyli na postoju i trzeba go jedną nogą utrzymać a następnie unieść to łatwo nie jest i potrafi w kolanie strzyknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak ja na tej wymęczonej nodze utrzymam taką wielką krowę. Ledwo własne cielsko na niej utrzymuję, a dodatkowo staw kolanowy był rozkładany na kawałki dwa razy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardy zawodnik z Ciebie. Jak z takimi przeciwnościami losu dałeś radę to i z moto dasz. A jak Ci nie przypasuje to sprzedasz. Czym tu się przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprzedam, przy kominku cholerę postawię i będę szmatką przecierał 😂. Jak będzie za ciężka, to dokupię Kawasaki W800, jako lżejszy środek transportu, a jak kulosa utną, to kosz dołożę. Po mojemu, cholera, ma być 😋.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć. Kolejna tura pracy u Niemca rozpoczęta, tym razem za dużo lepsze wynagrodzenie. Muszę przerobić 1300 godzin i wracam po moto. Po wielu przemyśleniach zostanie VTX 1800 ale z przeróbką na kapeć 250. Tak mi bardziej odpowiada optycznie. Ten sezon wprawdzie będzie stracony, ale kolejny zacznę z wymarzonym sprzętem, a nie wybranym przez grubość/chudość portfela. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Miała być honda VTX 1800, ale los dziwnie się układa. Właśnie zadatkowałem HD Heritage Softail Classic z 2012 roku. Tys piknie 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło Panie toś se Pan narobił przeca ani to skrynca ani hamuje :) a do tego trzynsie się jak pralka na wirowaniu z kamieniami w bębnie 

No a tak poważnie to gratulacje super sprzęt, jedna z najładniejszych linii HD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś dodać, że psuje się częściej od alfy i laguny razem wziętych, serwis jest przeokrutnie drogi, no i pali co najmniej jak T35. 🤣🤣🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy tu dotknąłeś pewnego czułego punktu znaczy co prawda mój HD jak do tej pory mnie nie zawiódł ale zazwyczaj jest coś do zrobienia przy okazji jak będzie czas  co nie wpływa na jazdę ale można by zajrzeć, pali jak na tą pojemność silnika całkiem normalnie czyli w trasie ok 4,5 l\100 km a co do reszty jak byś chciał pogadać to sie polecam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrócę do Polski, możemy się zgadać. Wprawdzie uciekłem z Łodzi do lasu, ale w miarę blisko. Do września jeszcze u Niemca muszę potyrać. 

Coś mi się obiło o uszy, że ten silnik jest już lepiej wyważony i trzęsie jedynie jak wibrator, nie jak pralka 😜. Za to wtrysk spowodował bardziej równomierną pracę i nie ma już tych charakterystycznych przerw i kaszlnięć. Pojeździmy - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy na postoju trzęsie jak na HD przystało czyli jak puścisz kierownicę to w lusterkach nic nie widać a silnik wygląda jak by chciał wyskoczyć z ramy ;) ale wystarczy delikatnie dodać gazu, zaczynają pracować wałki wyrównawcze i motocykl się uspokaja oczywiście są legendy że od tych wibracji śruby się luzują i trzeba regularnie sprawdzać i wszystkie dokręcać, powiem szczerze że przez 3 lata jazdy nie zauważyłem żeby coś takiego się działo. Natomiast sam silnik TC z 2012 roku to juz całkiem dopracowana jednostka z poprawionymi kilkoma "chorobami wieku dziecięcego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi, bo tylko to mi nie daje spokoju: jak jest z tym pasem napędowym? Jak długo wytrzymuje i czy ewentualna wymiana na trasie nastręcza dużo problemów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja mam 30 tys mil i jest dobrze, znajomemu faktycznie pękł ale kulturalnie na podwórku pod domem ;) niestety z tego co wiem naprawa na trasie może być trudna bo trzeba kapę sprzęgła rozebrać (możliwe że tylko powtarzam mit bo nie jestem mechanikiem). Oczywiście oryginał jest dość drogi ale tenże znajomy sprawdził sobie parametry i dobrał Continentala za ułamek ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pasek tyle wytrzymuje, to raczej zakup jednego "na zapas" nie będzie potrzebny. Zwłaszcza, że ten sezon spędzę na zarabianiu na motocykl, nie na jeżdżeniu na nim. Przyszły sezon też spędzę w niemcowni, ale pojadę tam już na dwóch kółkach. Zimą podokręcam te śrubki, co to się odkręcają od wibracji 😂😂, postawię go w salonie koło kominka, niech mu ciepło będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to klamka zapadła. Byłem, widziałem, kwity podpisałem. Teraz tylko odebrać sprzęta na powrocie z DE. Pomarańczowy Heritage Softail Classic znalazł polskiego właściciela 😁😁😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Stoi pod domem z USA maszyna, po drodze płynie niczym po szynach, lecz kiedy w leśne dukty zajeżdżam, to jadę tropem spitego węża 😜.

Cholera ciężka jest i w sypkim piachu tańczy, ale nie zamieniłbym tego klamota na żaden inny. Teraz jeszcze polskie blachy i można jeździć legalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...