Jump to content

Ajp Pr3 240 Supermoto: Awangarda Jest Potrzebna


Logan
 Share

Recommended Posts

Po długich przemyśleniach i wielu kalkulacjach i dylematach "nowy, czy używany", a także bojach o każdy kilogram z Banditem, podjąłem decyzję.

Kryteria poszukiwań były następujące:

-lekkie do miasta i gymkhany,

-zwrotne (jak wyżej),

-relatywnie tanie w utrzymaniu, a także zakupie,

-żona musiała zaakceptować :P

 

Wybór padł na motocykl nowy, ponieważ nikt zaufany nie sprzedawał maszyny spełniającej kryteria, a używane moto od obcych uznałem za zbyt duże ryzyko.

Mając GSFa i tęskniąc do terenu, zdecydowałem się na supermoto, żeby po kolejnych rehabilitacjach wystarczyło dokupić koła enduro. Na tapecie pojawiły się: Honda, Yamaha, KTM, AJP. Można powiedzieć- standard i coś w miarę świeżego(*). Porównania cen zakupu, części i wymagań serwisowych, szybko na placu boju zostało samo AJP. Wymiany oleju liczone na km, nie motogodziny, relacja ceny do jakości itp.

Przed finalną decyzją umówiłem się na jazdy próbne w Wielkopolsce i to był ostateczny argument.

 

(*)marka istnieje od lat '80, ale w PL jest obecna od 2015. Już w swoim pierwszym sezonie z AJP w naszym kraju, w mistrzostwach Polski enduro, w kategorii kobiet, dziewczyny na tych motocyklach zdobyły w generalce na koniec sezonu miejsca I i III. Czytając o tym w Motocyklu zacząłem się uważnie przyglądać poczynaniom marki w naszym kraju.

 

Co otrzymałem?

-zawieszenia przód i tył mają pełną regulację,

-233ccm wg myśli konstrukcyjnej Hondy, osiągające 23KM i fajniejszy od serii moment, dzięki akcesoryjnemu wydechowi BelParts,

-99kg bez paliwa (7l zbiornik)

 

Prezentuję Wam pierwsze w Łodzi Supermoto (Może kiedyś uzbieram na PR7- chyba jedyny na świecie motocykl wyposażony w serii w zabudowany na stałe, wodoodporny tablet na Androidzie- można w coś pograć mimo rękawic, czekając na zielone :biggrin: ) od portugalskich braci Antonio i Jorge Pinto:

 

800-1.jpg

800-2.jpg

800-3.jpg

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Mi się podoba i stawiam flaszkę jak dasz się karnąć kiedyś na spocie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Mi się podoba i stawiam flaszkę jak dasz się karnąć kiedyś na spocie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Flaszek mam jeszcze trochę od swojego ślubu, ale możesz próbować negocjacji ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Fajna maszyna. Chętnie obejrzę i zabiorę na jazdę próbną i crashtesty :biggrin:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Link to comment
Share on other sites

Fajna maszyna. Chętnie obejrzę i zabiorę na jazdę próbną i crashtesty :biggrin:

Jak się wszystko uda, będzie jeszcze w tym sezonie cały dzień jazd próbnych w okolicy Łodzi ;) różnymi modelami ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

maszyna bardzo fajna i oby służyła dłuuugoo. Ciekawe kiedy i dokładnie gdzie będą te jazdy próbne :smile:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fajnie Moto , Na łódzkim torze będzie nie do pokonania jak się dobrze wprawić

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Link to comment
Share on other sites

Tylko niestety nie jest to moto dla mojej kategorii wagowej. Mam już swoje super moto na tapecie i zobaczymy co z tego wyjdzie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Tylko niestety nie jest to moto dla mojej kategorii wagowej. Mam już swoje super moto na tapecie i zobaczymy co z tego wyjdzie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jest jeszcze PR5 supermoto, 250 i 28KM ;) Rozważałem je, ale stwierdziłem, że rezygnuję z 5KM na rzecz mniejszej masy i bardziej zwartej budowy. Ten mój, to chce się rzec "rowerek" ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Bandzior zostaje na trasy ;) To przybyło w zupełnie innych celach ;) ale fakt, że jazda jest zupełnie inna. Temu jest bliżej do pitbike'a ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Super sprzęt :smile:

 

Stoję przed podobnym wyborem, ale serce mam chyba bardziej pomarańczowe ;)

Link to comment
Share on other sites

Nowiutki to fajniutki.

Myślę, że zawitasz nim kiedyś na czwartkowy spocik. :riding:

Istnieją trzy byty wypełniające mą prywatną przestrzeń.
Jedynie dwa ostatnie mają wymiar czysto materialny,
i tylko one cieszą mnie, gdy wrzeszczą swą pełną mocą.

Link to comment
Share on other sites

Super sprzęt :smile:

 

Stoję przed podobnym wyborem, ale serce mam chyba bardziej pomarańczowe ;)

Mnie zawsze mówili, że do pomarańczowych trzeba dużo doświadczenia z mechaniki lub własny wóz serwisowy z załogą ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Super sprzęcik gratulacje, daj koniecznie znać jak będą jazdy próbne bo supermoto jeszcze nie jeździłem

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Nawet mi się podoba, sam nie raz przeglądałem ich ofertę. Bardzo fajny wydech, ciekawe jak brzmi  :whip:  :biggrin:

Rozsądna decyzja. Będzie Pan zadowolony :moto: Supermoto to naprawdę fajny wielozadaniowy sprzęcik, który odpowiednio terroryz..yyy użytkowany daje duuuużo frajdy.  :riding: Aktualnie nie wyobrażam sobie jazdy na innej maszynie (nie dotyczy wyczynowego enduro  :decayed: ).

 

Ps. Chętnie się przymierzę do tej maszynki przy najbliższej okazji.

 

Ja sobie upatrzyłem włoskie cudeńko, które bym chciał kupić w przyszłości :blush: . Niestety u nas nie ma dilera wiec aktualnie jedyna opcja zrobić wycieczkę do Włoch :hihi:

Edited by esquina (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

W sobotę pierwsza runda GP Gymkhana. Moja grafika, numer startowy i logo serii zawodów już są. Zobaczymy, co do nich dołączy ;)

800_logo_v1_1_1.jpg

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...