Skocz do zawartości

Ajp Pr3 240 Supermoto: Awangarda Jest Potrzebna


Logan

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich przemyśleniach i wielu kalkulacjach i dylematach "nowy, czy używany", a także bojach o każdy kilogram z Banditem, podjąłem decyzję.

Kryteria poszukiwań były następujące:

-lekkie do miasta i gymkhany,

-zwrotne (jak wyżej),

-relatywnie tanie w utrzymaniu, a także zakupie,

-żona musiała zaakceptować :P

 

Wybór padł na motocykl nowy, ponieważ nikt zaufany nie sprzedawał maszyny spełniającej kryteria, a używane moto od obcych uznałem za zbyt duże ryzyko.

Mając GSFa i tęskniąc do terenu, zdecydowałem się na supermoto, żeby po kolejnych rehabilitacjach wystarczyło dokupić koła enduro. Na tapecie pojawiły się: Honda, Yamaha, KTM, AJP. Można powiedzieć- standard i coś w miarę świeżego(*). Porównania cen zakupu, części i wymagań serwisowych, szybko na placu boju zostało samo AJP. Wymiany oleju liczone na km, nie motogodziny, relacja ceny do jakości itp.

Przed finalną decyzją umówiłem się na jazdy próbne w Wielkopolsce i to był ostateczny argument.

 

(*)marka istnieje od lat '80, ale w PL jest obecna od 2015. Już w swoim pierwszym sezonie z AJP w naszym kraju, w mistrzostwach Polski enduro, w kategorii kobiet, dziewczyny na tych motocyklach zdobyły w generalce na koniec sezonu miejsca I i III. Czytając o tym w Motocyklu zacząłem się uważnie przyglądać poczynaniom marki w naszym kraju.

 

Co otrzymałem?

-zawieszenia przód i tył mają pełną regulację,

-233ccm wg myśli konstrukcyjnej Hondy, osiągające 23KM i fajniejszy od serii moment, dzięki akcesoryjnemu wydechowi BelParts,

-99kg bez paliwa (7l zbiornik)

 

Prezentuję Wam pierwsze w Łodzi Supermoto (Może kiedyś uzbieram na PR7- chyba jedyny na świecie motocykl wyposażony w serii w zabudowany na stałe, wodoodporny tablet na Androidzie- można w coś pograć mimo rękawic, czekając na zielone :biggrin: ) od portugalskich braci Antonio i Jorge Pinto:

 

800-1.jpg

800-2.jpg

800-3.jpg

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba i stawiam flaszkę jak dasz się karnąć kiedyś na spocie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Flaszek mam jeszcze trochę od swojego ślubu, ale możesz próbować negocjacji ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna maszyna. Chętnie obejrzę i zabiorę na jazdę próbną i crashtesty :biggrin:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna maszyna. Chętnie obejrzę i zabiorę na jazdę próbną i crashtesty :biggrin:

Jak się wszystko uda, będzie jeszcze w tym sezonie cały dzień jazd próbnych w okolicy Łodzi ;) różnymi modelami ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maszyna bardzo fajna i oby służyła dłuuugoo. Ciekawe kiedy i dokładnie gdzie będą te jazdy próbne :smile:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie Moto , Na łódzkim torze będzie nie do pokonania jak się dobrze wprawić

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko niestety nie jest to moto dla mojej kategorii wagowej. Mam już swoje super moto na tapecie i zobaczymy co z tego wyjdzie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko niestety nie jest to moto dla mojej kategorii wagowej. Mam już swoje super moto na tapecie i zobaczymy co z tego wyjdzie :smile:

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jest jeszcze PR5 supermoto, 250 i 28KM ;) Rozważałem je, ale stwierdziłem, że rezygnuję z 5KM na rzecz mniejszej masy i bardziej zwartej budowy. Ten mój, to chce się rzec "rowerek" ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandzior zostaje na trasy ;) To przybyło w zupełnie innych celach ;) ale fakt, że jazda jest zupełnie inna. Temu jest bliżej do pitbike'a ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowiutki to fajniutki.

Myślę, że zawitasz nim kiedyś na czwartkowy spocik. :riding:

Istnieją trzy byty wypełniające mą prywatną przestrzeń.
Jedynie dwa ostatnie mają wymiar czysto materialny,
i tylko one cieszą mnie, gdy wrzeszczą swą pełną mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super sprzęt :smile:

 

Stoję przed podobnym wyborem, ale serce mam chyba bardziej pomarańczowe ;)

Mnie zawsze mówili, że do pomarańczowych trzeba dużo doświadczenia z mechaniki lub własny wóz serwisowy z załogą ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super sprzęcik gratulacje, daj koniecznie znać jak będą jazdy próbne bo supermoto jeszcze nie jeździłem

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mi się podoba, sam nie raz przeglądałem ich ofertę. Bardzo fajny wydech, ciekawe jak brzmi  :whip:  :biggrin:

Rozsądna decyzja. Będzie Pan zadowolony :moto: Supermoto to naprawdę fajny wielozadaniowy sprzęcik, który odpowiednio terroryz..yyy użytkowany daje duuuużo frajdy.  :riding: Aktualnie nie wyobrażam sobie jazdy na innej maszynie (nie dotyczy wyczynowego enduro  :decayed: ).

 

Ps. Chętnie się przymierzę do tej maszynki przy najbliższej okazji.

 

Ja sobie upatrzyłem włoskie cudeńko, które bym chciał kupić w przyszłości :blush: . Niestety u nas nie ma dilera wiec aktualnie jedyna opcja zrobić wycieczkę do Włoch :hihi:

Edytowane przez esquina (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W sobotę pierwsza runda GP Gymkhana. Moja grafika, numer startowy i logo serii zawodów już są. Zobaczymy, co do nich dołączy ;)

800_logo_v1_1_1.jpg

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...