Skocz do zawartości

Jakie Kufry/torby Do Kawasaki Er5?


theunicorn

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

jestem początkującą jeszcze motocyklistką i planuję w niedługim czasie przejechać z Łodzi do Bacelony moją Kawą ER5 z 2004, w związku z czym stanęłam przed decyzją o tym, w co spakować rzeczy na podróż. 

Nie jeździłam do tej pory z kuframi ani torbami i chciałabym prosić o poradę, co najlepiej na takim motocyklu się sprawdzi. 

Nie chcę zabierać zbyt dużego bagażu, ale podróż szacuję na mniej więcej tydzień, z postojami w jakichś bardziej malowniczych miejscach (ale nie pod namiotem).

Wstępnie po przejrzeniu różnych wątków wydaje mi się, że kufer centralny + torba na bak ewentualnie powinny mi wystarczyć, ale byłabym wdzięczna za opinie czy takie rozwiązanie jest ok, czy jednak kufry boczne są dużo lepszym rozwiązaniem? Jakie marki/modele polecacie o dobrej relacji jakości do ceny? Czy pojemność 40-50l wystarczy na tygodniowy trip i czy taki kufer nie będzie za mocno wpływać na dynamikę jazdy niedużym w sumie motocyklem?

Czuję się nieco zagubiona wśród różnych produktów w sklepach online, a nie mam czasu za bardzo na odwiedzanie sklepów w "prawdziwym świecie". 

Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki :smile:

 

 

Timing is everything

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Może rzeczywiście taka torba będzie lepsza niż kufer..

W Barcelonie czeka praca, więc nie mam niestety więcej czasu :/

Timing is everything

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Zephyra miałem podobne sakwy co powyżej tyle że Kappy i muszę powiedzieć że świetnie robiły robotę. Po pierwsze nie wymagają stelażu, są bardo pojemne zwłaszcza po rozpięciu poszeżeń. Bez problemu spakowałem się na 2 tygodniowy wyjazd bez dodatkowych plecaków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za sugestie!

Zamówiłam na razie rollbag Kappy, zobaczę jak się sprawdzi. A ewentualną nadwyżkę bagażu rzeczywiście planuję wysłać kurierem :smile: