theunicorn Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Hej, jestem początkującą jeszcze motocyklistką i planuję w niedługim czasie przejechać z Łodzi do Bacelony moją Kawą ER5 z 2004, w związku z czym stanęłam przed decyzją o tym, w co spakować rzeczy na podróż. Nie jeździłam do tej pory z kuframi ani torbami i chciałabym prosić o poradę, co najlepiej na takim motocyklu się sprawdzi. Nie chcę zabierać zbyt dużego bagażu, ale podróż szacuję na mniej więcej tydzień, z postojami w jakichś bardziej malowniczych miejscach (ale nie pod namiotem). Wstępnie po przejrzeniu różnych wątków wydaje mi się, że kufer centralny + torba na bak ewentualnie powinny mi wystarczyć, ale byłabym wdzięczna za opinie czy takie rozwiązanie jest ok, czy jednak kufry boczne są dużo lepszym rozwiązaniem? Jakie marki/modele polecacie o dobrej relacji jakości do ceny? Czy pojemność 40-50l wystarczy na tygodniowy trip i czy taki kufer nie będzie za mocno wpływać na dynamikę jazdy niedużym w sumie motocyklem? Czuję się nieco zagubiona wśród różnych produktów w sklepach online, a nie mam czasu za bardzo na odwiedzanie sklepów w "prawdziwym świecie". Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki 0 Cytuj Timing is everything Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To wiele zależy od preferencji Ja lubię dużą torbe typu wałek na tył i tangbak. Mały plecak na plecach A tydzień to troche mało na taki trip 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theunicorn Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dzięki! Może rzeczywiście taka torba będzie lepsza niż kufer.. W Barcelonie czeka praca, więc nie mam niestety więcej czasu :/ 0 Cytuj Timing is everything Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...