Jump to content

Zawody Cross/enduro Oraz Zawody Dla "ciężkich Enduro


Lukas
 Share

Recommended Posts

Wpadłem na pomysł aby tutaj gromadzić wszelakie informacje na temat otwartych zawodów dla amatorów enduro/cross oraz dla Ciężkich sprzędów enduro np africa Twin itp
Jeśli ktoś znajdzie info na temat zawodów, można dodawać komentarz z jak największą ilością informacji aby wszystko było jasne.
Zawody podzielimy na 2 kat (w razie potrzeby będziemy modyfikować)

 

Zawody Enduro/Cross:

-BESKID HERO 1-4 Czerwca LOKALIZACJA: Góra Żar więcej info: https://www.facebook.com/BeskidHERO lub http://www.beskidhero.com/pl/strona-glowna/

- Pogoń za Wiosną (IV Motocyklowa pogoń za wiosną) - zawody już były ale info można śledzić: https://www.facebook.com/motocyklowapogonzawiosna/?fref=ts

(V Motocyklowa Pogoń za wiosną 22-23kwietnia 2017) - LOKALIZACJA: Siedlisko Gnysiówka

 

 

 

Zawody/Rajdy dla Ciężkich Enduro:

- Rajd Biedrusko Warter Racing 2017 7 Maj 2017 LOKALIZACJA: Poligon Biedrusko obok Poznania. Link: https://www.facebook.com/events/1488351407855972/
WPISOWE 150ZŁ DO 28.04 /250ZŁ PO 28.03 W GOTÓWCE W BIURZE ZAWODÓW!

- II Bieszczadzki Rajd Motocyklowy  05-07 Maj 2017 

LINK: https://www.facebook.com/bieszczadzkirajdmotocyklowy/?fref=ts lub https://rajdbieszczadzki.jimdo.com/

- II Świętokrzyski Raj Motocyklowy - Baba Jaga Tour 2017  30.06-2.07 2017  LOKALIZACJA: OW Ptaszyniec w miejscowości Bocheniec oddalonej od Kielc o 26 km.

LINK: https://www.facebook.com/babajagatour/ lub https://babajagatour.jimdo.com/

Edited by Lukas (see edit history)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja mógłbym pojechać na BabeJage ale fajnie byłoby jechać w jakieś ekipie z ŁDZ i okolic :smile:
Ktoś jeszcze chętny ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja mógłbym pojechać na BabeJage ale fajnie byłoby jechać w jakieś ekipie z ŁDZ i okolic :smile:

Ktoś jeszcze chętny ;)

chętny :moto:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ciekawy temat. Ja trochę z innej beczki: rajdy to dla mnie zupełnie nieznany temat, dopiero się przymierzam do zakupu motocykla, bo ten co mam to raczej słabo poza asfaltem. Ciekaw jestem jak sprawdzają się ciężkie enduraki w takich rajdach jak Tukan albo jeszcze bardziej offowych. Takie jak DL1000 czy duża Terefere, GSy, może widzieliście kogoś na czymś podobnym do Multistrady albo s1000XR.  Czy dużo widujecie ludzi na takich imprezach na dużych motylach? Wiem, pojechać  można wszystkim, nawet R1 ale lepiej dokonywać bardziej świadomych wyborów, szczególnie przy zakupie motocykla. 

Live slow!!!
 

Link to comment
Share on other sites

Rajdy też dla mnie temat jeszcze obcy ale wydaje mi się jednak, że jak chcesz się bawić w błocie, a zapewniam że błoto wciąga :smile: to tylko maszyna 100kg z niewielkim plusikiem.

Link to comment
Share on other sites

Ciekawy temat. Ja trochę z innej beczki: rajdy to dla mnie zupełnie nieznany temat, dopiero się przymierzam do zakupu motocykla, bo ten co mam to raczej słabo poza asfaltem. Ciekaw jestem jak sprawdzają się ciężkie enduraki w takich rajdach jak Tukan albo jeszcze bardziej offowych. Takie jak DL1000 czy duża Terefere, GSy, może widzieliście kogoś na czymś podobnym do Multistrady albo s1000XR. Czy dużo widujecie ludzi na takich imprezach na dużych motylach? Wiem, pojechać można wszystkim, nawet R1 ale lepiej dokonywać bardziej świadomych wyborów, szczególnie przy zakupie motocykla.

Odpowiem Ci z doswiadczenia. Poruszalem sie 3 sezony duzym GSem i od razu zabralem go w teren. Po 3 sezonach walki nawet zaczelo mi wychodzic, piachy nie byly straszne, bloto tez ok, podjazdy nawet nawet. Sa rajdy dla ciezkich "enduro" m. in. Tukan gdzie jest taka klasa oprocz tego lzejsze enduro i tzw. liscie. Dobry rajder potrafi wiele na ciezkim ale tego typu motki maja jedna powazna wade sa k...sko ciezkie ponadto maja zwykle zawieszenie bedace kompromisem bo to jednak sa duale zbudowane do poruszania sie po asfalcie. W ciezkim terenie to okrutna wada, 2-3 gleby w blocie tak potrafia spompowac ze odechciewa sie jazdy. Wg mnie takie sprzety nadaja sie na lekki teren, szutry i jakies nie zbyt wymagajace odcinki specjalne typu male bagno, wydma itp. Ale wracajac do mojego doswiadczenia w zeszlym stwierdzilem ze mam dosc mojej bylej krowy, no i www.olx.pl i po 3 tyg sprzedana a po kolejnych 2 nabyty KTM 400 exc. Ten wjedzie wszedzie i rowniez wyjedzie, ograniczenia przestaly istniec, no moze poza brodami glebszymi niz 70 cm. Fun mega.

 

PS. DL to szosowka nie da rady wjechac dalej niz polna droga bo to moto nie ma przeswitu. A co do Multistrady to w zeszlym roku widzialem prorajdera Touratecha na Multistradzie Enduro ktory prawie na oponach szosowych robil takie podjazdy i zjady ze glowa mala - ale to byl koles pro ktory w drodze powrotnej na petlach na asfalcie bral je bez trzymania kiery jedynie kierowal balansem

Edited by lukkas (see edit history)

www.antybrowar.pl

facebook.com/antybrowar

Link to comment
Share on other sites

 

 

PS. DL to szosowka nie da rady wjechac dalej niz polna droga

 

Da radę, ale masz rację waga przytłacza. W niedzielę mój DL zrzucił mnie na piachu i teraz zgodzę się w 100% że na takie zabawy lepsze lekkie moto :smile:

Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć :smile:

Link to comment
Share on other sites

czyli wychodzi na to że trzeba kupić co najmniej dwa motocykle :-) Andrzej, jeździłeś w rajdach na tym sztormiaku?

Live slow!!!
 

Link to comment
Share on other sites

Albo jeden posredni np. AJP PR7

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

www.antybrowar.pl

facebook.com/antybrowar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...