julian85 Opublikowano 28 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Kwestia "wady ukrytej" pojawiła się w u mnie kiedy okazało się że silnik nie jest wcale zdławione (jak zapewniał sprzedający), a wg pomiaru kompresji trzeba go wymienić. Później się okazało, że zawory nie były długo regulowane stąd niski poziom kompresji. Aktualnie gaźniki poczyszczone i wyregulowane. Jak wyczytałem na forum NTVki moje poziomy kompresji wskazują już na zużycie silnika. No ale jak silnik ma być nie zużyty, skoro ma 20 lat. Z tego co rozmawiałem z @pietrass u mnie można by mówić o błędach w eksploatacji (co mimo wszytko jest denerwujące, bo sprzedający średnio znał stan motocykla), wadą ukrytą może być np. spawana rama. Więc jeszcze raz, jeżeli ktoś kupuje starszy sprzęt, to niech przed zakupem sprawdzi kompresję, a jak się da to historie serwisową. Edytowane 28 Maja 2017 przez julian85 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrass Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Minęły prawie 4 miesiące i cisza... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.