Korrus Posted April 9, 2017 Report Share Posted April 9, 2017 Jak wszyscy się chwalą to i ja pokażę mój niedawny nabytek. Przedstawiam wam moją pierwszą maszynę o pojemności większej niż 125. Poprzednio było Virago 125, więc zmiana dość duża zarówno pod względem typu motocykla jak i pojemności. CBF 600 NA Póki co tylko standardowe akcje po zakupie czyli nowy olej,filtry i klocki hamulcowe z przodu. Opony jeszcze na ten sezon starczą Jest też tankbag (BUSE TRS SPORT-TOURING) na mały bagaż. Co tam będę w dalszej kolejności zmieniał się okaże. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wladca-Swiata Posted April 9, 2017 Report Share Posted April 9, 2017 Gratuluję. Oby dobrze się sprawowała. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guciolek Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 No w końcu jakaś CBF'a:) Pogratulować, niech służy! Sent from my iPad using Tapatalk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nervus Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Dobra "cebula" nie jest zła LwG! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Szerokości! 0 Quote "Be yourself, no matter what they say!" Sting Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Poczciwa Hanka lać paliwo zmieniać olej i.... No właśnie, i tyle. Bezawaryjności nie ma sensu życzyć bo to japoński AK 47 Przyczepności i gumowych drzew 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted April 20, 2017 Author Report Share Posted April 20, 2017 Dzięki mam nadzieję że będzie się sprawować tak jak piszecie. LWG 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 19, 2017 Author Report Share Posted June 19, 2017 (edited) I zdechła mi honda. Stoje na zjeździe 21(Łódź Bałuty) z A1 i nie mam jak wrócić do domu. Wróciłem, ale moto na lawecie. Edited June 19, 2017 by Korrus (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozek Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 Co padło ? 0 Quote Łutututututuuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 20, 2017 Author Report Share Posted June 20, 2017 Póki co nie wiem, czekam na info od mechanika. Podejrzenia mam niestety poważne. Silnik się zblokował więc nie wróży to nic dobrego. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wladca-Swiata Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Będzie dobrze. Trzymam kciuki. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 22, 2017 Author Report Share Posted June 22, 2017 Kurka. Niepotrzebnie siałem panikę. Co prawda objawy były dziwne ale skończyło się na wymianie akumulatora. Jest dobrze. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 25, 2017 Author Report Share Posted June 25, 2017 Jednak nie jest do końca dobrze. Mam wrażenie że coś jest nie tak z regulatorem napięcia. Jutro będę go dokładnie mierzył bo dziś tylko tak pobieżnie sprawdziłem i mnie zaniepokoił. Napięcie ładowania nie jest stabilne i potrafi spaść przy przekroczeniu pewnych obrotów silnika. Do tego jest dość niskie bo ma około 13,3V. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1704 Posted June 26, 2017 Report Share Posted June 26, 2017 No właśnie regulatory w hondach lubią się psuć . Ja w cbr-ce w ciągu 6 lat wymieniałem raz ale ntv-ce wymieniłem już dwa w ciągu 3 lat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 26, 2017 Author Report Share Posted June 26, 2017 W ogóle sposób działania regulatorów w motocyklach jest beznadziejny. Nie wiem czy wszędzie tak jest ale w mojej maszynie i wielu innych jest tak że regulator żeby obniżyć napięcie zwiera cewki statora do masy, przez co przez cewki płynie duży prąd i nagrzewa je. Im większe obroty tym te straty większe i więcej ciepła. Przez regulator płyną niepotrzebnie duże prądy. Rozwiązanie takie jest stosowane bo jest proste i tanie ale da się to zrobić lepiej. Nie wiem jak w praktyce ale teoretycznie gdyby dać prostownik na 6 diodach a potem przetwornicę Step Down DC/DC to można by uzyskać dużo mniejsze straty w alternatorze i w samym regulatorze. Nie wiem tylko jak alternator będzie reagował na takie obciążenie. Dziś zrobię pomiary cewek, napięć przed i za regulatorem to będę coś więcej wiedział. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korrus Posted June 27, 2017 Author Report Share Posted June 27, 2017 Dzieje się źle moto po rozgrzaniu na wyższych obrotach zgasł mi dwa razy w drodze i to może z 10-15 minut przejechałem. A do tego zaczął jeszcze głośniej chodzić. Więcej w wątku: Ostatni film z dzisiaj. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.