Korrus Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Jak wszyscy się chwalą to i ja pokażę mój niedawny nabytek. Przedstawiam wam moją pierwszą maszynę o pojemności większej niż 125. Poprzednio było Virago 125, więc zmiana dość duża zarówno pod względem typu motocykla jak i pojemności. CBF 600 NA Póki co tylko standardowe akcje po zakupie czyli nowy olej,filtry i klocki hamulcowe z przodu. Opony jeszcze na ten sezon starczą Jest też tankbag (BUSE TRS SPORT-TOURING) na mały bagaż. Co tam będę w dalszej kolejności zmieniał się okaże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Gratuluję. Oby dobrze się sprawowała. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guciolek Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 No w końcu jakaś CBF'a:) Pogratulować, niech służy! Sent from my iPad using Tapatalk 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nervus Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dobra "cebula" nie jest zła LwG! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Szerokości! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Poczciwa Hanka lać paliwo zmieniać olej i.... No właśnie, i tyle. Bezawaryjności nie ma sensu życzyć bo to japoński AK 47 Przyczepności i gumowych drzew 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dzięki mam nadzieję że będzie się sprawować tak jak piszecie. LWG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) I zdechła mi honda. Stoje na zjeździe 21(Łódź Bałuty) z A1 i nie mam jak wrócić do domu. Wróciłem, ale moto na lawecie. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez Korrus (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozek Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Co padło ? 0 Cytuj Łutututututuuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Póki co nie wiem, czekam na info od mechanika. Podejrzenia mam niestety poważne. Silnik się zblokował więc nie wróży to nic dobrego. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Będzie dobrze. Trzymam kciuki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Kurka. Niepotrzebnie siałem panikę. Co prawda objawy były dziwne ale skończyło się na wymianie akumulatora. Jest dobrze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Jednak nie jest do końca dobrze. Mam wrażenie że coś jest nie tak z regulatorem napięcia. Jutro będę go dokładnie mierzył bo dziś tylko tak pobieżnie sprawdziłem i mnie zaniepokoił. Napięcie ładowania nie jest stabilne i potrafi spaść przy przekroczeniu pewnych obrotów silnika. Do tego jest dość niskie bo ma około 13,3V. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1704 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 No właśnie regulatory w hondach lubią się psuć . Ja w cbr-ce w ciągu 6 lat wymieniałem raz ale ntv-ce wymieniłem już dwa w ciągu 3 lat. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 W ogóle sposób działania regulatorów w motocyklach jest beznadziejny. Nie wiem czy wszędzie tak jest ale w mojej maszynie i wielu innych jest tak że regulator żeby obniżyć napięcie zwiera cewki statora do masy, przez co przez cewki płynie duży prąd i nagrzewa je. Im większe obroty tym te straty większe i więcej ciepła. Przez regulator płyną niepotrzebnie duże prądy. Rozwiązanie takie jest stosowane bo jest proste i tanie ale da się to zrobić lepiej. Nie wiem jak w praktyce ale teoretycznie gdyby dać prostownik na 6 diodach a potem przetwornicę Step Down DC/DC to można by uzyskać dużo mniejsze straty w alternatorze i w samym regulatorze. Nie wiem tylko jak alternator będzie reagował na takie obciążenie. Dziś zrobię pomiary cewek, napięć przed i za regulatorem to będę coś więcej wiedział. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Dzieje się źle moto po rozgrzaniu na wyższych obrotach zgasł mi dwa razy w drodze i to może z 10-15 minut przejechałem. A do tego zaczął jeszcze głośniej chodzić. Więcej w wątku: Ostatni film z dzisiaj. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.