crazyy Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witajcie. Zmieniałem ostatnio oponę z przodu sam też demontowałem i montowałem koło w sprzęcie. Po złożeniu wszystkiego książkowo (mam serwisówkę) i wyjechaniu na drogę któryś klocek obciera o tarczę. Tarcie cichnie w momencie nawet lekkiego dotknięcia hamulca. Jak tylko puszczę to przy prędkości 50-80 słyszę szur szur szur Nie jest to głośne, ale irytuje szczególnie, że wcześniej tego w ogóle nie było. Koło mogło jakimś cudem inaczej się ułożyć? Cóż można zrobić? Rozebrać przeczyścić i złożyć zaciski? Doradźcie coś. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Może trochę syfu zostało na którymś tłoczku i nie cofa się tyle ile powinien, albo klocki przesuwają się po prowadnicach z oporem i się blokują. Wysuń tłoczki przeczyść je, wciśnij do końca i przepompuj płyn. Sprawdź zabezpieczenia klocków 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Rozebrałem to na szybko. Poświęcić temu trzeba dobrą godzinkę. Ogólnie zasyfione wszystko jak to przy klockach myślę, że czyszczenie coś tu może pomóc. Odkręciłem jeszcze raz śrubę koła, dokręciłem ponownie momentem i pobujałem sprzętem łapiąc za półkę dopiero potem dokręciłem kontry może wcześniej coś nie tak złożyłem... Można do czyszczenia użyć jakiegoś zmywacza do hamulców? Nie uszkodzi gumek? Oparte te środki są na rozpuszczalnikach więc sam nie wiem... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Najbardziej neutralna jest benzyna ekstrkcyjna ja jej używam myślę, że zmywacz też nie zaszkodzi. Ja czyszczę tłoczki przy każdej wymianie klocków. Jak tego nie robiłeś to napewno pomoże. Cała procedura wszystko fajnie, ale zapieczony nagar na klockach niszczy uszczelnienia i nie pozwala na delikatną pracę tłoczków Wymień płyn i odpowietrz. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez amoook (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 tak ogólnie to benzyna nie jest neutralna i dłuższe stosowanie uszkadza gumę, z jakiegoś powodu nikt nie zaleca mycia łańcucha chociażby benzyną ekstr. co do zmywaczy to jest środek np motul break cleaner, odtłuszcza i przy okazji rozpuszcza wszystkie syfy, samo przeczyszczenie tłoczka to połowa roboty, powinno się jeszcze taki tłoczek posmarować pastą do tłoczków, tak samo przeczyść jeszcze prowadnice kocka 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja z ekstrakcyjną nigdy nie miałem problemów nawet z gumami zwkłymi, a nie olejoodpornymi. Co do smarowania słuszne spostrzeżenie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 kosmaty u ciebie smarowidło i szpray dostępne? ps. oponka jedzie gładko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zmieniałem ostatnio oponę z przodu sam też demontowałem i montowałem koło w sprzęcie. Głupie pytanie ale dobrze zamontowałeś kolo? Czasem źle dociągnięta oska spowoduje ze szczeka hamulca będzie bardziej przesunięta w jedna stronę. Ps podczas jazdy czy tarcze ci sie nagrzewają równomiernie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Czasem źle dociągnięta oska spowoduje ze szczeka hamulca będzie bardziej przesunięta w jedna stronę. HEHE..... He.... Właśnie dziś jeszcze raz poluzowałem kontry, pobujałem solidnie przodem, zacisnąłem i problem znikł Prawa laga ma luz na boki 2-3mm jak się źle ułożyła było właśnie tak jak napisałeś. Klocki teraz trą jak zwykle coś tam słychać bo tego nie da się wyeliminować lecz w czasie jazdy nie słychać nic. Słysze dopiero jak otworze wiadro i na luzie się toczę 10km/h Co nie zmienia faktu, że muszę zaciski przeczyścić. Klocki jeszcze oryginalne od 7 lat... Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez crazyy (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.