Broto Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 nie wiem i chyba nie chce wiedzieć jakiego mam tego kapcia z przodu, ale jest jednoskładnikowy więc strasznie twardy jak to Tomi napisał 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 ja ujeżdżam na metzeler roadtec Z8 interact jak na razie trudno coś powiedzieć o zużyciu ale dają radę na mokrym jak i na torze zwyciężyły w jakiś tam testach, tak czy inaczej jestem zadowolony http://www.scigacz.pl/Metzeler,Roadtec,Z8,Interact,to,najbezpieczniejsze,opony,na,mokra,nawierzchnie,18145.html 0 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ahh jak czytam już ten temat do mogę dojść do wniosku ile użytkowników tyle zdać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Ahh jak czytam już ten temat do mogę dojść do wniosku ile użytkowników tyle zdać tak będzie było i powinno być każdy ma swój styl jazdy , innego szpeja , jeździ w innych warunkach itd jak z pannami dla tego jedyna opcja spróbować Edytowane 24 Maja 2013 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam, moje opony są na mocnym wykończeniu, mam rozmiar 100/80 - 17 i 130/70 - 17. Poszukuję opon sportowych, o dobrej przyczepności. W następny sezon może będę się uczył schodzić na kolano. Bardziej zależy mi na przyczepności niż na żywotności, ale miło będzie jak trochę na nich pojeżdżę. Jakie modele polecacie ? Pirelli MT75 dają radę, czy lepiej o nich zapomnieć? Z góry dziękuję, ClearWater. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM RACING Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam Wszystkich na forum. Tutaj mogę się zgodzić,każdy Użytkownik bedzie miał swoje zdanie w tej kwestii,czesto na skutek wcześniejszych przeżyć, doświadczeń i taka jest prawda. Poza tym budżet też jest bardzo wazny,ja polecam pilot road, dla mnie jedne z lepszych gum. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 (edytowane) Panowie mam teraz oponke na przodzie 120/60/17 a sporo jest 120/70/17 mogę taką wrzucić czy trzymać się profilu 60? wyższa opona inne siły jak się koło kręci możezupełnie inaczej skręcać, raczej gorzej. Nawet w rowerze czułem różnice w zakrętach po założeniu wyższych opon :/ Za kilka dni zakładam na tył Metzelera sporteca %, pojeżdże to dam znać co i jak:) A co do Pirelli DIablo Strada, to stary model opony, raczej do turystyki. Miałęm je założone w gixie, tył potrafił się na suchym asfalcie ślizgnąć z samego gazu, przejechałęm na nich z 4tys km i nie wygladały źle, spokojnie powinny drugie tyle przejechać. Edytowane 10 Lipca 2013 przez MACIEKgsxr (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam, zastanawiam się nad zmianą opon w mojej Aprilii. Posiadam VeeRubber ( seryjne ) dość młode bo z połowy 2010r. Tylna opona to łysol, na środku prawie zero bieżnika i ją muszę zmienić bo w deszczu to jest masakra, zaś przednia kondycyjnie wygląda nieźle. Posiada jeszcze dużo bieżnika (mniej więcej dwie wysokości progu ostrzegającego. I nasuwa się pytanie, czy mogę zmienić tylko tylnią oponę ? Jestem zadowolony z przyczepności przedniej, na suchym, czystym asfalcie ciężko jest stracić przyczepność hamując, więc jedyną przeszkodą może być 'niezgrywanie' się opon. Moim drugim pytaniem jest wybór opon. Czy te opony się jakoś drastycznie różnią i czym ? Interesuje mnie dobra przyczepność na suchym oraz na mokrym, ale nie będę schodził na kolano. http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/supermoto/twistsm_en.html http://www.michelin.pl/opony-motocyklowe/michelin-pilot-sport-sc?fromTyreSelector=true&fromTyreSegment=4#tab-tyres-benefits dodam, że teraz posiadam takie, jeżeli to potrzebne : http://www.veerubber.co.th/2013/?p=928&cur-cat=motorcycle Z góry dziękuję. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Ja zaryzykowałem i kupiłem Michelin Pilot Power 3. I jak się sprawują Powery 3??? ma ktos jakies swoje opinie i diablo stardach ? Miałem w ZX9R Diablo Stradę... Ogólnie opona bardziej do turystyki i robienia przebiegów U mnie po 5-6 tys. km nie wykazywały większego zużycia... Opona z twardszą mieszanką, latem przy wyższych temperaturach dawała sobie dobrze radę. W chłodniejsze dni trzeba ją rozgrzać. W zasadzie nie ma się zbytnio do czego przyczepić W teście opon turystyczno - sportowych zajęła bodajże 2-3 miejsce. Obecnie komplet nowych gum jest w naprawdę fajnej cenie Jak opony mają służyć do lajtowej jazdy a nie wygłupów np. na torze to polecam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 I jak się sprawują Powery 3??? Świetnie. Bardzo miękkie na bokach, trzymają rewelacyjnie. Co prawda raz tył puścił mi na torze ale z mojej winy. Stabilne w zakrętach. Co do zużycia to nie wiem. Jak się skończy to dam znać Ogólnie polecam. 1 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 A ile już udało Ci się na nich zrobić km??? Czyli warto o nich pomyśleć przy okazji wymiany gum 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiełek Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jeśli chodzi o tanie nowe gumy to ja polecam Qualifiera za 600-700 zł nic lepszego sie raczej nie znajdzie. Używam ich w F4 trzymają ladnie, troche dłużej sie grzeją niz michały ale rekompensują ceną. Dają rade sobie też na torze. W ZXR 400 miałem Qualifiery II troche droższe ale szybciej łapia temp. i lepiej trzymaja w złożeniu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 A ile już udało Ci się na nich zrobić km??? Nie wiem. Jakieś niecałe 2k. Nie wiem w jakim stopniu się zużyły. 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pisałem już w innym temacie ale tutaj też się podłącze, że pilotki są miękkie w zakrętach, to jeśli zauważam to w PILOT to jak musi być na PILOT 3? ta opone trzeba wyczuć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrzej Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pilot Power 3 jest zbudowana trochę inaczej. Tylna opona pod warstwą miękkiej gumy ma bokach ma twardą, dzięki czemu jest bardziej stabilna. Technologia 2CT+ 0 Cytuj wolę dwieście po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Co do technologii to właśnie znajomy latający również sporo po torze opowiadał, że Pilot Power 2CT wcale nie był taki zajefajny ze względu na niestabilność - i to miało być poprawione w praktyce wypuszczając Pilot Powera 3 Jestem ciekawy opinii jak to wyszło w praktyce? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 na torze? nyndznie... polecam testy z ostatniego "Motocykla" 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 na torze? nyndznie... polecam testy z ostatniego "Motocykla" Ehhh... nyndza, nyndza... Hm... Ja nie czytam "Motocykla" Bart - polegając na Twoim doświadczeniu co byś polecił? Na szosę, natomiast w miarę miękkiego i nie schodzącego w oczach Wiem, że to praktycznie niemożliwe połączenie super przyczepności z trwałością ale może...??? Diablo Rosso II??? czy co? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 no sam nie wiem ... Diablo Rosso II stoi w garażu i czeka na testy ale nie mam kiedy jej założyć ... po dogrzaniu spodziewam się dobrego gripu i stabilności przy wychodzeniu z winkli na pełnym ogniu, ale to teoria ... no i jakiegoś przebiegu, bo fantastyczne skąd innąd Metzelery Racetec'ki K3 wyzionęły ducha po 3,5tys km tak więc Mez'y K3 Racetec, Diablo Rosso II Supercorsa, Power Pure, Power 2CT+, D211GP, Sport Attack'i II... trzeba testować 1 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ja bede potrzebowal opony turystyczno sportowe, które dobrze kleja na mokrym, i daja możliwość zrobienia większych przebiegów, bo moje sportec-i nawet 6 tysi nie dożyły. przod 120/70 tył 190/50 W dobrej kasie, co polecacie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Maxxis presa sport? Mam i nie są złe. A ceny sprawdze jutro. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 ok, czekam na info 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Poszło PW. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORWINGS Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Dobre przebiegi przy jednocześnie moim zdaniem bardzo dobrej przyczepności tak na mokrym jak i na suchym mają Dunlopy Sportsmarty. W kawie zx9 tył wytrzymał około 18 tysi jazdy na zmianę miasto codzienny dojazd, turystyka na przemian autostrady szwabskie + winkle w górach. Uważam, że naprawdę jest to świetne połączenie trwałości i właściwości jezdnych. Natomiast testy w Motocyklu są szczerze dla mnie trochę "dziwne". Znajdźcie sobie test z zeszłego roku tej samej grupy opon, stawka się niewiele zmieniła, a oceny zupełnie inne z tego co pamiętam, W zeszłym roku sportsmarty były "naj", teraz są "be, w zeszłym roku fajnie się prowadziły, w tym roku słabo... Dla mnie te testy już dawno straciły jakąkolwiek wartość.... Ja ze swojej strony powiem tak- u mnie się wbrew temu co piszą dosyć szybko nagrzewają, prowadzenie bardzo pewne, fajnie się prowadzą na mokrym, mają bardzo długi, że tak to nazwę" zakres graniczny uślizgu"-czujesz, że opona się ślizga, ale masz jeszcze duży margines bezpieczeństwa. Oponki sprawdzone i chwalone na następujących sprzętach: kawasaki zx9 98', yamaha fz1, suzuki gsx 1400. Pozdrawiam Mateusz 1 Cytuj Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 witam_ co sądzicie o oponach firmy CST jest wg sens patrzeć na to ?? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.