Skocz do zawartości

Opony Do Horneta


kuba

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem i chyba nie chce wiedzieć jakiego mam tego kapcia z przodu, ale jest jednoskładnikowy więc strasznie twardy jak to Tomi napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ujeżdżam na metzeler roadtec Z8 interact

jak na razie trudno coś powiedzieć o zużyciu ale dają radę na mokrym jak i na torze

zwyciężyły w jakiś tam testach, tak czy inaczej jestem zadowolony

 

http://www.scigacz.pl/Metzeler,Roadtec,Z8,Interact,to,najbezpieczniejsze,opony,na,mokra,nawierzchnie,18145.html

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahh jak czytam już ten temat do mogę dojść do wniosku ile użytkowników tyle zdać :P

tak będzie było i powinno być

każdy ma swój styl jazdy , innego szpeja , jeździ w innych warunkach itd

jak z pannami

dla tego jedyna opcja spróbować

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, moje opony są na mocnym wykończeniu, mam rozmiar 100/80 - 17 i 130/70 - 17. Poszukuję opon sportowych, o dobrej przyczepności. W następny sezon może będę się uczył schodzić na kolano. Bardziej zależy mi na przyczepności niż na żywotności, ale miło będzie jak trochę na nich pojeżdżę. Jakie modele polecacie ? Pirelli MT75 dają radę, czy lepiej o nich zapomnieć? 

 

Z góry dziękuję, ClearWater. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich na forum. Tutaj mogę się zgodzić,każdy Użytkownik bedzie miał swoje zdanie w tej kwestii,czesto na skutek wcześniejszych przeżyć, doświadczeń i taka jest prawda. Poza tym budżet też jest bardzo wazny,ja polecam pilot road, dla mnie jedne z lepszych gum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam teraz oponke na przodzie 120/60/17 a sporo jest 120/70/17 mogę taką wrzucić czy trzymać się profilu 60?

 

wyższa opona inne siły jak się koło kręci możezupełnie inaczej skręcać, raczej gorzej. Nawet w rowerze czułem różnice w zakrętach po założeniu wyższych opon :/

 

Za kilka dni zakładam na tył Metzelera sporteca %, pojeżdże to dam znać co i jak:)

 

A co do Pirelli DIablo Strada, to stary model opony, raczej do turystyki. Miałęm je założone w gixie, tył potrafił się na suchym asfalcie ślizgnąć z samego gazu, przejechałęm na nich z 4tys km i nie wygladały źle, spokojnie powinny drugie tyle przejechać.

Edytowane przez MACIEKgsxr (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, zastanawiam się nad zmianą opon w mojej Aprilii. Posiadam VeeRubber ( seryjne ) dość młode bo z połowy 2010r. Tylna opona to łysol, na środku prawie zero bieżnika i ją muszę zmienić bo w deszczu to jest masakra, zaś przednia kondycyjnie wygląda nieźle. Posiada jeszcze dużo bieżnika (mniej więcej dwie wysokości progu ostrzegającego. I nasuwa się pytanie, czy mogę zmienić tylko tylnią oponę ? Jestem zadowolony z przyczepności przedniej, na suchym, czystym asfalcie ciężko jest stracić przyczepność hamując, więc jedyną przeszkodą może być 'niezgrywanie' się opon. Moim drugim pytaniem jest wybór opon. 

 

Czy te opony się jakoś drastycznie różnią i czym ? Interesuje mnie dobra przyczepność na suchym oraz na mokrym, ale nie będę schodził na kolano.

http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/supermoto/twistsm_en.html

http://www.michelin.pl/opony-motocyklowe/michelin-pilot-sport-sc?fromTyreSelector=true&fromTyreSegment=4#tab-tyres-benefits

 

dodam, że teraz posiadam takie, jeżeli to potrzebne :

 http://www.veerubber.co.th/2013/?p=928&cur-cat=motorcycle

 

Z góry dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

 

Ja zaryzykowałem i kupiłem Michelin Pilot Power 3.

 

I jak się sprawują Powery 3??? ;) 

 

 

 

ma ktos jakies swoje opinie i diablo stardach ?

 

Miałem w ZX9R Diablo Stradę... Ogólnie opona bardziej do turystyki i robienia przebiegów :smile: U mnie po 5-6 tys. km nie wykazywały większego zużycia... Opona z twardszą mieszanką, latem przy wyższych temperaturach dawała sobie dobrze radę. W chłodniejsze dni trzeba ją rozgrzać. W zasadzie nie ma się zbytnio do czego przyczepić ;) W teście opon turystyczno - sportowych zajęła bodajże 2-3 miejsce. Obecnie komplet nowych gum jest w naprawdę fajnej cenie :smile: Jak opony mają służyć do lajtowej jazdy a nie wygłupów np. na torze to polecam :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I jak się sprawują Powery 3???

 

Świetnie. Bardzo miękkie na bokach, trzymają rewelacyjnie. Co prawda raz tył puścił mi na torze ale z mojej winy. Stabilne w zakrętach. Co do zużycia to nie wiem. Jak się skończy to dam znać :smile: Ogólnie polecam.

wolę dwieście po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tanie nowe gumy to ja polecam Qualifiera za 600-700 zł nic lepszego sie raczej nie znajdzie. Używam ich w F4 trzymają ladnie, troche dłużej sie grzeją niz michały ale rekompensują ceną. Dają rade sobie też na torze. W ZXR 400 miałem Qualifiery II troche droższe ale szybciej łapia temp. i lepiej trzymaja w złożeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już w innym temacie ale tutaj też się podłącze, że pilotki są miękkie w zakrętach, to jeśli zauważam to w PILOT to jak musi być na PILOT 3? ta opone trzeba wyczuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot Power 3 jest zbudowana trochę inaczej. Tylna opona pod warstwą miękkiej gumy ma bokach ma twardą, dzięki czemu jest bardziej stabilna. Technologia 2CT+

wolę dwieście po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do technologii to właśnie znajomy latający również sporo po torze opowiadał, że Pilot Power 2CT wcale nie był taki zajefajny ze względu na niestabilność - i to miało być poprawione w praktyce wypuszczając Pilot Powera 3 ;) Jestem ciekawy opinii jak to wyszło w praktyce? :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

na torze? nyndznie... polecam testy z ostatniego "Motocykla" ;)

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

na torze? nyndznie... polecam testy z ostatniego "Motocykla"

 

Ehhh... nyndza, nyndza... ;) Hm... Ja nie czytam "Motocykla" :P

 

Bart - polegając na Twoim doświadczeniu co byś polecił? Na szosę, natomiast w miarę miękkiego i nie schodzącego w oczach :P Wiem, że to praktycznie niemożliwe połączenie super przyczepności z trwałością ale może...??? Diablo Rosso II??? :smile: czy co? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

no sam nie wiem ;) ... Diablo Rosso II stoi w garażu i czeka na testy :biggrin: ale nie mam kiedy jej założyć ;)... po dogrzaniu spodziewam się dobrego gripu i stabilności przy wychodzeniu z winkli na pełnym ogniu, ale to teoria :smile: ... no i jakiegoś przebiegu, bo fantastyczne skąd innąd Metzelery Racetec'ki K3 wyzionęły ducha po 3,5tys km :P

tak więc Mez'y K3 Racetec, Diablo Rosso II Supercorsa, Power Pure, Power 2CT+, D211GP, Sport Attack'i II... trzeba testować :biggrin:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bede potrzebowal opony turystyczno sportowe, które dobrze kleja na mokrym, i daja możliwość zrobienia większych przebiegów, bo moje sportec-i nawet 6 tysi nie dożyły.

 

przod 120/70

tył 190/50

 

W dobrej kasie, co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre przebiegi przy jednocześnie moim zdaniem bardzo dobrej przyczepności tak na mokrym jak i na suchym mają Dunlopy Sportsmarty. W kawie zx9 tył wytrzymał około 18 tysi jazdy na zmianę miasto codzienny dojazd, turystyka na przemian autostrady szwabskie + winkle w górach. Uważam, że naprawdę jest to świetne połączenie trwałości i właściwości jezdnych.

Natomiast testy w Motocyklu są szczerze dla mnie trochę "dziwne". Znajdźcie sobie test z zeszłego roku tej samej grupy opon, stawka się niewiele zmieniła, a oceny zupełnie inne z tego co pamiętam, W zeszłym roku sportsmarty były "naj", teraz są "be, w zeszłym roku fajnie się prowadziły, w tym roku słabo... Dla mnie te testy już dawno straciły jakąkolwiek wartość.... Ja ze swojej strony powiem tak- u mnie się wbrew temu co piszą dosyć szybko nagrzewają, prowadzenie bardzo pewne, fajnie się prowadzą na mokrym, mają bardzo długi, że tak to nazwę" zakres graniczny uślizgu"-czujesz, że opona się ślizga, ale masz jeszcze duży margines bezpieczeństwa. Oponki sprawdzone i chwalone na następujących sprzętach: kawasaki zx9 98', yamaha fz1, suzuki gsx 1400.

 

Pozdrawiam

 

Mateusz

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...