Jump to content

Opony Do Horneta


kuba
 Share

Recommended Posts

Na nowy sezon muszę kupić nowe oponki, z tylnej schodzi powietrze i bieżnika już prawie nie widać, zaś przednia jest od nowosci więc ma już 5 lat...Do sedna jakie opony polecacie?? zastanawiam się nad Dunlopami Qualifier cena nie wysoka i ogólnie dwuskładnikowe itp.Ale poczytałem i podobno szybko schodzą, a chciałbym mieć spokój chociaż na sezon czyli ok 10tys.

Edited by Suchy-wolk
Poprawiony tytuł. (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Mówisz o oponie sportowej i przebiegu powyżej 10 tys. km, a to raczej mało realne, szczególnie jak lubisz odkręcić.Jeśli potrzebujesz opon, które sporo posłużą i zapewnią fajne (ale na pewno gorsze od gum sportowych) trzymanie na suchym plus dobre (lepsze od opon sportowych) zachowanie na mokrym (ważne jak dużo jeździsz w trasach) to rozejrzyj się za gumami sportowo-turystycznymi. Wiadomo nie poszalejesz już tak bardzo i jeżeli schodzisz na kolano na każdym rondzie to możesz być zawiedziony:). Bo na torze to i takie sportowo turystyczne gumy będą trzymać (o ile nie bawisz się poważnie w sport). Przechodząc do sedna ja bym wybierał między:- Michelin Pilot Road 2 (nie bierz 3)- Pirelli Angel ST (mają za***isty wzór bieżnika :P )- Dunlop RoadsmartKoszt tych opon to ok 1 tys zł, przebiegi w jeździe turystycznej nawet ok 20 tysJeżeli chcesz coś tańszego (ok 750 zł) to- Pirelli Diablo Strada- Shikno 009 Raven

Link to comment
Share on other sites

ja używam Maxxis Supermaxx - i szczerze mogę polecićhttp://www.scigacz.pl/Test,opon,Maxxis,Supermaxx,2250.html

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska

Link to comment
Share on other sites

ja na początku poprzedniego sezonu założyłem Pilot Road 2 i jestem zadowolony jak cholera. Mogę je polecić bez strachu że będą złe.

Group of Franc

Link to comment
Share on other sites

nie podałem przedzialu cenowego bo wiadomo ze fajnie bedzie wydac 700zl, ale jesli bedzie trzeba 1200 to tez ok.. kosztem czegos mniej waznego..

Jezdze 80% w trasy tempo dosc szybkie wiec własnie mysle nad oponami sportowo turystycznymi, bo wiadomo czasem deszczyk złapie http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

A chodzi mi własnie o to zeby były 'wytrzymałe' bo na wakacje planuje znow traske ok 4tys to niechcialbym od razu szukac nastepnego kompletu...

A jakubko ile na swoich nawinąłeś kilometrów bo o ile pamiętam wygladały jeszcze bardzo dobrze..

a co do Michelin Pilot Road 2 jak mozesz to napisz cos wiecej, zachowanie na mokrym itp

Link to comment
Share on other sites

Michelin PR 2 zbierają najlepsze opinie jeśli chodzi o jazdę w deszczu. Ja śmigałem parę razy w takich warunkach i nie miałem żadnych niespodzianek, choć wiadomo, że jeździ się wtedy ostrożniej. Ja ogólnie bardzo polecam. W beskidach na winklach z plecaczkiem i sakwami też zero problemów. Moje mają ok 5 tys km i nie widzę jakiegoś zużycia. (ja z przodu mam akurat PR3). Teraz pewnie brałbym co innego, ale to tylko z ciekawości. Na jakich oponach teraz jeździłeś?

Link to comment
Share on other sites

teraz miałem bridgestone bt014r ogólnie zadowolony jestem, ale kolega polecał mi własnie Micheliny pr2, zastanawiam sie jeszcze na pr3 tylko bieznik mniej mi sie podoba, ale nowsza=lepsza, chyba?? :decayed:Na dzień dzisiejszy skłaniam sie do takiego kompletuhttp://moto.allegro.pl/michelin-pilot-road2-120-70-17-180-55-17-190-50-17-i2003917656.htmlwstrzymam się może tak do lutego, może wtedy 2011 będzie trochę tańszy? albo trafią się 2012:)Ps. Faktycznie u Maweta jak widziałem pierwszy raz pr3 na przodzie to myślałem że po czymś przejechał :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Dobra cena uważam, z tego co szybko przejrzałem google to bt 014 r to sportowe opony, ile na nich nakulałeś tak z ciekawości?PR 3 na tył jest podobno super, ale na przód okazała się w wielu przypadkach kaszaną. Czytałem opinie osób, że bardzo szybko się zużywa, ząbkuje itd. Nawet po 6 tys. km, kiedy tył nadal jest w stanie idealnym. Są też opinie oczywiście, że nic się nie dzieje, ale chyba w mniejszości. U mnie opona ma ok 5 tys i narazie jest ok. Ale ja bym nie ryzykował i brał PR2 (z tych dwóch).

Link to comment
Share on other sites

Na prawdę wiele osób poleca Pilot Road 2, także śmiało możesz je brać. Sam chciałem je zakupić, ale niestety od zakupu motocykla miałem dwie różne opony więc chciałem je skompletować i zakupiłem Pilot Road zwykły.

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Link to comment
Share on other sites

bridgestone bt014 kupilem na szybko uzywke w niby super stanie 7mm bieznika. Przejechalem 6tys i troche jeszcze bieznika jest do 10 bym dokrecił,ale z opony uchodzi powietrze... było to praktycznie od początku a z biegiem czasu się pogarszało, więc strach jeździć. Jedyny plus ze dałem za nią 150zł, ale teraz wole juz nie kombinować/ryzykować i kupić nowe!

Link to comment
Share on other sites

ja polecam pirelli diablo strada.po 6 k km nie zauważyłem jakiegos większego zużycia bieżnika, a i przyczepność jest ok nawet w okolicach 7 st C

Link to comment
Share on other sites

do motocykli sportowo turystycznych DUNLOP ROADSMART 2dla sportów DUNLOP SPORTSMART Niestety Dunlop do najtańszych firm nie należy.. za komplecik trzeba zapłacić od 1200 do 1500 w zależności od rozmiarów ale w zamian otrzymujemy oponki z górnej półki jakościowej :riding:

Link to comment
Share on other sites

Jak lubisz przepłacać to kosztują 1200;]

http://allegro.pl/120-70-17-180-55-17-roadsmart-dunlop-road-2-leszno-i1988606315.html

http://allegro.pl/dunlop-sportsmart-120-70-17-180-55-17-sportmax-i2020020319.html

Dobrze celuję, że w cbrze jest 180 z tyłu?

 

I raczej nie rodzaj motocykla determinuje opony a styl jazdy i przeznaczenie. Kuba potrzebuje opon, które nakręcą więcej jak 6-8 tys. km

Link to comment
Share on other sites

ja kupię cokolwiek by wywalić oryginalne w Kawie :biggrin: tandetne bridgestone'y..

albo więc Michelin Pilot Road 2 (3 odpadają, faktycznie zbierają zbyt wiele niepochebnych opinii) albo:

http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Test_opon_Pirelli_Angel_ST

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Link to comment
Share on other sites

tak jak napisal Mawet motocykl typowo sportowy, ale wykorzystywany sportowo turystycznie, dlatego opony sportowe na 6 tys nie maja prawa bytu... Po opiniach z różnych źródeł wybór padł na Micheliny pr2, dunlopy tez kusza, ale jakos marka michelina bardziej za mna przemawia, do tej pory nie słyszałem negatywnej opini...

Link to comment
Share on other sites

zerknij chociaż na te pirelli angel ST, są w prawie takiej samej cenie jak PR2.ja się zdecydować jakoś nie mogę na PR2, ale to może dlatego, że sporo na nich najeździłem 2 motorkami, i może by tak coś nowego ? :smile:

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze.Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Link to comment
Share on other sites

Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze.

Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone

 

Ok wylecieli z MotoGp ale to nie jest wykładnia jakości Michelin'a. BMW w serii French Superbike Championships i w cyklu FIM Endurance World Championship wielokrotnie walczyło o tytuł mistrzowski i oni korzystają od 2 lat z Michelinów.

 

Uważam że przy obecnych technologiach produkcji opon w momencie kiedy przeznaczamy na zakup 1000 zł (z hakiem) ciężko jest trafić na bubla.

A przy jeździe turystycznej to różnice o których piszą w testach dla przeciętnego użytkownika są po prostu niezauważalne.

Czy to będą Micheliny, Dunlopy, Bridgestony, Metzelery, Continentaly na prawdę ma nie wielkie znaczenie w jeździe turystycznej.

 

Jedno jest pewne nie testujcie przyczepności opon na mokrym w warunkach drogowych a nic nie przewidzianego się nie stanie :smile:

Żadne nawet najdroższe i najlepsze opony nie zastąpią ostrożności i zdrowego rozsądku! Jest mokro i ślisko to nie zapie##alaj http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif

Takie jest moje zdanie.

Lewa w góre :riding:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A może miał ktoś do czynienia z torowymi oponami bo chciałbym na przód taką założyć a przyczepność jest nieporównywalnie lepsza, oczywiście tylko minus szybciej się skończy ;/ nie chodzi mi o slick tylko jakaś dobra deszczówka delikatnie naciętą? pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Tak się wtrącę.Cały czas nawijałem na continental sport atack. są zaje... ale tył znika w oczach u mnie po 5 tyś Do swojej fz6 Chcę założyć pirelli diablostrady. Czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tymi gumami. A może polecicie coś innego? podpowiedzcie bo mam do kupienia komplet za 730 pln

Link to comment
Share on other sites

a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=CONTINENTAL&Model=CONTI%20ROAD%20ATTACK%202&typ=MOTOCYKL

Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ :ph34r:

 

Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba motogumy.pl Opony motocyklowe

Osobiście polecam SKYSEBA - MOTO opony motocyklowePrzez całą zimę 2011 roku śledziłem rynek nowych opon motocyklowych. U niego dostałem najtaniej. Komplet Michelin Pilot Power 2CT w bardzo dobrej cenie. Miły sprzedawca, poprosiłem o gratisową przesyłke. Którą uzyskałem bez problemu. Mam dobry kontakt z SEBĄ. Sądzę, że śmiało mogę negocjować z nim ceny. Jak zmontujemy większe zamówienie z chęcią z nim porozmawiam.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Witam :biggrin: Jak w temacie potrzebuje Waszej opinni o oponach. potrzebuje jakichs nowych w granicach 700-900 zl.Rozmyslam dunlopy d209, michelin pilot power 2ct, o nich slyszalem dobre opinnie, a jakie jest Wasze zdanie

? Dzieki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...