Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
kuba

Opony Do Horneta

Polecane posty

kuba

Na nowy sezon muszę kupić nowe oponki, z tylnej schodzi powietrze i bieżnika już prawie nie widać, zaś przednia jest od nowosci więc ma już 5 lat...Do sedna jakie opony polecacie?? zastanawiam się nad Dunlopami Qualifier cena nie wysoka i ogólnie dwuskładnikowe itp.Ale poczytałem i podobno szybko schodzą, a chciałbym mieć spokój chociaż na sezon czyli ok 10tys.

Edytowano przez Suchy-wolk
Poprawiony tytuł. (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy-wolk

Podstawowe pytanie, zanim ktoś zacznie ci coś polecać - ile chcesz na ten cel wydać? Rozumiem, że zakupujesz zestaw opon od razu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mawet

Mówisz o oponie sportowej i przebiegu powyżej 10 tys. km, a to raczej mało realne, szczególnie jak lubisz odkręcić.Jeśli potrzebujesz opon, które sporo posłużą i zapewnią fajne (ale na pewno gorsze od gum sportowych) trzymanie na suchym plus dobre (lepsze od opon sportowych) zachowanie na mokrym (ważne jak dużo jeździsz w trasach) to rozejrzyj się za gumami sportowo-turystycznymi. Wiadomo nie poszalejesz już tak bardzo i jeżeli schodzisz na kolano na każdym rondzie to możesz być zawiedziony:). Bo na torze to i takie sportowo turystyczne gumy będą trzymać (o ile nie bawisz się poważnie w sport). Przechodząc do sedna ja bym wybierał między:- Michelin Pilot Road 2 (nie bierz 3)- Pirelli Angel ST (mają za***isty wzór bieżnika :P )- Dunlop RoadsmartKoszt tych opon to ok 1 tys zł, przebiegi w jeździe turystycznej nawet ok 20 tysJeżeli chcesz coś tańszego (ok 750 zł) to- Pirelli Diablo Strada- Shikno 009 Raven

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scOti

ja używam Maxxis Supermaxx - i szczerze mogę polecićhttp://www.scigacz.pl/Test,opon,Maxxis,Supermaxx,2250.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Enter

ja na początku poprzedniego sezonu założyłem Pilot Road 2 i jestem zadowolony jak cholera. Mogę je polecić bez strachu że będą złe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba

nie podałem przedzialu cenowego bo wiadomo ze fajnie bedzie wydac 700zl, ale jesli bedzie trzeba 1200 to tez ok.. kosztem czegos mniej waznego..

Jezdze 80% w trasy tempo dosc szybkie wiec własnie mysle nad oponami sportowo turystycznymi, bo wiadomo czasem deszczyk złapie http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

A chodzi mi własnie o to zeby były 'wytrzymałe' bo na wakacje planuje znow traske ok 4tys to niechcialbym od razu szukac nastepnego kompletu...

A jakubko ile na swoich nawinąłeś kilometrów bo o ile pamiętam wygladały jeszcze bardzo dobrze..

a co do Michelin Pilot Road 2 jak mozesz to napisz cos wiecej, zachowanie na mokrym itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mawet

Michelin PR 2 zbierają najlepsze opinie jeśli chodzi o jazdę w deszczu. Ja śmigałem parę razy w takich warunkach i nie miałem żadnych niespodzianek, choć wiadomo, że jeździ się wtedy ostrożniej. Ja ogólnie bardzo polecam. W beskidach na winklach z plecaczkiem i sakwami też zero problemów. Moje mają ok 5 tys km i nie widzę jakiegoś zużycia. (ja z przodu mam akurat PR3). Teraz pewnie brałbym co innego, ale to tylko z ciekawości. Na jakich oponach teraz jeździłeś?

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba

teraz miałem bridgestone bt014r ogólnie zadowolony jestem, ale kolega polecał mi własnie Micheliny pr2, zastanawiam sie jeszcze na pr3 tylko bieznik mniej mi sie podoba, ale nowsza=lepsza, chyba?? :decayed:Na dzień dzisiejszy skłaniam sie do takiego kompletuhttp://moto.allegro.pl/michelin-pilot-road2-120-70-17-180-55-17-190-50-17-i2003917656.htmlwstrzymam się może tak do lutego, może wtedy 2011 będzie trochę tańszy? albo trafią się 2012:)Ps. Faktycznie u Maweta jak widziałem pierwszy raz pr3 na przodzie to myślałem że po czymś przejechał :decayed:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mawet

Dobra cena uważam, z tego co szybko przejrzałem google to bt 014 r to sportowe opony, ile na nich nakulałeś tak z ciekawości?PR 3 na tył jest podobno super, ale na przód okazała się w wielu przypadkach kaszaną. Czytałem opinie osób, że bardzo szybko się zużywa, ząbkuje itd. Nawet po 6 tys. km, kiedy tył nadal jest w stanie idealnym. Są też opinie oczywiście, że nic się nie dzieje, ale chyba w mniejszości. U mnie opona ma ok 5 tys i narazie jest ok. Ale ja bym nie ryzykował i brał PR2 (z tych dwóch).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy-wolk

Na prawdę wiele osób poleca Pilot Road 2, także śmiało możesz je brać. Sam chciałem je zakupić, ale niestety od zakupu motocykla miałem dwie różne opony więc chciałem je skompletować i zakupiłem Pilot Road zwykły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba

bridgestone bt014 kupilem na szybko uzywke w niby super stanie 7mm bieznika. Przejechalem 6tys i troche jeszcze bieznika jest do 10 bym dokrecił,ale z opony uchodzi powietrze... było to praktycznie od początku a z biegiem czasu się pogarszało, więc strach jeździć. Jedyny plus ze dałem za nią 150zł, ale teraz wole juz nie kombinować/ryzykować i kupić nowe!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
preker84

ja polecam pirelli diablo strada.po 6 k km nie zauważyłem jakiegos większego zużycia bieżnika, a i przyczepność jest ok nawet w okolicach 7 st C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztoFu

do motocykli sportowo turystycznych DUNLOP ROADSMART 2dla sportów DUNLOP SPORTSMART Niestety Dunlop do najtańszych firm nie należy.. za komplecik trzeba zapłacić od 1200 do 1500 w zależności od rozmiarów ale w zamian otrzymujemy oponki z górnej półki jakościowej :riding:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mawet

Jak lubisz przepłacać to kosztują 1200;]

http://allegro.pl/120-70-17-180-55-17-roadsmart-dunlop-road-2-leszno-i1988606315.html

http://allegro.pl/dunlop-sportsmart-120-70-17-180-55-17-sportmax-i2020020319.html

Dobrze celuję, że w cbrze jest 180 z tyłu?

 

I raczej nie rodzaj motocykla determinuje opony a styl jazdy i przeznaczenie. Kuba potrzebuje opon, które nakręcą więcej jak 6-8 tys. km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba

tak jak napisal Mawet motocykl typowo sportowy, ale wykorzystywany sportowo turystycznie, dlatego opony sportowe na 6 tys nie maja prawa bytu... Po opiniach z różnych źródeł wybór padł na Micheliny pr2, dunlopy tez kusza, ale jakos marka michelina bardziej za mna przemawia, do tej pory nie słyszałem negatywnej opini...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie

zerknij chociaż na te pirelli angel ST, są w prawie takiej samej cenie jak PR2.ja się zdecydować jakoś nie mogę na PR2, ale to może dlatego, że sporo na nich najeździłem 2 motorkami, i może by tak coś nowego ? :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ridrick

Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze.Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztoFu

Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze.

Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone

 

Ok wylecieli z MotoGp ale to nie jest wykładnia jakości Michelin'a. BMW w serii French Superbike Championships i w cyklu FIM Endurance World Championship wielokrotnie walczyło o tytuł mistrzowski i oni korzystają od 2 lat z Michelinów.

 

Uważam że przy obecnych technologiach produkcji opon w momencie kiedy przeznaczamy na zakup 1000 zł (z hakiem) ciężko jest trafić na bubla.

A przy jeździe turystycznej to różnice o których piszą w testach dla przeciętnego użytkownika są po prostu niezauważalne.

Czy to będą Micheliny, Dunlopy, Bridgestony, Metzelery, Continentaly na prawdę ma nie wielkie znaczenie w jeździe turystycznej.

 

Jedno jest pewne nie testujcie przyczepności opon na mokrym w warunkach drogowych a nic nie przewidzianego się nie stanie :smile:

Żadne nawet najdroższe i najlepsze opony nie zastąpią ostrożności i zdrowego rozsądku! Jest mokro i ślisko to nie zapie##alaj http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif

Takie jest moje zdanie.

Lewa w góre :riding:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario83

A może miał ktoś do czynienia z torowymi oponami bo chciałbym na przód taką założyć a przyczepność jest nieporównywalnie lepsza, oczywiście tylko minus szybciej się skończy ;/ nie chodzi mi o slick tylko jakaś dobra deszczówka delikatnie naciętą? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filet

Tak się wtrącę.Cały czas nawijałem na continental sport atack. są zaje... ale tył znika w oczach u mnie po 5 tyś Do swojej fz6 Chcę założyć pirelli diablostrady. Czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tymi gumami. A może polecicie coś innego? podpowiedzcie bo mam do kupienia komplet za 730 pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwutek

a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=CONTINENTAL&Model=CONTI%20ROAD%20ATTACK%202&typ=MOTOCYKL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca

a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba motogumy.pl Opony motocyklowe

Osobiście polecam SKYSEBA - MOTO opony motocyklowePrzez całą zimę 2011 roku śledziłem rynek nowych opon motocyklowych. U niego dostałem najtaniej. Komplet Michelin Pilot Power 2CT w bardzo dobrej cenie. Miły sprzedawca, poprosiłem o gratisową przesyłke. Którą uzyskałem bez problemu. Mam dobry kontakt z SEBĄ. Sądzę, że śmiało mogę negocjować z nim ceny. Jak zmontujemy większe zamówienie z chęcią z nim porozmawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rybaCBR

Witam :biggrin: Jak w temacie potrzebuje Waszej opinni o oponach. potrzebuje jakichs nowych w granicach 700-900 zl.Rozmyslam dunlopy d209, michelin pilot power 2ct, o nich slyszalem dobre opinnie, a jakie jest Wasze zdanie

? Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×