kuba Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 (edited) Na nowy sezon muszę kupić nowe oponki, z tylnej schodzi powietrze i bieżnika już prawie nie widać, zaś przednia jest od nowosci więc ma już 5 lat...Do sedna jakie opony polecacie?? zastanawiam się nad Dunlopami Qualifier cena nie wysoka i ogólnie dwuskładnikowe itp.Ale poczytałem i podobno szybko schodzą, a chciałbym mieć spokój chociaż na sezon czyli ok 10tys. Edited December 30, 2011 by Suchy-wolk Poprawiony tytuł. (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Podstawowe pytanie, zanim ktoś zacznie ci coś polecać - ile chcesz na ten cel wydać? Rozumiem, że zakupujesz zestaw opon od razu? 0 Quote Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Mówisz o oponie sportowej i przebiegu powyżej 10 tys. km, a to raczej mało realne, szczególnie jak lubisz odkręcić.Jeśli potrzebujesz opon, które sporo posłużą i zapewnią fajne (ale na pewno gorsze od gum sportowych) trzymanie na suchym plus dobre (lepsze od opon sportowych) zachowanie na mokrym (ważne jak dużo jeździsz w trasach) to rozejrzyj się za gumami sportowo-turystycznymi. Wiadomo nie poszalejesz już tak bardzo i jeżeli schodzisz na kolano na każdym rondzie to możesz być zawiedziony:). Bo na torze to i takie sportowo turystyczne gumy będą trzymać (o ile nie bawisz się poważnie w sport). Przechodząc do sedna ja bym wybierał między:- Michelin Pilot Road 2 (nie bierz 3)- Pirelli Angel ST (mają za***isty wzór bieżnika )- Dunlop RoadsmartKoszt tych opon to ok 1 tys zł, przebiegi w jeździe turystycznej nawet ok 20 tysJeżeli chcesz coś tańszego (ok 750 zł) to- Pirelli Diablo Strada- Shikno 009 Raven 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scOti Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 ja używam Maxxis Supermaxx - i szczerze mogę polecićhttp://www.scigacz.pl/Test,opon,Maxxis,Supermaxx,2250.html 0 Quote "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKUBKO Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 ja kupiłem dunlopy sportmax fajne dobrze jadą koszt ok 1200 zyli rozmiar tył 190/55 przód 120/70 zr 17 kulega patrzy http://moto.allegro.pl/dunlop-sportsmart-120-70zr17-190-55zr17-2011-rok-i2004568628.html 0 Quote www. Serwisuj sie u KUBY .pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enter Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 ja na początku poprzedniego sezonu założyłem Pilot Road 2 i jestem zadowolony jak cholera. Mogę je polecić bez strachu że będą złe. 0 Quote Group of Franc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted December 30, 2011 Author Report Share Posted December 30, 2011 nie podałem przedzialu cenowego bo wiadomo ze fajnie bedzie wydac 700zl, ale jesli bedzie trzeba 1200 to tez ok.. kosztem czegos mniej waznego.. Jezdze 80% w trasy tempo dosc szybkie wiec własnie mysle nad oponami sportowo turystycznymi, bo wiadomo czasem deszczyk złapie http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif A chodzi mi własnie o to zeby były 'wytrzymałe' bo na wakacje planuje znow traske ok 4tys to niechcialbym od razu szukac nastepnego kompletu... A jakubko ile na swoich nawinąłeś kilometrów bo o ile pamiętam wygladały jeszcze bardzo dobrze.. a co do Michelin Pilot Road 2 jak mozesz to napisz cos wiecej, zachowanie na mokrym itp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Michelin PR 2 zbierają najlepsze opinie jeśli chodzi o jazdę w deszczu. Ja śmigałem parę razy w takich warunkach i nie miałem żadnych niespodzianek, choć wiadomo, że jeździ się wtedy ostrożniej. Ja ogólnie bardzo polecam. W beskidach na winklach z plecaczkiem i sakwami też zero problemów. Moje mają ok 5 tys km i nie widzę jakiegoś zużycia. (ja z przodu mam akurat PR3). Teraz pewnie brałbym co innego, ale to tylko z ciekawości. Na jakich oponach teraz jeździłeś? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted December 31, 2011 Author Report Share Posted December 31, 2011 teraz miałem bridgestone bt014r ogólnie zadowolony jestem, ale kolega polecał mi własnie Micheliny pr2, zastanawiam sie jeszcze na pr3 tylko bieznik mniej mi sie podoba, ale nowsza=lepsza, chyba?? :decayed:Na dzień dzisiejszy skłaniam sie do takiego kompletuhttp://moto.allegro.pl/michelin-pilot-road2-120-70-17-180-55-17-190-50-17-i2003917656.htmlwstrzymam się może tak do lutego, może wtedy 2011 będzie trochę tańszy? albo trafią się 2012:)Ps. Faktycznie u Maweta jak widziałem pierwszy raz pr3 na przodzie to myślałem że po czymś przejechał 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Dobra cena uważam, z tego co szybko przejrzałem google to bt 014 r to sportowe opony, ile na nich nakulałeś tak z ciekawości?PR 3 na tył jest podobno super, ale na przód okazała się w wielu przypadkach kaszaną. Czytałem opinie osób, że bardzo szybko się zużywa, ząbkuje itd. Nawet po 6 tys. km, kiedy tył nadal jest w stanie idealnym. Są też opinie oczywiście, że nic się nie dzieje, ale chyba w mniejszości. U mnie opona ma ok 5 tys i narazie jest ok. Ale ja bym nie ryzykował i brał PR2 (z tych dwóch). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Na prawdę wiele osób poleca Pilot Road 2, także śmiało możesz je brać. Sam chciałem je zakupić, ale niestety od zakupu motocykla miałem dwie różne opony więc chciałem je skompletować i zakupiłem Pilot Road zwykły. 0 Quote Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted December 31, 2011 Author Report Share Posted December 31, 2011 bridgestone bt014 kupilem na szybko uzywke w niby super stanie 7mm bieznika. Przejechalem 6tys i troche jeszcze bieznika jest do 10 bym dokrecił,ale z opony uchodzi powietrze... było to praktycznie od początku a z biegiem czasu się pogarszało, więc strach jeździć. Jedyny plus ze dałem za nią 150zł, ale teraz wole juz nie kombinować/ryzykować i kupić nowe! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preker84 Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 ja polecam pirelli diablo strada.po 6 k km nie zauważyłem jakiegos większego zużycia bieżnika, a i przyczepność jest ok nawet w okolicach 7 st C 0 Quote 504635425 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysztoFu Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 do motocykli sportowo turystycznych DUNLOP ROADSMART 2dla sportów DUNLOP SPORTSMART Niestety Dunlop do najtańszych firm nie należy.. za komplecik trzeba zapłacić od 1200 do 1500 w zależności od rozmiarów ale w zamian otrzymujemy oponki z górnej półki jakościowej 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Jak lubisz przepłacać to kosztują 1200;] http://allegro.pl/120-70-17-180-55-17-roadsmart-dunlop-road-2-leszno-i1988606315.html http://allegro.pl/dunlop-sportsmart-120-70-17-180-55-17-sportmax-i2020020319.html Dobrze celuję, że w cbrze jest 180 z tyłu? I raczej nie rodzaj motocykla determinuje opony a styl jazdy i przeznaczenie. Kuba potrzebuje opon, które nakręcą więcej jak 6-8 tys. km 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaquzie Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 ja kupię cokolwiek by wywalić oryginalne w Kawie tandetne bridgestone'y.. albo więc Michelin Pilot Road 2 (3 odpadają, faktycznie zbierają zbyt wiele niepochebnych opinii) albo: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Test_opon_Pirelli_Angel_ST 0 Quote W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted January 2, 2012 Author Report Share Posted January 2, 2012 tak jak napisal Mawet motocykl typowo sportowy, ale wykorzystywany sportowo turystycznie, dlatego opony sportowe na 6 tys nie maja prawa bytu... Po opiniach z różnych źródeł wybór padł na Micheliny pr2, dunlopy tez kusza, ale jakos marka michelina bardziej za mna przemawia, do tej pory nie słyszałem negatywnej opini... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaquzie Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 zerknij chociaż na te pirelli angel ST, są w prawie takiej samej cenie jak PR2.ja się zdecydować jakoś nie mogę na PR2, ale to może dlatego, że sporo na nich najeździłem 2 motorkami, i może by tak coś nowego ? 0 Quote W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridrick Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze.Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone 0 Quote Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysztoFu Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Ja osobiście za Michelinami nie przepadam Mam wrażenie ze na mokrym są gorsze. Poza tym wylecieli z MotoGP wiec nie mam do nich zaufania. Osobiście wole Pirelli albo Bridgestone Ok wylecieli z MotoGp ale to nie jest wykładnia jakości Michelin'a. BMW w serii French Superbike Championships i w cyklu FIM Endurance World Championship wielokrotnie walczyło o tytuł mistrzowski i oni korzystają od 2 lat z Michelinów. Uważam że przy obecnych technologiach produkcji opon w momencie kiedy przeznaczamy na zakup 1000 zł (z hakiem) ciężko jest trafić na bubla. A przy jeździe turystycznej to różnice o których piszą w testach dla przeciętnego użytkownika są po prostu niezauważalne. Czy to będą Micheliny, Dunlopy, Bridgestony, Metzelery, Continentaly na prawdę ma nie wielkie znaczenie w jeździe turystycznej. Jedno jest pewne nie testujcie przyczepności opon na mokrym w warunkach drogowych a nic nie przewidzianego się nie stanie Żadne nawet najdroższe i najlepsze opony nie zastąpią ostrożności i zdrowego rozsądku! Jest mokro i ślisko to nie zapie##alaj http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif Takie jest moje zdanie. Lewa w góre 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario83 Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 A może miał ktoś do czynienia z torowymi oponami bo chciałbym na przód taką założyć a przyczepność jest nieporównywalnie lepsza, oczywiście tylko minus szybciej się skończy ;/ nie chodzi mi o slick tylko jakaś dobra deszczówka delikatnie naciętą? pozdrawiam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filet Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Tak się wtrącę.Cały czas nawijałem na continental sport atack. są zaje... ale tył znika w oczach u mnie po 5 tyś Do swojej fz6 Chcę założyć pirelli diablostrady. Czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tymi gumami. A może polecicie coś innego? podpowiedzcie bo mam do kupienia komplet za 730 pln 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwutek Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=CONTINENTAL&Model=CONTI%20ROAD%20ATTACK%202&typ=MOTOCYKL 0 Quote Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 a mnie interesuje gdzie kupujecie swoje opony-n jakie rabaty można tam liczyć i czy do kupna dorzucają założenie z wyważeniem?? taki już zemnie kutwa że nie lubię przepłacać hehea co do bieżnika to ten mi się podoba motogumy.pl Opony motocykloweOsobiście polecam SKYSEBA - MOTO opony motocyklowePrzez całą zimę 2011 roku śledziłem rynek nowych opon motocyklowych. U niego dostałem najtaniej. Komplet Michelin Pilot Power 2CT w bardzo dobrej cenie. Miły sprzedawca, poprosiłem o gratisową przesyłke. Którą uzyskałem bez problemu. Mam dobry kontakt z SEBĄ. Sądzę, że śmiało mogę negocjować z nim ceny. Jak zmontujemy większe zamówienie z chęcią z nim porozmawiam. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybaCBR Posted March 3, 2013 Report Share Posted March 3, 2013 Witam Jak w temacie potrzebuje Waszej opinni o oponach. potrzebuje jakichs nowych w granicach 700-900 zl.Rozmyslam dunlopy d209, michelin pilot power 2ct, o nich slyszalem dobre opinnie, a jakie jest Wasze zdanie ? Dzieki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.