Skocz do zawartości

Opony Do Horneta


kuba

Rekomendowane odpowiedzi

żeby nie było, ja się z nikim nie kłócę, jestem oazą spokoju i wzorem opanowania :biggrin:

 

to tak jak ja:)

No.. I tak ma być :biggrin:

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich obserwacji 

 

Michelin Pilot Power 2ct, Conti Road Attack2, Conti Sport Attack2. na każdej jeździłem, żadna mnie nie zawiodła, ani nigdy nie zostałem niemiło zaskoczony :smile: a teraz.. cóż.. chyba wjadą Metzelery M7RR (Kosmaty dobrze pamieam oznaczenie?), kupa ludzi to chwali to trzeba spróbować jak się sprawuje :smile:

 

a co do takich samych/różnych opon.. u mnie było tak, najpierw Conti 2 takie same, potem Conti z przodu Misiek z tyłu, potem Misiek z przodu Conti z tyłu a teraz 2 Miśki i cóż.. zachowywały się dobrze w każdej konfiguracji :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 400-500 pln wyrwiesz Pirelli Diablo Rosso 2, swietne opony, nadaja sie do szybkiego latania po gorskich winklach i do amatorskiego latania po torze. Znam je bardzo dobrze (25 tys km na tych oponach) wiec pytaj jesli chcesz. Warto dolozyc koszt jednego tankowania motocykla do 400 pln i je kupic.

 

Dokładnie. Ja też jestem zdania, że dużo lepiej jest zainwestować trochę i potem nie żałować. Może nie musi to koniecznie być Pirelli, ale faktem jest, że ja też ostatnio do swojej Hondy wyszukałem tutaj zestaw na nowy sezon https://www.pirelli.com/tyres/pl-pl/car/find-your-tyres/fit-on-your-car/honda

Przeszłość buduje nas jako ludzi. Blizny, które pozostawia, kształtują nas, a to, jak sobie radzimy z jej konsekwencjami, rzeźbi naszą duszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinsebastian1

Szukam wiarygodnych opinii o oponach - Dunlop Sportmax Qualifier II.

Może ktoś używał i może cos o nich napisac.

Z góry dziękuje.

Edytowane przez Suchy-wolk (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam je. U mnie się nie spisały. Na torze po dobrym dogrzaniu nawet zaczynały trzymać. Tak na co dzień przy lepszym odwinięciu tył puszczał.
Jak nie puściły to wyjeżdżały szeroko. Nie mam jakiegoś doświadczenia, ale na początku się strasznie zniechęciłem do zabawy przez to.
Zacząłem szukać o co chodzi i jak się okazało ten model tak ma.
http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=92

 

To akurat jeden z przykładów gdzie ludzie marudzą na nie. Gdzieś nawet czytałem, że jakiejś szkole jazdy torowej (w USA chyba) dają te opony do nauki, bo uczą pokory :P

edit. Ty pytasz o Qualifier 2 a ja się napisałem o jedynkach :P

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam wiarygodnych opinii o oponach - Dunlop Sportmax Qualifier II.

Masakryczne gumy - w negatywnym znaczeniu. Kupiłem w 2015 roku Qualifiery II ze względu na ich dostępność. Potrzebowałem je konkretnie w danym dniu, gdzie dostępność lepszych gum, bardziej miękkich i o sportowym charakterze były w szczycie sezonu na zamówienie do 5 dni roboczych, a ja nie mogłem czekać bo musiałem swoje Bridgestone S20 przełożyć na drugi motocykl na tor. No i żałuję do dziś, mimo że gumy poszły do rzeźnika razem z motocyklem. Jeździłem na nich z przymusu i faktycznie na długie podróże to dobra opcja, bo bieżnik po 10.000km jak nowy, jednak jazda w deszczu to walka z tyłem, zdecydowane redukcje z wysokich obrotów to uślizg tylnego koła, nagrzanie ich wymaga kilku kilometrów na dobrym asfalcie. 

 

Decyzję pozostawiam Tobie. Ja bym wolał 2 razy zmienić tylną oponę niż jeździć na klocku.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś te opony w Aprilii Rs 125 i mam to samo odczucie co koledzy wyżej mimo,że potwór to nie był :smile: Mimo dobrych warunków i temperatury guma nie dawała pewności , w chłodniejsze dni praktycznie nie szło jej dogrzać... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak reasumując, która marka robi mieszankę miękką o dobrej przyczepności?

Muszę się rozejrzeć niebawem za oponą na przód do swojego kloca, a wręcz boję się zakładać jakiegoś pyra twardego.

Niech się zużywa nawet szybciej byle była miękka.

Polecicie jakieś miejsce w łodzi gdzie kupię i zamontuję lacza z wyważeniem?

Edytowane przez crazyy (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak reasumując, która marka robi mieszankę miękką o dobrej przyczepności?

Muszę się rozejrzeć niebawem za oponą na przód do swojego kloca, a wręcz boję się zakładać jakiegoś pyra twardego.

Niech się zużywa nawet szybciej byle była miękka.

Polecicie jakieś miejsce w łodzi gdzie kupię i zamontuję lacza z wyważeniem?

U Rogala w motopublica na pewno kupisz i założysz. W Inventec Pabianice również. Generalnie proponuje ze swojego doświadczenia poszukać na allegro i ewentualnie zamówić kuriera prosto na warsztat. Inventec np nie ma z tym problemu.

 

Live my life like I'm a beast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i brat kupowalismy na allegro od gościa skyseba. Bardzo dobry kontakt, dobre ceny i opona wygląda na prawdę dobrze. Trochę mnie nastraszyli że jak będzie źle skladowana to może nie dac się wywazyc itp. Wszystko było ok i mogę polecic.

 

Live my life like I'm a beast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupuje na oponeo ale czesto trzeba czekac ok tygodnia

 

Z Kosmatym pogadajcie

Ja miałem brać na oponeo, ale po rozmowie z nim wyszło, że ma mojego kapcia w tej samej cenie co na oponeo, z odbiorem na dzień następny;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora najwyższa zmienić kapcie, 22 tys. od nowości nabite i jeszcze na oryginalnych Bridgestone BT021F AA

(120/70 ZR17 M/C 58W, 180/55 ZR17 M/C 73W), bieżnik jeszcze by dał radę,

ale już w tamtym sezonie w okolicach 2,00 na liczniku czuć było lekkie wężykowanie przodu...

Jeśli chodzi o te Bridgestony, to niestety strasznie twarde, nie polecam nikomu, chyba że tylko na dalekie trasy i to bez zakrętów.

Ciężko dogrzać, bardzo łatwo wpadają w uślizg, a najlżejszym moto Suzi nie jest :smile: na szczęście trochę ratuje ABS.

Jedynym plusem, że na siłę można zrobić 25-30 tys. w motocyklu który waży ponad 250 kg i ma spory moment.

 

Ale do sedna, znalazłem test oponek sportowo turystycznych przeprowadzonych w realnych warunkach:

http://www.motocykl-online.pl/testy/Test-opon-sportowo-turystycznych-120-70-ZR-17-i-180-55-ZR-17,9893,7

 

Mnie osobiście przekonał, tak więc wybór padł na Metzeler Z8 Interact M/O, które zajęły sumarycznie 1 miejsce.

 

Czy ktoś jeździ/jeździł na tych oponach i gdzie można wyrwać w sensownej cenie ?

Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Jestem zielony w temacie wyboru opony na tył. Nie wiem czym się kierować przy ich wyborze. Znalazłem coś takiego: Pirelli Angel GT i Bridgestone s020 Evo. Które z tych są lepsze i jakie są różnice? Ktoś ma lub jakie inne polecacie? Aktualnie mialem Pirelli diablo 180/55 zr 17. Proszę o doradzenie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zanim założysz nowy temat sprawdź łaskawie czy nie było już takiego na forum. Przenoszę Twój post do odpowiedniego działu. Masz 18 stron o oponkach. Miłej lektury.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę raczej spokojnie (jak narazie jeszcze się uczę :P ). Głównie po mieście ale też czasem jakieś mini trasy. Cały rok nie, zazwyczaj do tak jakoś końca listopada. Nie wchodzę jakoś mocno w zakręty (jeszcze nie) więc właśnie nie wiem co wybrać. Najważniejsze to chyba przyczepność ale jak już mówiłem nie znam się na tym ktorw co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest diablo Strada. A właśnie coś ktoś wie lub miał na temat Bridgestone s20 lub s20 Evo bo jak czytałem to zbiera same dobre opinie i ludzie sobie chwalą że nieźle się trzyma i ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchy miał w Daytonie S20... Z tego co pamiętam był zadowolony :P Co do Bridgestone to jak dla mnie jeden z najlepszych obecnie producentów :smile: W mojej Daytonie siedzą aktualnie RS10R... Czyli jest to jeszcze wyższy model ale bardziej z przeznaczeniem na tor choć mają homologację drogową... Jest to odpowiednik powiedzmy Supercorsy.  RS10R są super, mega miękka mieszanka, bardzo dobra przyczepność (jak jest ciepło) ale nie nadają się do "wszystkiego" ;) Przykładowo jak jest niższa temperatura trochę strach na nich jeździć :P Poprzedni właściciel mojej Daytony przed RS10R miał S20 Evo i bardzo zachwalał :smile: Mówił, że do codziennej jazdy lepiej się sprawdzały S20 niż RS10... Natomiast w związku z tym, że robił mało km i co jakiś czas wyskakiwał na tor zdecydował się na założyć opony bardziej torowe ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich obserwacji Michelin Pilot Power 2ct, Conti Road Attack2, Conti Sport Attack2. na każdej jeździłem, żadna mnie nie zawiodła, ani nigdy nie zostałem niemiło zaskoczony :smile:

 

Z moich też. Michelin Pilot Power 2ct. Bardzo fajne gumy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...