Skocz do zawartości

Opony Do Horneta


kuba

Rekomendowane odpowiedzi

W necie jest pełno tego typu pytań. Skoro jakiś skosnooki zaprojektował to to pewnie miał jakiś w tym cel. Jak jesteście inżynierami i wiecie, że profil 60 jest zły i powinien być 70 to go zmieniajcie. Mógłbym sie założyć że większość nawet nie zauważy różnicy. Różnice będą odczuwalne w zakrętach.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupilem wczoraj pilot road 3. W piatek mam dopiero czas jechac je zmienic, dam znac jak sie jeździ na tym bamboszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 120/60 masz 72 mm wysokość

na 120/70 jest 84 mm wysokość

ja tam bym zmienił poza tym przecież jak coś to możesz sprzedać i kupić inną

a i zapomniałem o najwazniejszym

większa powierzchnia styku opony z asfaltem czyli gorzej kładzie się moto w zakręcie ale jak już się położy to idzie o wiele lepiej

Edytowane przez Majka11 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pr3 nie bardzo polecane sa wlasnie.. i sam kroj opony mi sie nie widzi.

co do pirelli angel, wyczytalem na zagramanicznych ;) forach, ze znikaja szybciej niz PR2, stad finalnie wracam do sprawdzonych swietnych oponek michalkow pilot road 2. 939zl. ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacenty poniewaz duzo podrozujesz to polecil bym roadsmarty2 lub qualifiery2 z pierszenstwem na roadsmarty2.

Trwala mieszanka i nie schodzi tak jak michal czy pirelli angel.Ja mam qualifiera 1 i w pizdu ,drugi raz nie kupie chyba ze 2 a o typowo sportowych gumach to tyle opini ze typuje tylko te na ktorych latalem i nie zaglebiam sie w temata :-)ale z Gp moze na mietka k3 racetec,bo dragona nie widzialem190 ewent 200,Dlatego roadsmarta2 polecam bo nie mialem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z nowymi gumami? trzeba jakoś uważać docierać? czy można od razu śmiało latać?
Panowie trzy typy nówki, które wybrać?
http://allegro.pl/120-60-17-160-60-17-pirelli-diablo-strada-2013-i3226053380.html

 

http://allegro.pl/dunlop-qualifier-d209-120-60zr17-160-60zr17-2013-i3232697136.html

 

http://allegro.pl/michelin-pilot-power-120-60zr17-160-60zr17-2013r-i3214031607.html

 


 

Edytowane przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i możesz to zrobić w czasie jazdy albo papierem ściernym

lub krótka jazda po bezdrożach tzn,nawieszchnia szutrowa, tłuczeń etc 

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pr3 nie bardzo polecane sa wlasnie.. i sam kroj opony mi sie nie widzi.

co do pirelli angel, wyczytalem na zagramanicznych ;) forach, ze znikaja szybciej niz PR2, stad finalnie wracam do sprawdzonych swietnych oponek michalkow pilot road 2. 939zl. ;)

 

 z tego co wywnioskowałem z opinii ludzi odnośnie pr3 to podobno gorzej zachowuja sie na "ciezszych" motocyklach. Mam PR3 na 600tce i naprawde nie moge narzekac. Super guma, latam spore przebiegi wiec to kompromis pomiedzy znosnym gripem a dluga zywotnoscia, ale do wiekszych moto faktycznie podobno lepiej zostac przy PR2 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, chyba muszę zmienić moto jak patrzę na ceny opon w komplecie np. takich jak Andrzej - 160/60 i 120/60 ;) moje z lekka 2 stówki więcej :mellow:

 

na PR2 czasem potrafiło zarzucić tyłem na mokrym - podczas b.wolnej jazdy - pamiętam na Zgierskiej bym się tak wysiudał - po deszczu.

o dziwo na autobahn'ie przy 2 osobach na moto i 170 na liczniku czułem się bezpiecznie ;)

 

mimo wszystko (dzięki Renpowy za podpowiedzi) PR2 już zanabyłem, pewnie jutro dostanę je w łapy.

a więc 3 motocykl na PR2. ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie. Ostatnio straciłem tylną oponkę i mam pytanko. Czy nie będzie problemu gdy będę jeździł na oponkach o różnym stopniu zużycia? W sensie, że nowy tył, a stary przód. Pod widelcem mam Pirelli Diablo Corsa III, a nową na tył myślę o Michelin Pilot Power. Wybaczcie jeśli pytanie jest zby tendencyjne, zawsze kierowałem się zasadą, że nie ma głupich pytań, są jedynie głupie opdowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe Sorki... a co to DOT? ;D ... chodzi o datę produkcji? Wytłoczoną na boku kapcia? Tydzień i rok produkcji? Ja się uczę ;D proszę o cierpliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

. chodzi o datę produkcji? Wytłoczoną na boku kapcia? Tydzień i rok produkcji? Ja się uczę ;D proszę o cierpliwość
Tak

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oponki kupione Bridgestone Battlax  Bt014 na przód a tył Michelin Pilot Road mam nadzieję, że będą się dobrze trzymać, koła zdjęte jutro uderzam na zmianę i wyważenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam Pilot Road 3 na tyle i jakiegoś lipnego Bridgestone z przodu. I chyba dobrze byłoby zmienić ten przód bo na mokrym nie czuje się dobrze, Michał trzyma świetnie a ten przód tak.... nie bardzo to czuje ;p Ale PR3 moim zdaniem godne polecenia, ostatnio często latałem w deszczu bo ciągle wracając z pracy łapały mnie burze, a jak nie padało to po mokrym lece i przyczepność świetna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i jakiegoś lipnego Bridgestone z przodu

Nie wiem jak ich opony motocyklowe, ale w aucie mam zimówki Bridgestone Blizzak mk3 i są rewelacyjne... jedyna wada że trochę głośne no ale trzymają rewelacja. Bridgestone nie są złe... nie wiem skąd to parcie by od razu kupować Michelin czy Dunlopa.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bridgestone, ale model jest chyba typowo turystyczny. Guma dość twarda, słabo trzyma. Taki kartofel.

No ale jak się chce dobrego trzymania mając bridgestone to trzeba zainwestować w bt016 pro albo s20.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BT016? yyy. w kawce miałem oryginalnie Battlaxy 016, i jak się cieszę, że wreszcie zmieniłem na Michałki PR2 ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pilot road to dobra guma

pirelli diablo strada za 650 zł można mieć komplet , dobre gumy zdały by sie do turystowania , ale nie teraz siana

ma ktos jakies swoje opinie i diablo stardach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...