Majka11 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Andrzej zobacz w manualu co nakazują i popatrz na forach twojej Hondy jak radzą ale ja osobiście bym zmienił 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 W necie jest pełno tego typu pytań. Skoro jakiś skosnooki zaprojektował to to pewnie miał jakiś w tym cel. Jak jesteście inżynierami i wiecie, że profil 60 jest zły i powinien być 70 to go zmieniajcie. Mógłbym sie założyć że większość nawet nie zauważy różnicy. Różnice będą odczuwalne w zakrętach. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ja zakupilem wczoraj pilot road 3. W piatek mam dopiero czas jechac je zmienic, dam znac jak sie jeździ na tym bamboszu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) na 120/60 masz 72 mm wysokość na 120/70 jest 84 mm wysokość ja tam bym zmienił poza tym przecież jak coś to możesz sprzedać i kupić inną a i zapomniałem o najwazniejszym większa powierzchnia styku opony z asfaltem czyli gorzej kładzie się moto w zakręcie ale jak już się położy to idzie o wiele lepiej Edytowane 7 Maja 2013 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 pr3 nie bardzo polecane sa wlasnie.. i sam kroj opony mi sie nie widzi. co do pirelli angel, wyczytalem na zagramanicznych forach, ze znikaja szybciej niz PR2, stad finalnie wracam do sprawdzonych swietnych oponek michalkow pilot road 2. 939zl. 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jacenty poniewaz duzo podrozujesz to polecil bym roadsmarty2 lub qualifiery2 z pierszenstwem na roadsmarty2. Trwala mieszanka i nie schodzi tak jak michal czy pirelli angel.Ja mam qualifiera 1 i w pizdu ,drugi raz nie kupie chyba ze 2 a o typowo sportowych gumach to tyle opini ze typuje tylko te na ktorych latalem i nie zaglebiam sie w temata :-)ale z Gp moze na mietka k3 racetec,bo dragona nie widzialem190 ewent 200,Dlatego roadsmarta2 polecam bo nie mialem :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) a jak to jest z nowymi gumami? trzeba jakoś uważać docierać? czy można od razu śmiało latać?Panowie trzy typy nówki, które wybrać?http://allegro.pl/120-60-17-160-60-17-pirelli-diablo-strada-2013-i3226053380.html http://allegro.pl/dunlop-qualifier-d209-120-60zr17-160-60zr17-2013-i3232697136.html http://allegro.pl/michelin-pilot-power-120-60zr17-160-60zr17-2013r-i3214031607.html Edytowane 7 Maja 2013 przez AndrzejCBRF2 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejdzej Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 dotrzeć trzeba oponki bo jakaś warstwa ochronna jest na nich 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 dotrzeć trzeba oponki bo jakaś warstwa ochronna jest na nich i możesz to zrobić w czasie jazdy albo papierem ściernym 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 i możesz to zrobić w czasie jazdy albo papierem ściernym lub krótka jazda po bezdrożach tzn,nawieszchnia szutrowa, tłuczeń etc 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatcartman Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 pr3 nie bardzo polecane sa wlasnie.. i sam kroj opony mi sie nie widzi. co do pirelli angel, wyczytalem na zagramanicznych forach, ze znikaja szybciej niz PR2, stad finalnie wracam do sprawdzonych swietnych oponek michalkow pilot road 2. 939zl. z tego co wywnioskowałem z opinii ludzi odnośnie pr3 to podobno gorzej zachowuja sie na "ciezszych" motocyklach. Mam PR3 na 600tce i naprawde nie moge narzekac. Super guma, latam spore przebiegi wiec to kompromis pomiedzy znosnym gripem a dluga zywotnoscia, ale do wiekszych moto faktycznie podobno lepiej zostac przy PR2 ... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 kurde, chyba muszę zmienić moto jak patrzę na ceny opon w komplecie np. takich jak Andrzej - 160/60 i 120/60 moje z lekka 2 stówki więcej na PR2 czasem potrafiło zarzucić tyłem na mokrym - podczas b.wolnej jazdy - pamiętam na Zgierskiej bym się tak wysiudał - po deszczu. o dziwo na autobahn'ie przy 2 osobach na moto i 170 na liczniku czułem się bezpiecznie mimo wszystko (dzięki Renpowy za podpowiedzi) PR2 już zanabyłem, pewnie jutro dostanę je w łapy. a więc 3 motocykl na PR2. 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 nie ma uniwersalnej odpowiedzi na postawione pytanie, każdy potrzebuje czegoś innego, odpowiedniego do swojego stylu jazdy, przeznaczenia. Ja np zdecydowałem się na MICHELIN Anakee III 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescuer Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witajcie. Ostatnio straciłem tylną oponkę i mam pytanko. Czy nie będzie problemu gdy będę jeździł na oponkach o różnym stopniu zużycia? W sensie, że nowy tył, a stary przód. Pod widelcem mam Pirelli Diablo Corsa III, a nową na tył myślę o Michelin Pilot Power. Wybaczcie jeśli pytanie jest zby tendencyjne, zawsze kierowałem się zasadą, że nie ma głupich pytań, są jedynie głupie opdowiedzi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 rescuer mniej więcej liczy się tak że 2 tyły na 1 przód możesz latac tak jak mówisz tylko pamiętaj DOT nie starszy niż 3-4 lata 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescuer Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Hehe Sorki... a co to DOT? ;D ... chodzi o datę produkcji? Wytłoczoną na boku kapcia? Tydzień i rok produkcji? Ja się uczę ;D proszę o cierpliwość 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 . chodzi o datę produkcji? Wytłoczoną na boku kapcia? Tydzień i rok produkcji? Ja się uczę ;D proszę o cierpliwość Tak 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescuer Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Podziękował 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Oponki kupione Bridgestone Battlax Bt014 na przód a tył Michelin Pilot Road mam nadzieję, że będą się dobrze trzymać, koła zdjęte jutro uderzam na zmianę i wyważenie:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broto Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 ja mam Pilot Road 3 na tyle i jakiegoś lipnego Bridgestone z przodu. I chyba dobrze byłoby zmienić ten przód bo na mokrym nie czuje się dobrze, Michał trzyma świetnie a ten przód tak.... nie bardzo to czuje ;p Ale PR3 moim zdaniem godne polecenia, ostatnio często latałem w deszczu bo ciągle wracając z pracy łapały mnie burze, a jak nie padało to po mokrym lece i przyczepność świetna 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 i jakiegoś lipnego Bridgestone z przodu Nie wiem jak ich opony motocyklowe, ale w aucie mam zimówki Bridgestone Blizzak mk3 i są rewelacyjne... jedyna wada że trochę głośne no ale trzymają rewelacja. Bridgestone nie są złe... nie wiem skąd to parcie by od razu kupować Michelin czy Dunlopa. 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ja mam bridgestone, ale model jest chyba typowo turystyczny. Guma dość twarda, słabo trzyma. Taki kartofel. No ale jak się chce dobrego trzymania mając bridgestone to trzeba zainwestować w bt016 pro albo s20. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 BT016? yyy. w kawce miałem oryginalnie Battlaxy 016, i jak się cieszę, że wreszcie zmieniłem na Michałki PR2 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Nie mylmy BT 016 PRO ze zwykłymi BT 016. Bo to tak jakby porównać: kot i kotara. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 pilot road to dobra guma pirelli diablo strada za 650 zł można mieć komplet , dobre gumy zdały by sie do turystowania , ale nie teraz siana ma ktos jakies swoje opinie i diablo stardach ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.